|  |  | | Ultimate Terrain Europe a textury 21. 7. 2006 / 06:48 | |
|  | Nevíte, zda by se daly nějak přeplácnout v UT textury silnic, měst a vesnic? Používal jsem totiž před tím docela hezké a široké textury silnic a taky textury od Palandera. Jak jsem si nainstaloval UT, tak se mi to až tak nelíbí. Nebo snad má UT nějaké grafické nastavení jako AV6? Já našel akorát volbu textur cest v noci.  |
| |
|
 |  |  | | Re: Ultimate Terrain Europe a textury 21. 7. 2006 / 08:15 | |
|  | Textury od Palandera žádné silnice neobsahují. Jsou to jen sezóní textury, takže silnice ve vesnicích nejsou vlastně silnice ale jen součást textury.
Další věc jsou samotné silnice tvořené UT. Tam si musíš vybrat co ti víc vyhovuje. Vidět jen hlavní tahy, nebo i polní cesty a ulice v zástavbě. Já osobně mám Urban a Rural vypnuté.
Co se týče textury silnice, tak si tam můžeš hodit vlastní a pozorovat co to udělá.
Jsou v diru \FS2004\Scenery\World\texture.
Chce to trochu experimentovat, pokud ti to teď nevyhovuje.
Jinak něco jako AS Graphics UT vážně nemá. Jen volbu Run the textute configurator v hlavním menu.
|
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Ultimate Terrain Europe a textury 21. 7. 2006 / 09:51 | |
|  | Ten systém silnic chápu. Měl jsem na mysli texturu silnice jako takovou. Asi mi nezbyde nic jiného než porovnat soubory a vzhledy textur v Scenery\world\texture a tím co má v nainstalovaných adresářích Flight1 v Program files a vybrat to nejlepší vědeckou metodou pokusu a omylu.
Jinak dík za upřesnění. |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Ultimate Terrain Europe a textury 21. 7. 2006 / 13:16 | |
|  | Přesně tak. V diru Flight1->UT je spousta variant textur silnic, takže se mrkni na jejich názvy a zkus to zaměnit za ty své.
Mělo by to fungovat. |
| |
|
|