FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 29. 5. 2024, svátek má Maxmilián Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ČSA dálková flotila Jeden příspěvek | Celý strom
ČSA dálková flotila   13. 6. 2006 / 14:20
crazy
Tak to vypadá, že se dočkáme A330/B767...

http://www.airways.cz/zpravy/zprava.asp?id=864
 

Re: ČSA dálková flotila   13. 6. 2006 / 15:19
Serž   
podle serveru aktualne.cz zase chce propoustet az 500 zamestnancu
 

Re: Re: ČSA dálková flotila   13. 6. 2006 / 15:55
Christopher 01   
NOVÁ STRATEGIE ČSA „OK 06 – 08“

České aerolinie přijaly novou strategii „OK 06 – 08“, která je má během tří let vyvést ze ztrátového hospodaření a vrátit do černých čísel. Jejím jádrem je posílení prodeje, zachování tradičně vysoké kvality servisu na palubách, zavedení nových dálkových linek, řada úsporných opatření na straně nákladů a restrukturalizace firmy, včetně případného odprodeje některých dceřiných společností.

„Pro budoucnost Českých aerolinií je nezbytná bezodkladná změna vnitřních procesů a obchodního chování společnosti. Silně konkurenční prostředí letecké dopravy vyžaduje, aby se ČSA odlišily jak od nízkonákladových, tak od tradičních aerolinek, a toho dosáhnou jen když budou nabízet dobrý poměr mezi cenou a úrovní nabízených služeb,“ představuje novou strategii národního leteckého přepravce prezident ČSA Radomír Lašák, a dodává: „ČSA se nebudou měnit na nízkonákladovou společnost. Kvalita našich služeb zůstane na vysoké úrovni, která ČSA již několik let zajišťuje prvenství v řadě mezinárodních průzkumů a ocenění. Výrazně ale omezíme provozní náklady a především zlepšíme prodej našich produktů.“

Nutnými kroky k vyřešení současné ztráty Českých aerolinií jsou: pružnější reakce na tržní změny, odstranění byrokratických postupů, a zavedení účinných prodejních metod, které přinesou výrazně vyšší výnosy. ČSA se nyní chtějí soustředit na hlavní předmět své činnosti – tedy leteckou přepravu osob (pravidelnou i nepravidelnou), a to zejména na obchodní klientelu, která při cestování vyhledává vysokou úroveň služeb a je ochotna za nadstandardní možnosti připlatit. Ovšem i cestující v tzv. economy třídě budou nadále dostávat kvalitní servis, který ČSA odlišuje od konkurence.

„Všechna naše opatření směřují k tomu, aby při výběru leteckého spojení z i do České republiky byly České aerolinie první volbou cestujících,“ říká k nové strategii Radomír Lašák, a doplňuje: „Zjednodušíme prodej letenek a budeme dál posilovat spojení na východ. Navrhujeme zachovat a rozšířit dálkovou flotilu a nové dálkové linky budeme směřovat do východoasijských zemí.“

Vybrané vedlejší podnikatelské aktivity ČSA, jako je např. Cargo, Catering a Duty Free, chce nové vedení podrobit analýze, a případně je nabídnout na trhu. Výnosy z prodejů těchto činností by byly použity k posílení a rozvoji hlavní oblasti podnikání ČSA – tedy přepravy osob. Nepravidelná přeprava osob (chartery) bude vyčleněna do dceřiné společnosti.

„ČSA se do ztráty dostávaly postupně, několik let, a tak by bylo naivní předpokládat, že se zpět do zisku dostanou nějakým zázrakem během jednoho roku,“ upozorňuje prezident ČSA: „Pro společnost v tomto stavu neexistuje jedno velké všeobjímající řešení. Ale jen v rámci programu Výnosy 2006 jsme od března do června tohoto roku identifikovali a postupně zavádíme do praxe více než 300 dílčích opatření, která mají reálnou šanci – jedno s druhým – zabránit propadu výkonů ČSA a vrátit je tak do černých čísel.“

KLÍČOVÉ OBLASTI „OK 06 – 08“

· Změna obchodní strategie ČSA

o zlepšení prodeje letenek – přitažlivější nabídka pro cestující, zjednodušení cenových tarifů – výběr letenek bude jednodušší, ceny ČSA konkurenceschopnější, a při tom výhodné pro cestující; rozvoj prodeje přes internet a telefonní linku
o rozvoj stávající sítě linek – namísto zavádění nových destinací; každá linka bude striktně ekonomicky vyhodnocována
o zavedení nových dálkových linek

· Zefektivnění fungování společnosti

o odprodej vedlejších aktivit – catering, duty free, cargo – na základě analýzy
o vyčlenění charterů – do dceřiné společnosti, znovuotevření jednání s Travel Service s ambicí stát se tuzemským leaderem na trhu nepravidelné přepravy osob
o zlepšení řízení podniku – zejména cenotvorby, obchodu, řízení výnosů, produktivity práce a efektivity; větší zainteresovanost pracovníků na výsledcích firmy – orientace na výkon a zákazníka, nastavení osobních měřitelných výkonnostních ukazatelů
o snížení počtu zaměstnanců (včetně manažerů) – o 10-20 %, zejména v administrativě
o snížení mzdových nákladů – otevření kolektivních smluv
o snížení provozních nákladů – centralizace nákupu a nalezení úspor
o outsourcing podpůrných činností
o přechod na moderní IT platformu – nový integrovaný informační systém pro řízení letového provozu ČSA, web booking, sms info, odbavovací kiosky
o zvýšení využívání flotily – unifikace letadlového parku, minimalizace počtu jeho typových řad, optimalizace údržby letadel, zlepšení organizace pozemních procesů, nalezení nových efektivních způsobů rotace letadel
o obnova letadlového parku – včetně dálkové flotily (od roku 2008)

· Zajištění finanční stability

o aktivní řízení provozní ziskovosti
o zajištění dostatečné flexibility aktiv a zdrojů společnosti
o strategie řízení tržních rizik
 

Re: ČSA dálková flotila   13. 6. 2006 / 16:20
Stepan S.
Obávám se že do parku ČSA stará 767ma určitě nepřibyde a 330 asi taky ne určitě ne takhle brzo...
 

Re: Re: ČSA dálková flotila   13. 6. 2006 / 16:38
Tragédie v JRD
Mno .. me moc jinejch dvoumotorovejch dalkovejch letounu nenapada... tak mozna 777 nebo dreamliner.... ale co by tohle delalo u CSA?
 

Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   13. 6. 2006 / 16:50
roastbeef
Souhlasím, 777 podle mě nepřichází v úvahu a 787 je moc daleko časově - ČSA potřebujou něco hoooodně rychle.. (A350 je na tom ještě hůř než 787)

No, nová 767-400ER je docela nová, rozhodně novější než A330, navíc i ekonomičtější... Myslím, že ale vzhledem k současnému nákupu Áček na krátké a střední tratě je víc než nasnadě, že výhodnější se zdá A330.. Otázkou bude, co nabídnou Bulíci...

Co třeba nějaký starší 767 teď a pak dreamliner....?
 

Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   13. 6. 2006 / 22:37
Switch   
Jj, taky si myslim, že vzhledem k nákupu Airbusů budou upřednostňovat zase Airbusy. Ve strategii se přímo hovoří o unifikaci letadlové flotily a obnově dálkové flotily od r. 2008. Takže já osobně bych tipoval A330. Přesně jak řikáš, A350 jsou moc daleko a naše "třistadesítky" rychle dosluhují... Obávám se, že na obnovu bylo už včera (Mr. Tvrdík) pozdě..
 

Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   14. 6. 2006 / 08:43
maskot
Pekne, tu vsetci pisete, co by CSA malo kupit, ale vsetci ste zabudli aj na ine tlaky ako su ekonomicke. Ked sa CSA rozhodovali o novych lietadlach na stredne trate, tak vyrazne v tejto veci "zauradovala" vlada a europska komisia. Takze podla mna je vysledok jasny. Bude A 330....
 

Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   13. 6. 2006 / 17:10
Stepan S.
777 se pro ČSA obsolutně nehodí,už z toho hlediska,že by to podle mě asi nenaplnili Ale podle mě by bylo nejlepší momentálně kašlat na střední tratě,jelikož flotila pro střední tratě už je celkem dobře rozvinutá například A321,320 atd. A nakoupil bych třeba právě nějakou tu 330ku,jelikož kapacita,spotřeba,dolet,dostup atd. je super a halvně je to oproti 767(300,300ER) celkem new éroaspoň co se týká systémů.
 

Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   13. 6. 2006 / 17:59
Tragédie v JRD
precti si jeste jednou co jsem psal ja, co jsi psal ty a pak co jsi znovu psal ty.. ponekud si odporujes
 

Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   13. 6. 2006 / 18:06
Stepan S.
Neodporuji,to si asi nepochopil správně,v 1. příspěvku píši,že ČSA A330 V BRZKÉ DOBĚ asi nepořídí, v druhém píši, že by podle mě byla 330 pro ČSA nejlepší...tak jsem to myslel.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   13. 6. 2006 / 21:05
Buenos Aires   
nemmmmmámmmmm rád Airbus !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   13. 6. 2006 / 21:18
D@li
Tímto věcným příspěvkem bylo myšleno co?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   13. 6. 2006 / 21:30
Buenos Aires   
že nemám rád Airbus. Tím bylo myšleno. Zbytek snad zvládneš
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   13. 6. 2006 / 21:36
D@li
Aha. Já tu pointu přes tu spoustu mmm a vykřičníků přehlédl.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   13. 6. 2006 / 21:49
Buenos Aires   
Tomu nevěřím. Prostě mám radši Boeing a rád bych nějaký, třeba 767-400ER v dálkové flotile ČSA viděl.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   13. 6. 2006 / 23:47
crazy
Není nad "věcnou" diskuzi. Já bych samozřejmě rád viděl ve flotile A380ku nebo raketoplán. Ale u ČSA se asi neobjeví. Naštěstí o investicích rozhodují lidé, kteří se řídí zdravým rozumem (ehm...tedy občas, u p.Tvrdíka tomu bylo přesně naopak). Do flotily se nakonec dostane letadlo, které bude ekonomicky výhodnější. Vzhledem k namíchané flotile jsou šance A i B dost vyrovnané. Bude záležet čistě na plánovaných linkách, pořizovací ceně a provozní efektivnosti, nikoliv na výrobci. Prostě se sečtou vydělané korunky za dobu plánovaného provozu, a když bude nejlepší Zetor, tak se koupí Zetor....


Chápu, že někdo rád Airbusy, někdo Boeingy, někdo blondýny, někdo brunety. Ale je to klasické téma na "flamewar". Možná bych navrhoval zdržet se podobně "přínosných" poznámek do jiného threadu. Kdyby při každé zmínce o typu letadla napsali všichni Ačkaři FUJ BULIK a Bčkaři FUJ AIRBUS, tak se tu nemusí řešit nic jiného...

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   14. 6. 2006 / 17:47
Bery Junior
"Bude záležet čistě na plánovaných linkách, pořizovací ceně a provozní efektivnosti, nikoliv na výrobci."
Podle mě na výrobci záleží a záležet bude.... bude se upřednostňovat Airbus, protože je to přeci jenom evropské letadlo a pro ČSA asi výhonější, taky v tom bude mít prsty evropská unie.....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   14. 6. 2006 / 17:59
Tragédie v JRD
chichi .)) tady je to samy riditel CSA

ja bych jako jeden z faktoru, ktery to opravdu ovlivni, uvazoval skutecnost, ze uz tam neni Tvrdik, ktery je politik (a podle toho to taky vypada), ale nekdo jiny ... a diky tomu bych ty vahy trosku priklonil k tomu, ze se bude rozhodovat spis podle neceho jineho nez co nam rozkaze EU
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   14. 6. 2006 / 18:04
Bery Junior
No sice už v ČSA není Tvrdík (politik), ale ČSA je pořád podnik státní (i když asi ne už na moc dlouho) a určitě s tím něco EU udělat může , ale uvidíme jak to všechno dopadne a pár let si na to asi počkáme.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   14. 6. 2006 / 07:54
Stepan S.
To je jako když někdo plácne,že nemá rád Bohemia VA...Stejně si za chvíli uvědomíš, že je to uplně jedno a je to tvuj názor a akorát tě tady za to zjebou,prostě tohle tady neřkej jo, bude to bezpečnějšíAirbusy jsou náhodou super éra a myslim,že ta 330ka je absolutně vynikající, dokonce bych možná i tvrdil,že je lepší než to ERko 400 od 767miček. Víš co,je to fakt jedno co máš rád nebo ne, jelikož ČSA na tebe stejně nedají...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   14. 6. 2006 / 10:55
Buenos Aires   
No tak jsem plácnul svůj názor, byl jsem za to po "českém" právu patřičně zjebán, nějak jsem si neuvědomil, že to ještě nějakou dobu potrvá Nikde jsem neřekl, že Airbusy jsou špatná letadla. Potom zde byla zmínka o namíchání flotily ČSA, kde bylo řečeno, že díky tomu to vyznívá pro Airbus ( asi neumím počítat )...
Airbusy se ve středotraťovém segmentu vůbec neměly objevit, nemá to logiku, souvislostí je spousta a jsou prezentovány lidmi přímo z ČSA. Myslím lidmi, na jejich prácí opravdu reálně záleží, nemyslím zkorumponekompetentní management alá p. Tvrdík a spol.
ČSA mám rád a celkem ne od věci se obávám, že nakonec ( přes současnou snahu o ozdravění ), tento podnik dostane jako trafiku podobný lišák jako p. Tvrdík. U nás je možné všechno, to snad tady každý ví. Berte prosím tento výlev jako omluvu za naivní snahu mé maličkosti odlehčit toto zapeklité téma ( pro jistotu připomínám, držím se tématu dálková flotila ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   14. 6. 2006 / 11:03
Buenos Aires   
Pardon, bylo řečeno, že "šance jsou dost vyrovnané"
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   14. 6. 2006 / 11:22
Serž   
vedeni csa prohlasilo ze se chce zbavovat boeingu a prejit na airbusy. pak by bylo dost nelogicke zamestnavat "boeing-techniky", "boeing-piloty", nakupovat "boeing-material" kvuli jedne 767
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   14. 6. 2006 / 12:28
MilanP
jj, rád bych taky viděl 767, ale budou to téměř jistě ábusy - šance rozhodně nejsou vyrovnané. Záměr ČSA zbavovat se postupně 737 a přecházet a Airbusy je známá. Je rovněž známá koncepce kokpitů airbusů, kdy přeškolování posádek není tak finančně náročné jako u boeingů.
BTW tvrzení typu nemám rád airbusy nebo boeingy absolutně nechápu a nejsou založeny na žádném relevantním podkladu, možná tak na tom, s čím se mi líp lítá v FSce . Myslím si, že kdyby panu 737 někdo teď řekl, hele zapltím ti ATPL + typovku na airbuse a budeš s ním lítat, zaslintal by a nenávist k airbusům by byla tatam.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   14. 6. 2006 / 12:35
tonde   
co je to relevantní? Já znám jen z JAGu - "Námitka - to je irelevantní" a když to řekl Harmon, tak všichni sklapli.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   14. 6. 2006 / 12:40
crazy
http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/relevantni
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   14. 6. 2006 / 12:42
Serž   
a ja porad ziju v tom ze je to nejaka odruda fernetu
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   14. 6. 2006 / 12:46
crazy
Je to takové synonymum fernetu
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   14. 6. 2006 / 12:51
Serž   
ja radeji berentzen, ale to je irelevantni
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   14. 6. 2006 / 13:40
MilanP
...tak ze to neni zalozeno na zadnem pro samotnou funkci letadla dulezitem podkladu ;.)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   14. 6. 2006 / 12:45
crazy
Uznávám, že úplně vyrovnané šance nejsou. U A330 může nastat problém s dostupností. Není jich moc (proti 767) a jsou relativně drahé. V současné situaci na to ČSA dost těžko dostane rozumný úvěr. I když dlouhotraťovou flotilu asi spíš "naleasuje"...


Vymezování se Airbus a Boeing mi přijde trochu jako na základní škole. Nikomu to neberu, ale možná by se mohl založit nekonečný thread AxB a tam se hádat. Jinde mi to přijde trochu otravné... Je zvláštní, že se třeba někdo nevymezuje vůči Saab Fairchild

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   14. 6. 2006 / 13:51
memorex
s úvěrem podle mě moc velký problém nebude - jedná se o státní podnik což svědčí o relativně nízkém riziku pro banku. Ovšem pravděpodobnější je ten leasing...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ČSA dálková flotila   14. 6. 2006 / 16:28
crazy
Já jsem taky zmiňoval "rozumný". Vůbec jsem nemyslel, že by ho nedostali. Ale vzhledem k výsledkům hospodaření by určitě byl vyhodnocen jako rizikovější (než ten současný), a tedy s vyšší úrokovou mírou...dražší. Ale op. leasing se jeví jako vhodnější...
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ