FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 14. 12. 2025, svátek má Lýdie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Mesh a poly? Jeden příspěvek | Celý strom
Mesh a poly?   6. 6. 2006 / 23:17
PjSky   
jeden by rekl, ze lepsi mesh nasobi pocty polygonu, ze? zoomy jsou priblizne

ale kolik jich pak musi byt v jednom screenu u meshe LOD9 ?

37999 B / 600 x 352 / mesh LOD9 - 72m.JPG
   Seznam příspěvků  

Re: Mesh a poly?   6. 6. 2006 / 23:58
Tragédie v JRD
Teda ty nekdy resis fakt ptakoviny )

co je to "kolik jich je v jednom screenu u meshe LOD9" ? co je to "screen meshe" ?

mesh je sit X x Y bodu ... jeho presnost je dana poctem vzorku .. u 76m meshe mas jeden vzorek dat kazdych 76m ...

takze pokud vemes plochu 764m X 764m tak v pripade LOD9 meshe tam mas 10x10 vzorku , v pripade LOD10 meshe uz 20x20 vzorku

pocet vzorku = pocet vrcholu na plosce ... takze si to muzes namalovat a priblizne cislo spocitat .)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Mesh a poly?   7. 6. 2006 / 06:47
PjSky   
zkousel sem nedavno alpy 19m MESH a nejak se mi nezdalo, ze by terren extremne ziskal proti 72m... mam takovy pocit, ze mesh/nemesh cel teren ve FS ma proste deafaultni velikost polygonu a mesh jen "zataha" za body... protoze kdyby se pocet polygonu volil podle "hrubosti" meshe, musel by ten 19m mit proti FS default [300m ?] 15x vic polygonu, ne?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Mesh a poly?   7. 6. 2006 / 07:07
Hory1989   
Výsledné zobrazení a počet zobrazených polygonů hodně záleží na terrain mesh complexity, nastavuje se v options. Já mám nastaveno naplno a lítat nad ČR je slast pro oko.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Mesh a poly?   7. 6. 2006 / 08:50
PjSky   
terrain mesh complexity mam na max a prave nevidim ani FPS rozdil mezi defaultem a 19m Mesh.. to mi pripada prave divne.. a vede me k uvaze, ze pocet poly jenjakym zpusobem omezeny a ze male detaily [kopec pod hradem, souteska kolem prehrady atp.] nezle ucine resit pres mesh..

resime totiz problem, jak umistit hraz prehrady Orlik na MESH [zatim na oblibeny Stojeho 72m z Periskopu]
at delam co delam [Ground2k4, LWMviewer 2 MESH edit funkce] porad je to nejake kostrbate kolem zlomu... jako by zlom bezel v uhlopricce serie 6uhelniku [predstavte si to jako vceli plastev] a tak nejde udelat cisty zlom a do nej zasunout hraz prehrady. vzdycky mi pak zustane mezera mezi vysokou hladinou a hrazi [diry]... pokusy patchovat to ctvereci gmax - vody vypadaji priserne.. jedine co me napadlo je udelat skupiny naplavoveho drivi nebo nejaky parnik... a dat ho nad tu diru.. bohuzel pokud pouzijete nejaky Euro MESH byt s nizsi prioritou jak CR MESH zmeni se celkem uzporadani terenu a Orlik je "katapultovan" nad soutesku.. a to pak znamena jedno: nekomu pujde, nekomu ne...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Mesh a poly?   7. 6. 2006 / 09:23
brendon (SVK832)   
Skus zmenit FS9.CFG TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL=21 klasicky tam byva 19 . Pokial sa na da na 21, tak potoky su korytach. A teren sa zobrazuje podrobnejsie aspon si myslim, ze je to tak.
   Seznam příspěvků  

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ