|  |  | Dnes na LIRF paralelni APP 18. 7. 2006 / 23:32 | |
|  | Musim se s vami podelit o dost ojedinelej zazitek. Kdyz jsem dneska letel svoji oblibenou linku LKPR-LIRF, tak na LIRF byly drahy pro APP 16L a 16R, pricemz ten LIRR_APP to krasne sazel vedle sebe jak brambory do radku. Takze jsem se ocitl na paralelnim APP s B738, on sel na 16L a ja na 16R. Upozorneni od APP, ze warning, you are on paralel approach with another aircraft bylo velmi pikantni. Jenom skoda, ze to ten bulik nevydejchal asi a sel GA. Uprimne to preju kazdemu zazit, je to fakt super.
Nejhorsi je asi ten pocit, kdy oba dva nalitavaji ILS a oba doufaji, ze ho ten druhej naletne ok I kdyz si nejsem uplne jistej, zda se to takhle smi. V kazdem pripade to bylo dobry vzruso. |
| |
|
 |  |  | Re: Dnes na LIRF paralelni APP 19. 7. 2006 / 05:59 | |
|  | Závidím, někdy vyhledám a zkusím. Já se zase minulý týden málem srazil s Concordem. Nebyli řídící a on vzlétal z opačné strany, zatímco jsem já přistával. To bylo teprve vzrůšo!!! |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Dnes na LIRF paralelni APP 19. 7. 2006 / 08:13 | |
|  | Ne, to není vzrůšo, to je porušení pravidel o používání frekvence UNICOM |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Dnes na LIRF paralelni APP 19. 7. 2006 / 08:41 | |
|  | Já dodržoval všechny postupy. To on se připojil na dráze a rovnou šel do vzduch. |
| |
|
 |  |  | Re: Dnes na LIRF paralelni APP 19. 7. 2006 / 08:12 | |
|  | Podobny zazitok som mal, ale pri neriadenom letisku.
Vtedy sme obidva pochopili skveli vyznam Unicomu 
Bola to nadhera, a presne sme isli vedla seba od piatej mile a dokonca sme v ten isty cas vykonali touchdown.
Co viac dodat...toto sa tak casto neopakuje.
|
| |
|
 |  |  | Re: Dnes na LIRF paralelni APP 19. 7. 2006 / 08:51 | |
|  | To neni podle pravidel, teda pokud jste do ILS nalitavali ve stejne vysce...To je nezajisteny rozestup.... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Dnes na LIRF paralelni APP 19. 7. 2006 / 20:05 | |
|  | Tak tak.. Aspoň pevně věřim.. Měl mít jedno éro o 1000ft vejš. Nechat si od obou potvrdit usazeni v LLZ a pak teprve to, co je vejš sklesat na nalítávací výšku ILS. Pak by to bylo správně.. |
| |
|
|