FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 13. 12. 2025, svátek má Lucie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
GA737- 400 FMC Jeden příspěvek | Celý strom
GA737- 400 FMC   12. 3. 2003 / 10:13Roman
Může mi někdo sdělit, kdy se má správně aktivovat V-NAV? Četl jsem už hromadu návodů a pokaždé je to jinak. Když jej chci aktivovat cca v 1500 AGL, nejde to a při aktivaci např. ve FL150 mi na MPC naskočí zpět rychlost 110, která je tam defaultně fixnutá při zahájení simulace. Díky.
   Seznam příspěvků  

Re: GA737- 400 FMC   12. 3. 2003 / 10:22
Latom   
Tak to máš chybu v FMC. Musíš mít vše v FMC a pak se ti VNAV zapne podle potřeby.
"Chybu" v FMC poznáš na poslení straně, kdy nastavuješ rychlosti na take off ( V1, Vr, V2) tak pod čarou se ti zobrazí, co ti "chybí".
A trať se ti zobrazí na displeji?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: GA737- 400 FMC   12. 3. 2003 / 18:23Jenyk
VNAV zapinam po zasunuti klapek. A doufam, ze nejen ja
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: GA737- 400 FMC pro Navyka   12. 3. 2003 / 19:13Roman
No a to mi právě nejde. Mám dodrženy všechny procedury, vše na MPC přednastaveno, jak má být a když se po LNAV, které funguje bezproblémově snažím zapnout VNAV, tak mi pouze problikne na EADI a tím to končí. Jednou se mi podařilo jej aktivovat, přitom se zaaretovala nastavená rychlost 250 na MPC avšak po překročení 10.000 se nedělo nic. FMC by snad měl dále zrychlovat? A nastavenou let. hladinu a zároveň bod T/C, v tomto případě FL120 to ignorovalo a stoupalo dále. Kurňa co je blbě?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: GA737- 400 FMC ........sorry pro Jenyka   12. 3. 2003 / 19:14Roman
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: GA737- 400 FMC pro Navyka   13. 3. 2003 / 13:43
Latom   
Tak zkus na MCP panelu taky nastavit FL120. Ten má větší sílu pro autopilota. Neměl by ho pusti výš.
VNAV se opravdu zapíná až po zasunutí klapek.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: GA737- 400 FMC pro Navyka   15. 3. 2003 / 16:05Jenyk
Chyba muze byt i v tom, ze mas malo vykonny PC, ktery proste "nestiha". Ja mel taky problem, ze misto do FL330 mi masinka nastoupala treba az do FL355, nez se srovnala a zacala zas klesat do FL330. PC proste nestihal. Pak sem pri nove instalaci DF zadal instalaci soft, tzn. slow PC a bylo po problemu.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: GA737- 400 FMC pro Navyka   15. 3. 2003 / 17:03spirit
Na videu k GA737-400SE pilot po startu z letiště Stanted zapíná LNAV a po chvilce i VNAV ještě před zasunutím klapek z polohy 5 na 1! A zhruba po prostoupání výšky 400ft nad letištěm. Zřejmě záleží na postupech toho či onoho pilota...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: GA737- 400 FMC pro Navyka   15. 3. 2003 / 21:46A.J.Scandall
To je právě to, Boeing stanovil jenom takový hrubý rysy, jak se 737 lítat, a provozovatelé si to v průběhu těch 35ti let od zavedení 737-100 upravovali sami. Nemluvim o tom, že každej provozovatel má éro jinak "napinovaný" a doladěný, takže snad nelze najít dvě společnosti se stejnýma postupama. Stačí srovnat Fischera a ČSA... To Airbus na to jde jinak (ostatně Boeing u novějších modelů taky), a to tak, že omezuje roztříštěnost vybavení i postupů. Má to něco do sebe. Jinak dle mýho názoru by šel VNAV principiálně připnout i dřív, ale asi zas ne před N1 (redukcí tahu na stoupací režim), tj. u postupu ICAO "A" ve výšce 1500ft nad letištěm
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ