|  | |  | |  |  | | ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 09:27 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 09:45 |  | 
 |  |  |  | | To Ti teda rozumím  Tyhle dvě bandasky v podvěsu měli tehdá přidělat na L-200 a byl by to fičák, jestli mi rozumíš.
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 09:50 |  | 
 |  |  |  | | ficak by to beze sporu byl, jen aby neodstartovali pouze motory | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 10:41 |  | 
 |  |  |  | | apropo to tam asi nema original motory ze? | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 10:52 |  | 
 |  |  |  | | original motory pouzivali nejakou manganovou nebo nejakou takovou divnou smes ktera nebyla prilis stabilni a obcas pravidelne jim to bouchalo a taky to za erem nechavalo tmavou stopu. takze tohle asi bude mit nove motorky | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 11:35 |  | 
 |  |  |  | | Serži mohu se na něco zeptat?Jak je možný že voják má takový zajem o letectví,to klobouk dolu,to jsem ještě neviděl  Jak dlouho do toho děláš? | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 12:55 |  | 
 |  |  |  | | zacalo me to zajimat cca v roce 98, ted asi 2,5 roku na IVAO a vojak ma zajem protoze "vojak" neni zivocisny druh ale porad clovek
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 11:38 |  | 
 |  |  |  | | ooo niekto tu lieta aj forgotten battles  to nic sak aj ja | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 12:52 |  | 
 |  |  |  | | hihi, no to vis. v techto kruzich se zrejme schazeji podivni lide podobneho razeni: tj MSFS, IL-2 FB/AEP/PF, Silent Hunter, Lock On atd atd 
 perlicka: IL-2 litam jako "guma.cz"
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 11:51 |  | 
 |  |  |  | | Používají na tom motory General Electric J85 (T-38, F-5E Tiger). Pěknej článek o tom jak a proč tohle éro vzniklo je v L+K 6/2006
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 13:19 |  | 
 |  |  |  | | A doplním že omezený na cca 80%, aby to nebylo přemotorovaný ... | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 14:03 |  | 
 |  |  |  | | Kdyby je tam nenamontovali celý, tak mohli něco ušetřit na váze  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 14:24 |  | 
 |  |  |  | | Ušetřili - původní motory jsou skoro čtyři metry dlouhé a váží každý kolem 750kg. Nové jsou alespoň poloviční a váží kolem 150  . | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 14:29 |  | 
 |  |  |  | | A jak by museli potom omezovat výkon, kdyby tam nedali žádnej ??? | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 14:33 |  | 
 |  |  |  | | museli by si z migu pujcit brzdici padak, jinak by jiste prekonali druhou kosmickou a kdo by je pak lovil | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 12:01 |  | 
 |  |  |  | | RULEEEZ! tady to je taky pěkný, jsou k tomu i vysvětlující řeči (bohužel v messerschmidtštine)
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu-oprava   27. 6. 2006 / 12:19 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 12:58 |  | 
 |  |  |  | | ty teda umis vymyslet slovo - messerschmidtština  
 nemuzu si pomoct ale pri bocnim pohledu mi to strasne pripomina Fw-190 rady D
 a tricitka v cumaku by mu taky slusela
  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 13:03 |  | 
 |  |  |  | | mě by dneska slušela i třicítka po boku  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 13:07 |  | 
 |  |  |  | | me tak ruska 23ka  nebo i mezinarodni dvacitka    pak tu mame ruskou 37ku a 45ku
 pro lehce uchylne osoby 13ku, takze se hlaste
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 13:11 |  | 
 |  |  |  | | No tak ta 13 by sedela Makovi - ani by nemusel byt lehce uchylny  ) jestli mi tedy rozumíš, kamaráde. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 13:17 |  | 
 |  |  |  | | porad pouzivani 13ek a zneuzivani 13ek je trestne, jestli mi rozumis  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 13:19 |  | 
 |  |  |  | | nj ale Mako ako 12 nieje trestno-pravne zodpovedny ;o) | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 14:02 |  | 
 |  |  |  | | Si troufáš tady napsat, že Mako je nezodpovědný ??? | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 14:17 |  | 
 |  |  |  | | Nepíšem že je nezodpovedný, píšem, že nie je zodpovedný, to je trochu rozdiel, ak mi rozumieš, Ivánku, kamaráde.  ) | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 14:45 |  | 
 |  |  |  | | medvěd se mi pokloní, ale bude to Fabo, kdo ohne hřbet (Ivánku!)      | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 14:46 |  | 
 |  |  |  | | Jaksi ti nerozumim, Ivaáku, kamaráde | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 17:10 |  | 
 |  |  |  | | Mrazík, ty trumpeto, máš mezery v pohádkách...... | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 12:15 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 13:10 |  | 
 |  |  |  | | Pred AP LKPD 06' se volalo do Nemecka jak to vypada s tou slibovanou FW190, pilot co s ni mel prilitnout ale zalitaval tu 262ku aby mohla na ILA do Berlina. Pak jeste vzniknul dotaz jestli by teda nahodou nemohla prilitnout ta 262ka, ale to ze "zahadnych" duvodu nevyslo  Ale byl by to obrovskej tahak, co?
  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 13:39 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 14:50 |  | 
 |  |  |  | | Nadčasové... přesně vyjádřeno! IMHO - když se člověk odmyslí od souvislostí druhé světové války, tak ausgerechnet Me-262 je prostě BOMBA! To, že nebyly k dispozici slušné motory (jako mají ty repliky teď) je prostě fakt historie, o tom nemá smysl spekulovat. Ale ten drak - ten je skutečně nadčasovej - to by byl vývoj - kdyby to ovšem nebylo všechno tak jak to bylo (a nakonec jsem rád, že už na straně Me-262 nebyla síla a prostředky nic dál vyvíjet, protože bych sem pak možná ani nic nepsal, protože mí rodiče by v lepším případě skončili někde za Uralem....)
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 15:49 |  | 
 |  |  |  | | Slušné motory konstrukčně dostupné byly. Přímo JUMO 004 měl u prvních kusů životnost ve stovkách hodin. Z důvodu nedostatku surovin a jejich "prioritizaci" pro ponorky a další zbraně se motory stavěly s použitím pouze cca 1/3 kvalitních slitin a i v horším zpracování, hlavně u listů turbíny. (viz stránky projektu). Z tohoto důvodu byly motory konstruovány na rychlou výměnu. V kontex životnosti bojvého prostředku ve válce to asi nebyl zas až takový problém. Kdyby to teda nebouchalo přímo ve vzduchu  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 16:36 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 16:45 |  | 
 |  |  |  | | a pak amisi budou machrovat s designem B2 a F117 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 16:54 |  | 
 |  |  |  | | Je fakt, že celá WWII německá válečná mašinérie paradoxně posunula vývoj nejen letectví o pořádný kus... Viz. V1, V2 atd. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 17:11 |  | 
 |  |  |  | | obecne plati ze velky rozmach technologii a vyvoje zpusobuji prave valky. jinak nemecka armada byla prvni ktera do svych rad zavedla maskovaci uniformy | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 17:33 |  | 
 |  |  |  | | Vr...  ) 
 sorry ale nemohol som si to odpustit
  P | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 17:40 |  | 
 |  |  |  | |  jsem čekal, kdy to sem někdo lupne  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 19:15 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 19:58 |  | 
 |  |  |  | | Náááhodou od našeho Pana doktora já čtu všecko, aby´s věděl. Teda - aspoň snažím se. Ten pán totiž podle mě leccos zná a umí o tom perfekt psát. Navíc jako správný kuma (korektor unáhlených myšlenkových anomálií) patří mezi mé osobní VIPs. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: ME- 262 Opět ve vzduchu   27. 6. 2006 / 20:33 |  | 
 |  |  |  | | Se červenám, jdu se vydýchat a chvíli užitečně pracovat. Páč takovouhle chválu si na každý pád nezasloužím. Ale dík, fakt  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |