FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 10. 8. 2025, svátek má Vavřinec Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov Jeden příspěvek | Celý strom
PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 17:35
MadLi
Zdravim, mam problem s tymto lietadlom, ked si spravim klasicky RTE v FMC a potom zapnem A/T a AP, tak lietadlo zacne zatacat pri najblizsom bode prilis skoro. Teda nepreleti dany bod ako napr. PMDG 747 ktory tiez mam ale asi 5NM pred bodom zacne tocit na dalsi a nedodrzuje potom zadanu trasu ale leti priamo na dalsi bod. Je to problem hlavne pri pristavani ked nevie zachytit spravne ILS lebo toci priliz skoro. Ma niekto tiez podobny problem?
   Seznam příspěvků  

Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 17:43
roastbeef
Stačí se mrknout na forum PSS.. Je to slabe misto addon a minimalne do dalsiho patche tomu nebude jinak, nejlepsi reseni pri SIDech a STARech je pokud chces letet presne rucne tocit s HDG.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 17:50
MadLi
Oki, diki za odpoved.
   Seznam příspěvků  

Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 17:58
o.miler
Ahoj, Já mám taky 777 od PSS a takové problémy nemám. Mám tam patche 1.1 chová se to dobře. Zatáčí to tak, že po dokončení otočky to je ve správné kurzu. Jediná mnou zjištěná závada je, že to má tvrdý dosednutí. Myslím si, že i to by se dalo vyladit.Jesli chceš tak se semnou spoj bud na ICQ nebo mail, a já ti když tak poradím. Boeing_737-900
   Seznam příspěvků  

Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 18:45
roastbeef
No já s tím taky nemám až takový problémy, resp. pouze tehdy, když je nějaká "ostrá" zatáčka, pak to občas blbne...

Jde o to s jakým modelem a co myslíš tvrdým přistáním, protože u -300ER se nepoužívá FLARE z důvodu délky letadla a tak standardně jsou přistání v reálu i hodně pres -300 ft/min. Ale s -200LR na ruku není problém, už jsem byl i na hranici -100 ft/min...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 18:58
o.miler
Mě to nedělá problémy ani u ostré zatáčky v tomto je to dobré, ale víc mi vadí to dosednutí. Vím, že v reálu jsou některá přistíní tvrdčí. je ale problém, že když létám s FSPass. tak ten už "prská" když to sedne víc než 300 ft/min. Já když jdu na ruku tak mám hladší přistání než na ILS. Je škoda, že to nedělá jako 747 od PMDG, ta se před dosednutím nakloní dozadu a hladce přistane 100 - 200ft/min. ne nějakém fóru jsem četl, že se hodně problémů vyřeší když se vezme jiní model než ten co je od PSS.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 19:49
roastbeef
Nepíšeš, o jaký model se jedná... Taky létám s FSpax, přikládám odkaz na let s B777-300ER na TNCM

http://www.csav.cz/pireps/fspax/FsPlistflight.php?listflight=383

Ruční přistání, -368ft/min a žádné remcání od FSPAX

"Je škoda, že to nedělá jako 747 od PMDG, ta se před dosednutím nakloní dozadu a hladce přistane 100 - 200ft/min." = FLARE >> to, co v reálu B777-300 nedělá...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 20:01
Martas
A nevite nahodou kdy bude k mání patch na DVD verzi?Diky
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 20:01
Martas
myslim tedy 1.1
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 21:29
o.miler
Je to model od Meljet. Je to free model, ale dá se tam dát panel od PSS. Malou nevíhodou je, že se musí opravit aircraft.cfg, ale když se ví jak to tak to není problém. Jinak ti díky za vysvětlení FLARE. ale nechápu proč to nemá 777 když je modernější než 747.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 21:50
roastbeef
Co takhle číst? Zdůvodnění jsem psal už v první reakci tobě - to letadlo je tak dlouhé, že to prostě dost dobře nejde, resp. je v případě flare akutní nebezpečí tail striku. Nevím teď přesný porovnání s B747, která možná není o nic kratší, ale má úplně jinou konstrukci - podívej se, kde má hlavní podvozek B777 a kde ho má B747 - ve vztahu ke konci trupu a máš odpověď.. U B747 je podstatně blíž hlavní podvozek svažujícímu se konci letadla..

Jinak můj opakováný dotaz na model stále není zodpovězen, ptám se na model(=variantu) B777, se kterým létáš a se kterým ti to švihá o zem.. Jestli jde o

-200LR
-200LRF
-300ER

Ohledně merge s meljetem, taky jsem něco četl, ale po vlastních zkušenostech z jiných mergování jsem se na to moc rád vykašlal.. Nejsem takovej fanatik, abych poznal rozdíly v chování modelu od modelu a pokud se to chová aspoň trochu "normálně" nebudu nic řešit. Jestli máš obě varianty, schválně si zkus udělat přiblížení se stejným nákladem na takový madeiře nejdřív s -200 a pak -300 >> rozdíl v letovém modelu je dost velký, 200 se chová jako "běžný" velký éro, -300 je potom slon v porcelánu a jeho chování mi hodně připomíná zmíňovaný PMDG747 < je to prostě HEAVY...

   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 21:53
roastbeef
Abys nemusel moc hledat

http://www.airliners.net/open.file/1058771/L/

http://www.airliners.net/open.file/1057783/L/
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 22:14
D@li
Obě letadla jsou zabrána při vzletu - špatný příklad pro porovnání FLARE.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 22:17
Martas
Spis se jedna o ukazku umisteni tech podvozku..
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 22:23
D@li
Ale umístění podvozku nemá vliv na to jestli se dělá nebo nedělá FLARE. Při různém nastavení klapek a při různých rychlostech se každé letadlo chová jinak a chodí na přistání pod jiným úhlem vůči horizontu.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 22:50
roastbeef
Dovolím si tak úplně nesouhlasit, z těch fotek jasně vyplývá to, co jsem chtěl říct..

Takže tvrdíš, že konstrukce letedla nemá na FLARE vliv?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 22:57
D@li
Konstrukce letadla možná, ale samotné umístění podvozku ne. A pokud vím bavil ses hlavě o podvozku a jeho umístění.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 23:04
roastbeef
Jjo, mluvil jsem hlavně o podvozku, podle mého má umístění podvozku docela velký vliv, ale konstruktér nejsem.. No asi se neshodneme...

Našel jsem fórum, možná real pilotů, bavějí se tam o přistávání s B777... Ustpuji, B777 FLARUJE, ale o poznání později než třeba B747 a přistání bývají tvrdší...

http://www.pprune.org/forums/showthread.php?p=2641077
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 22:27
D@li
Co tím myslíš "nepoužívá FLARE". Na sestupu jdeš běžně 700 - 800 ft/min. Takže podrovnat musíš vždycky.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: PSS-B777, problem s FMC a nalietavanie bodov   12. 6. 2006 / 22:56
roastbeef
Zkusím to někde vypátrat, ale nezaručuju, že to najdu... Každopádně jde o to, že narozdíl od drtivé většiny letadel se s dlouhejma T7 nepodrovnává aby se dosáhlo "měkkého" přistání ale nechá se to sednout, samozřejmě ne 700 - 800 ft/min...
   Seznam příspěvků  

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ