FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 1. 12. 2025, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Gmax neotvira DXT1 Jeden příspěvek | Celý strom
Gmax neotvira DXT1   10. 2. 2003 / 10:58
Ondra O.K.
Zdravim, nesetkal jste se nekdo s problemem, ze vam gmax napise pri otevirani textury v DXT formatu (1 nebo 3) ze je to Unsupported BMP images a neotevre ho?
Prevadet do DXT jsem zkousel Imagetoolem i DXTBmp, takze problem je spis v gmaxu (verze 1.2).
   Seznam příspěvků  

Re: Gmax neotvira DXT1   10. 2. 2003 / 11:07
Milan Lisner   
To ze je neotvira, je normalni. Ten DXT format uz totiz neni vlastne moc BMP.

Ale pro texturovani v Gmaxu nemusis pouzit tu finalni BMP texturu, co mas pak ve FS2002. Zalezi jen na jmenu souboru a ne na pripone, takze to klidne muze bejt *.jpg nebo *.tga ( ve FS se pak spravne vybere ta textura *.bmp co tam mas

Udelej si tedy kopii ty textury v nakym takovym formatu ( treba i do BMP ale jako standardni BMP a ne jako to DXT1/3 ) a s ni to texturuj v Gmaxu.


Milan
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Gmax neotvira DXT1   10. 2. 2003 / 11:10
Ondra O.K.
Supr, takze FS to potom pochopi a vezme si texturu z adresare Texture prislusne Scenery? Je to tak? Tim by se prudce resila blamaz
Moc dekuju za pomoc
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Gmax neotvira DXT1   10. 2. 2003 / 11:12
Milan Lisner   
Jo, tak to je.
Alespon u letadel to funguje.
Ale ted jsem si vlastne zkousel objekt i do scenerie ( letadlo ) a fungovalo to taky.
Ta textura na texturovani pak muze bejt kdekoliv, ale nejlip na stejnym miste jako mas zdrojovej model, aby se stim nejjednoduseji delalo.
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ