|  |  | Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 13. 7. 2006 / 14:24 | |
|  | Rád lietam na Dakote, len mi vadil te strašný VC. Na MAAM je Dakota s pekným VC (viď porovnanie na obrázkoch) Na spodnom to už nieje čistý default, je tam vymenená prístrojovka. Ale aj tak je to rozdiel. Bohužiaľ - už nie zadara . Ale stojí to za to.  
jožo |
| |
|
 |  |  | Re: Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 13. 7. 2006 / 14:49 | |
|  | Abych pravdu řekl, že se mi více líbí ten první screen, pač létat s Dakotou a mít vyměněný umělý horizont a podobné přístroje za nové už není klasika... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 13. 7. 2006 / 15:02 | |
|  | Práve ten prvý (vrchný)je od MAAM a nie default. A default vypadá, strááášne zanedbaný a ošúchaný, to mi vadilo.
jožo |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 13. 7. 2006 / 15:55 | |
|  | On totiž ten horní je MAAM originál - kopie skutečné dakoty (pardon R4D, oni jsou tam na to trochu hákliví ), která s těmi budíky létá. Myslím, že sérii MAAM se v dakotách nic (ve FS) nevyrovná. Taková PMDG dakota, bych řekl, že... třeba startovat motory trojhmatem (pumpa, vibrátor, startér, magneto) je s jednou myší a jedním kursorem pocuc 
Já od nich stahuju dakoty od verze FS98 a i když mám free co se dá, právě uvažuju o tom, že si od nich nechám poslat ty CD (asi všechna 3 v balíku, i s B-25, bylo by to do 2K CZK a asi by to šlo usmlouvat za jedno společné poštovné) - lákají mne zejména ty manuály (a vůbec...) |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 13. 7. 2006 / 16:12 | |
|  | Jo, B-25 mám tiež, nádherná mašinka. A R4D od MAAM kape aj olej z motoru, tak to verne urobili (úplne vážne)   
jožo |
| |
|
 |  |  | Re: Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 13. 7. 2006 / 15:57 | |
|  | Jo a default dakota ve FS9 (nemám, ale lítal jsem s ní u kámoše) originál zas tak moc nepřipomíná, ta patina je dost přehnaná a spousta věcí je i tak úplně jinde a navíc dost zjednodušená pro usnadnění lítání, jak už to ve FS bývá. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 13. 7. 2006 / 16:07 | |
|  | Já jí viděl včera a dnes na živo!!! Dělala průlet nad LKVO a krásně to klopil! A ten zvouček! Prostě nádhera!!!  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 13. 7. 2006 / 16:11 | |
|  | Mně dneska přelítla nad domem a hodně nízko- Brno-Žebětín. A ten zvuk je fakt kvalitní |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 13. 7. 2006 / 16:51 | |
|  | živou DAKOTU? Kde? Proč? jakou? čí? Jak to, že o tom nic nevíme? je tu ještě? bude někde o víkendu? A SAKRA, PROČ SEM POŘÁD ZAVŘENEJ VE ŠPITÁLE ?? !!  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 14. 7. 2006 / 09:10 | |
|  | Jj živou nádhernou Dakotu!!! Ve středu letěla od Slaneho přez CTR Vodochody a věžník ho požádal o nízký průlet. Po pruletu šel na LKKB a tam sedal! Ale kbelskou komunikaci jsem už neslyšel celou! Podle hlasu ten pajlot byl nějakej asi Ital nebo něco takoveho bych řek No a včera jsem neměl scaner v praci a tak jsem ji viděl jen nahodou protože jsme dělali venku vodní test na vrtulniku a najednou zase Dakotka v nízkém průletu a krásně nakloněná! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 14. 7. 2006 / 09:30 | |
|  | ach, žrádlo...!
BTW řecká ármy rozprodává asi dvacítku letuschopnejch dakot... nenašel by se někdo, že bychom se složili a ňákou koupili? .. no asi nenašel, že jo... škoda. Ale představa by to byla krásná (o motory žádnej strach, kdo umí andulu, zvládnul by i motory u dakoty!) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 14. 7. 2006 / 09:32 | |
|  | Škoda, že létadla nejsou kukuřice. Nakřížit Dakotu s Andulou, to by bylo dílo.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 14. 7. 2006 / 09:36 | |
|  | to by byl incest. Andula má přece ty samý motory, co dakoty, na který v 30. letech koupili rusáci licneci. Byly pak vyvíjený (v Rusku i v USA), ale myšlenka zůstává a motory jsou prakticky stejné jkao motory pozdějších typů dakot (i režimy, motorové lože, olejové chlazení...) Šak taky ne nadarmo se říká, že když někdolétá andulu, létá vlastně "půldakotu"  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 14. 7. 2006 / 09:40 | |
|  | Jde o to, zda to měříš na motory nebo na křídla Já bych řek že i dvojdakota může bejt správně. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 14. 7. 2006 / 09:43 | |
|  | tele s dvěma hlavama, půldakota s dvojitým křídlem - kolikáté pivo to pijeme, pane profesore?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 14. 7. 2006 / 09:45 | |
|  | Tak mě napadá, že když se u jakýhokoliv letadla klasické konstrukce něco zdvojí, vzniká z toho legenda. Dakota má dva motory, Andula dvě křídla a třeba takovej Metasokol, když dostal dva motory a dokonce dvě směrovky, tak z něj je hnedle legendární Morava  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 14. 7. 2006 / 12:20 | |
|  | MaPa, keď si zdvojíš počet pohárikov (štamprlí), hnedle uvidíš dve legendárne Moravy vedľa seba. (keby tak už boli v FS, stačila by aj jedna)  
jožo |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 14. 7. 2006 / 12:34 | |
|  | A když si k tomu vezmu červeno/zelený brejle, uvidím jen jednu, ale ve 3D  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opäť pre milovníkov klasiky - Dakota 14. 7. 2006 / 09:50 | |
|  | | |
|
|