FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 2. 12. 2025, svátek má Blanka Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax neotvira DXT1 Jeden příspěvek | Celý strom
Gmax neotvira DXT1   10. 2. 2003 / 10:58
Ondra O.K.
Zdravim, nesetkal jste se nekdo s problemem, ze vam gmax napise pri otevirani textury v DXT formatu (1 nebo 3) ze je to Unsupported BMP images a neotevre ho?
Prevadet do DXT jsem zkousel Imagetoolem i DXTBmp, takze problem je spis v gmaxu (verze 1.2).
   Seznam příspěvků  

Re: Gmax neotvira DXT1   10. 2. 2003 / 11:07
Milan Lisner   
To ze je neotvira, je normalni. Ten DXT format uz totiz neni vlastne moc BMP.

Ale pro texturovani v Gmaxu nemusis pouzit tu finalni BMP texturu, co mas pak ve FS2002. Zalezi jen na jmenu souboru a ne na pripone, takze to klidne muze bejt *.jpg nebo *.tga ( ve FS se pak spravne vybere ta textura *.bmp co tam mas

Udelej si tedy kopii ty textury v nakym takovym formatu ( treba i do BMP ale jako standardni BMP a ne jako to DXT1/3 ) a s ni to texturuj v Gmaxu.


Milan
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Gmax neotvira DXT1   10. 2. 2003 / 11:10
Ondra O.K.
Supr, takze FS to potom pochopi a vezme si texturu z adresare Texture prislusne Scenery? Je to tak? Tim by se prudce resila blamaz
Moc dekuju za pomoc
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Gmax neotvira DXT1   10. 2. 2003 / 11:12
Milan Lisner   
Jo, tak to je.
Alespon u letadel to funguje.
Ale ted jsem si vlastne zkousel objekt i do scenerie ( letadlo ) a fungovalo to taky.
Ta textura na texturovani pak muze bejt kdekoliv, ale nejlip na stejnym miste jako mas zdrojovej model, aby se stim nejjednoduseji delalo.
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ