FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 11. 9. 2025, svátek má Denisa Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
frame rate Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: Re: frame rate   25. 7. 2006 / 00:26
Viper
Já jsem na nějakém fóru četl příspěvek, že existuje přímá úměrnost mezí FPS a rychlostí načítání textur povrchu.
Asi takto - za letu dochází k efektu postupného načítání ground textur. Toto načítání je prováděno v určitých cyklech, které vycházejí z FPS. Pokud tedy nastavíme FPS na max. 25, dochází k pomalejšímu načítání díky menšímu množství cyklů. Pokud je FPS třeba 40, tak cyklů je víc a textury se tedy načítají rychleji.

Vážně nevím co je na tom pravdy. Já mám lock na 40. Navíc mám odzkoušené ohledně těch textur, že líp se skutečně načítají při zapnutém Vertical Sync v ovladačích grafiky.
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ