|  | Re: Re: Re: Re: Re: frame rate 25. 7. 2006 / 00:26 | |
|  | Já jsem na nějakém fóru četl příspěvek, že existuje přímá úměrnost mezí FPS a rychlostí načítání textur povrchu.
Asi takto - za letu dochází k efektu postupného načítání ground textur. Toto načítání je prováděno v určitých cyklech, které vycházejí z FPS. Pokud tedy nastavíme FPS na max. 25, dochází k pomalejšímu načítání díky menšímu množství cyklů. Pokud je FPS třeba 40, tak cyklů je víc a textury se tedy načítají rychleji.
Vážně nevím co je na tom pravdy. Já mám lock na 40. Navíc mám odzkoušené ohledně těch textur, že líp se skutečně načítají při zapnutém Vertical Sync v ovladačích grafiky. |
| |
 |  |  |  | frame rate - Waterfight (TVS379)  | 24. 07. 06 v 17:33 |
|
 |  |  |  |  |  | frame rate - Waterfight (TVS379)  | 24. 07. 06 v 17:55 |
|
|