jestli už to nemáš domalovaný - tak to s přepénáním éra dělám taky - mám fail s dotyčnou texturou v pomocné složce, a současně záložní kopii staré (poslední slušné - stačí jen lehce přejmenovat) textury pro případ zemětřesení. Takže přimaluju detail, udělám mimpapy, zkopíruju fajl do "ostré" složky ve FS a spustím FS, create flight, vyberu letadlo (a nastavím den, aby na to bylo vidět), pak ho posadím někam na konec dráhy nebo na stojánku. Tam můžu okouknout, jak to vyšlo. Když se mi to ještě nelíbí, tak jen vyberu jiný éro, počkám, až se mi otexturuje a stáhnu FS dolů do lišty. Tam taky mám paint, kde aktualizuju textury, pak mipmapy, šup do FS z lišty, vybrat to éro, co zrovna dělám, okouknout kde co chybí - a tak kolem dokola. Člověk běhá dokolečka na pár stejných krocích, ale kdyby se musela zapínat celá FS, to by bylo lepší si střelit do hlavy hřebík....  |
|