Ja jenom zhruba zhrnu na cem se shoduji piloti na foru PPRuNe. Pocatek bylo vysazeni jednoho motoru- kratke zatoceni doprava, vyrazny coning listu pred dopadem na vodu (znaci velky uhel na kolektivu a nizke otacky).
Potom se pilot pokusil o vzlet s jednim motorem, mozna proto ze nekde nabiral vodu. Pro vzlet s jednim motorem je potreba pomerne vysoka rychlost nebo silny protivitr. Pilot potlacil cykliku ve snaze tuto rychlost ziskat, ale protoze cumak vrtulniku byl zbrzdeny vlnou a taky tomu zrejme napomohl vysunuty podvozek, doslo k dynamic roll-over. Tzn. ze v miste cumaku vzniknul pivot point (asi "otocny bod" ) a vrtulnik se kolem neho zacal prevracet az do stretu s listu s vodou. A nebo- vrtulnik mel po padu prorazeny trup a po pokusu o vzlet a po nakloneni vrtulniku nabrana voda zmenila teziste vrtulniku a naklonila ho vic nez pilot chtel.
|
|