|  |  | PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 17:35 | |
|  | Zdravim, mam problem s tymto lietadlom, ked si spravim klasicky RTE v FMC a potom zapnem A/T a AP, tak lietadlo zacne zatacat pri najblizsom bode prilis skoro. Teda nepreleti dany bod ako napr. PMDG 747 ktory tiez mam ale asi 5NM pred bodom zacne tocit na dalsi a nedodrzuje potom zadanu trasu ale leti priamo na dalsi bod. Je to problem hlavne pri pristavani ked nevie zachytit spravne ILS lebo toci priliz skoro. Ma niekto tiez podobny problem? |
| |
|
 |  |  | Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 17:43 | |
|  | Stačí se mrknout na forum PSS.. Je to slabe misto addon a minimalne do dalsiho patche tomu nebude jinak, nejlepsi reseni pri SIDech a STARech je pokud chces letet presne rucne tocit s HDG. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 17:50 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 17:58 | |
|  | Ahoj, Já mám taky 777 od PSS a takové problémy nemám. Mám tam patche 1.1 chová se to dobře. Zatáčí to tak, že po dokončení otočky to je ve správné kurzu. Jediná mnou zjištěná závada je, že to má tvrdý dosednutí. Myslím si, že i to by se dalo vyladit.Jesli chceš tak se semnou spoj bud na ICQ nebo mail, a já ti když tak poradím. Boeing_737-900 |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 18:45 | |
|  | No já s tím taky nemám až takový problémy, resp. pouze tehdy, když je nějaká "ostrá" zatáčka, pak to občas blbne...
Jde o to s jakým modelem a co myslíš tvrdým přistáním, protože u -300ER se nepoužívá FLARE z důvodu délky letadla a tak standardně jsou přistání v reálu i hodně pres -300 ft/min. Ale s -200LR na ruku není problém, už jsem byl i na hranici -100 ft/min... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 18:58 | |
|  | Mě to nedělá problémy ani u ostré zatáčky v tomto je to dobré, ale víc mi vadí to dosednutí. Vím, že v reálu jsou některá přistíní tvrdčí. je ale problém, že když létám s FSPass. tak ten už "prská" když to sedne víc než 300 ft/min. Já když jdu na ruku tak mám hladší přistání než na ILS. Je škoda, že to nedělá jako 747 od PMDG, ta se před dosednutím nakloní dozadu a hladce přistane 100 - 200ft/min. ne nějakém fóru jsem četl, že se hodně problémů vyřeší když se vezme jiní model než ten co je od PSS. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 19:49 | |
|  | Nepíšeš, o jaký model se jedná... Taky létám s FSpax, přikládám odkaz na let s B777-300ER na TNCM
http://www.csav.cz/pireps/fspax/FsPlistflight.php?listflight=383
Ruční přistání, -368ft/min a žádné remcání od FSPAX 
"Je škoda, že to nedělá jako 747 od PMDG, ta se před dosednutím nakloní dozadu a hladce přistane 100 - 200ft/min." = FLARE >> to, co v reálu B777-300 nedělá... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 20:01 | |
|  | A nevite nahodou kdy bude k mání patch na DVD verzi?Diky |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 20:01 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 21:29 | |
|  | Je to model od Meljet. Je to free model, ale dá se tam dát panel od PSS. Malou nevíhodou je, že se musí opravit aircraft.cfg, ale když se ví jak to tak to není problém. Jinak ti díky za vysvětlení FLARE. ale nechápu proč to nemá 777 když je modernější než 747. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 21:50 | |
|  | Co takhle číst? Zdůvodnění jsem psal už v první reakci tobě - to letadlo je tak dlouhé, že to prostě dost dobře nejde, resp. je v případě flare akutní nebezpečí tail striku. Nevím teď přesný porovnání s B747, která možná není o nic kratší, ale má úplně jinou konstrukci - podívej se, kde má hlavní podvozek B777 a kde ho má B747 - ve vztahu ke konci trupu a máš odpověď.. U B747 je podstatně blíž hlavní podvozek svažujícímu se konci letadla..
Jinak můj opakováný dotaz na model stále není zodpovězen, ptám se na model(=variantu) B777, se kterým létáš a se kterým ti to švihá o zem.. Jestli jde o
-200LR
-200LRF
-300ER
Ohledně merge s meljetem, taky jsem něco četl, ale po vlastních zkušenostech z jiných mergování jsem se na to moc rád vykašlal.. Nejsem takovej fanatik, abych poznal rozdíly v chování modelu od modelu a pokud se to chová aspoň trochu "normálně" nebudu nic řešit. Jestli máš obě varianty, schválně si zkus udělat přiblížení se stejným nákladem na takový madeiře nejdřív s -200 a pak -300 >> rozdíl v letovém modelu je dost velký, 200 se chová jako "běžný" velký éro, -300 je potom slon v porcelánu a jeho chování mi hodně připomíná zmíňovaný PMDG747 < je to prostě HEAVY...
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 21:53 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 22:14 | |
|  | Obě letadla jsou zabrána při vzletu - špatný příklad pro porovnání FLARE. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 22:17 | |
|  | Spis se jedna o ukazku umisteni tech podvozku.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 22:23 | |
|  | Ale umístění podvozku nemá vliv na to jestli se dělá nebo nedělá FLARE. Při různém nastavení klapek a při různých rychlostech se každé letadlo chová jinak a chodí na přistání pod jiným úhlem vůči horizontu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 22:50 | |
|  | Dovolím si tak úplně nesouhlasit, z těch fotek jasně vyplývá to, co jsem chtěl říct..
Takže tvrdíš, že konstrukce letedla nemá na FLARE vliv?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 22:57 | |
|  | Konstrukce letadla možná, ale samotné umístění podvozku ne. A pokud vím bavil ses hlavě o podvozku a jeho umístění. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 23:04 | |
|  | Jjo, mluvil jsem hlavně o podvozku, podle mého má umístění podvozku docela velký vliv, ale konstruktér nejsem.. No asi se neshodneme...
Našel jsem fórum, možná real pilotů, bavějí se tam o přistávání s B777... Ustpuji, B777 FLARUJE, ale o poznání později než třeba B747 a přistání bývají tvrdší...
http://www.pprune.org/forums/showthread.php?p=2641077 |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 22:27 | |
|  | Co tím myslíš "nepoužívá FLARE". Na sestupu jdeš běžně 700 - 800 ft/min. Takže podrovnat musíš vždycky. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov 12. 6. 2006 / 22:56 | |
|  | Zkusím to někde vypátrat, ale nezaručuju, že to najdu... Každopádně jde o to, že narozdíl od drtivé většiny letadel se s dlouhejma T7 nepodrovnává aby se dosáhlo "měkkého" přistání ale nechá se to sednout, samozřejmě ne 700 - 800 ft/min... |
| |
|
|