|  |  | | Dynamic scenery - tvorba 23. 6. 2006 / 13:23 | |
|  | | |
|
 |  |  | | Re: Dynamic scenery - tvorba 23. 6. 2006 / 14:20 | |
|  | neco amlo o tom vim ale nikdy jsem to nezkousel, v gmaxu by to mnelo fungovat asi takto: vec ktera se ma pohybovat by se mnela jmnovat thick_18 nebo taknejak je treba kouknout do gmax SDK , v gmaxu je moznwe vytvorit animaci dlouhou 1024 ramecku , v simulatoru se to projevi animaci dlouhou 56 vterin ktera bude pprehravana porad dokola, samozrejmne se to udelat aby se to sposcelo v urcity cas,nebo i necim ,a zastavit to jde taky, ale to uz si presne nepamatuju jak.
vice info je tady:
http://www.scenerydesign.org/forum/local_links.php
na tu animaci by mnelo byt primo pro gmax tohle: CAT v1.02 runtime installer
na te strance v pravo.
dale je hodne informaci ve foru na vyse uvedene strance.
pokud rozumis anglicky tak by to pro tebe nnemnel byt problem se v tom vyznat |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Dynamic scenery - tvorba 23. 6. 2006 / 17:07 | |
|  | | Osobně bych se ale do tohodle nepouštěl, a počkal bych těch pár měsíců než vyjde FSX a příslušně SDK, protože FSX už to má umět nativně. |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Dynamic scenery - tvorba 23. 6. 2006 / 17:14 | |
|  | | mohl by si vice priblizit co znamena "umět nativně" ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Dynamic scenery - tvorba 23. 6. 2006 / 17:16 | |
|  | | To znamená , že ta animace půjde dělat přímo prostředky FS , asi něco jako AI letadla |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Dynamic scenery - tvorba 23. 6. 2006 / 17:21 | |
|  | HM , tak to zni dobre |
| |
|
|