|  |  | Armavia A320 - prvni zavery 29. 6. 2006 / 22:22 | |
|  | INTER-STATE AVIATION COMMITTEE (IAC) DOESN'T RULE OUT THAT A-320 ACCIDENT IS CAUSED BY PILOTING TECHNIQUE ERROR
/AVIA.RU/
On Monday the Inter-state Aviation Committee (IAC) announced that work on interpretation of flight recordings received from airborne recorders of the Armenian A-320 airbus that had an accident on May3 was complete.
An Izvestia newspaper reports, experts have arrived at conclusion that there was no destruction of the aircraft in the air, the airplane had sufficient fuel, and engines worked properly until the aircraft impacted water surface. However the IAC doesn't rule out that the disaster might be caused by piloting technique error. The Izvestia has got at its disposal an in-house document containing the text of the airliner in-flight recordings of talks between crewmembers and Sochi airport tower air traffic controllers until the last minute of radio communication.
The IAC experts believe that the accident was caused by piloting technique error.
In the conditions of bad weather it is not possible for the airplane to make an acutely banked turn. With cross-wind lift is lost, an airplane falls on a wing and no way to save it. In the given case everything was done simultaneously.
The experts have arrived at such a conclusion after the flight recordings were interpreted. |
| |
|
 |  |  | Re: Armavia A320 - prvni zavery 29. 6. 2006 / 22:33 | |
|  | Abych byl upřímný, něco podobného jsem očekával. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Armavia A320 - prvni zavery 29. 6. 2006 / 22:48 | |
|  | Abych byl upřímný, neumím tak dobře anglicky abych pochopil, co se tam píše.
je to tak, že sklouzl po křídle kvůli poryvu větru?
Mohl by mi to někdo prosím přeložit?
Díky |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Armavia A320 - prvni zavery 29. 6. 2006 / 23:04 | |
|  | Prostě se jednalo o chybu pilotáže a nejdůležitější je asi to, že v tom silném bočním větru nedokázali bezpečně s érem zatočit, což by se ani nemělo jak tam píšou,ale oni se to snažili asi, a tak spadli po křídle.Tak to aspoň překládám já... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Armavia A320 - prvni zavery 30. 6. 2006 / 08:56 | |
|  | Tak tak, dělali zatáčku s vyšším náklonem, než bylo v daných podmínkách bezpečné a spadli po křídle. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Armavia A320 - prvni zavery 30. 6. 2006 / 09:24 | |
|  | V zakerne aerodynamice plati, ze se zvysujicim se naklonem pomerne dramaticky stoupa minimalni rychlost - a nejeden pilotni studentik tohle urcite v ostre zatacce zazil. A kdyz si vezmu, ze Armavia, za hodne spatne viditelnosti, ruco (bez autopilota) leti stoupavou ostrici v narazovem vetru....tak to je opravdu blizko velkemu pruseru, ktery se pravdepodobne i touto souhrou okolnosti stal. |
| |
|
 |  |  | Re: Armavia A320 - prvni zavery 30. 6. 2006 / 09:28 | |
|  | MEZIN8RODNÍ LETECKÁ KOMISE (IAC) NEVILUČUJE ŽE NEHODA A-320 JE ZPŮSOBENA CHYBNÝM PROVEDENÍM PILOTÁŽE
/AVIA.RU/
V pondělí Mezinárodní Letecká Komise (IAC) oznámila, že práce na analýze letových záznamů, obdržených z palubních rekordérů arménského airbusu A-320, který havaroval 3. května byli dokončeny.
Deník Izvestia uvádí, experti došli k závěrům, že nedošlo k žádnému poškození letadla ve vzduchu, letoun měl dostatek paliva a motory běžely v pořádku do chvíle nárazu letounu na vodní hladinu. Nicméně IAC nevylučuje, že nehoda mohla být způsobena chybou pilotáže. Deník Izvestia dostal k dispozici interní dokument obsahující text letové nahrávky komunikace mezi posádkou letadla a řídící věží v Sochi do poslední minuty komunikace.
Experti IAC věří, že nehoda byla způsobena chybným provedením pilotáže.
Ve špatných povětrnostních podmínkách není možné provádět s letounem obrat s výrazným náklonem. S bočním větrem dochází ke ztrátě vztlaku, letoun padá po křídle a není zde žádný způsob záchrany. V daném případě došlo ke všemu současně.
Experti došli k těmto závěrům, poté co byly zanalyzovány letové záznamy.
///Omlouvám se pokud, sem se někde minul překladem, kdyžtak mě někdo opravte 
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Armavia A320 - prvni zavery 30. 6. 2006 / 10:10 | |
|  | Dik za preklad. Na FS sa neda vyskusat zkls po kridle, skoda. Chel by vediet co roby s lietadlom. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Armavia A320 - prvni zavery 30. 6. 2006 / 10:13 | |
|  | Počůvajte Brendon...a čo také si představujete pod pojmon "zkls po kridle" ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Armavia A320 - prvni zavery 30. 6. 2006 / 10:36 | |
|  | To jak bolo napisne prilis velky naklon na stranu a strata vzlaku. Nasledne zacne prepadat o boku a asi predkom zacne smerovat kolmo na zem. Sice sa to stava vo FS ale bez problemov z toho vyviaznem. Este samozrejme zalezi na vyske. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Armavia A320 - prvni zavery 30. 6. 2006 / 11:07 | |
|  | Já teda znám jen dva stavy způsobené ztrátou vztlaku - pád nebo vývrtku. Alébrž jeden stav způsobený symetrickou ztrátou vztlaku a druhý nesymetrickou, předpokládám že mluvíš o tom druhém. Něco jako "propadání do boku" se obávám je poměrně těžko definovatelné a o to méně proveditelné Nehledě na to, že "sklz" o kterém jsi mluvil prvně není ani jeden z výše uvedených stavů, protože je to zcela normální letový režim používaný ke zvýšení odporu a klesavosti. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Armavia A320 - prvni zavery 14. 7. 2006 / 01:49 | |
|  | ....ktory by som si pri dopravnom lietadle vedel velmi tazko predstavit  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Armavia A320 - prvni zavery 14. 7. 2006 / 08:42 | |
|  | Nikdy jsi Milane neslyšel o Gimli glideru, nebo prostě obecně o možnostech řízení letadel při ENG FAIL ?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Armavia A320 - prvni zavery 30. 6. 2006 / 12:33 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Armavia A320 - prvni zavery 30. 6. 2006 / 12:38 | |
|  | No o tom so videl dokument. Pilot bol nedysciplinovany. Vela ryskoval a aj doplatil na to.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Armavia A320 - prvni zavery 14. 7. 2006 / 01:50 | |
|  | zrovnat naklon, plny plyn, cista konfiguracia a pokial je nad MSA tak tlacit tak dlho, ako sa da... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Armavia A320 - prvni zavery 30. 6. 2006 / 10:44 | |
|  | Řikám že co se týče reálné simulace ohledně chování letadel je FS na ho... Ale pokud ti jde o tohle,tak si strč do mechaniky IL2 Sturm. nainstalluj a zahrej, uvidíš jak se to létadlo chová a to se dá dosti porovnávat s realitou...IL se prostě fakt povedl,co se týče chování ACFT. |
| |
|
 |  |  | Re: Armavia A320 - prvni zavery 30. 6. 2006 / 09:39 | |
|  | myslíte že bude někde k dispozici přepis nahrávky? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Armavia A320 - prvni zavery 30. 6. 2006 / 10:11 | |
|  | | |
|
|