|  |  | FSX- neco pro vyvojare 7. 8. 2006 / 16:09 | |
|  | Fr.Bill z Eaglesoftu trochu odhalil co bude mozne provadet v FSX , pro letadla i scenerky bude mozne pouzivat animaci tipu Inverse -Kinematic ,animaci vertexu, coz bude velkym prinosem zhlediska reality animaci -pravdepodobne na ukor FPS ,
Inverse -Kinematic znamena - tezko to vysvetlit pro mne cesky , pouziva se to zejmena u animovani lidskych figurek ze pokud napriklad pohnete na figurce dlani tak s ni se hejbe i loket a cela ruka , jinak receno pokud pohnu jednou soucastkou tak to pohne i ze souvisejicima soucastkama , teoreticky by snad takto moklo jit naanimovat ohybani stromu atd.
animace vertexu to znamena ze soucastky bude mozne plynule deformovat, zvetsovat zmensovat, mozno treba pouzit pro vetrny pytel.
ale ma to jednu nevihodu , takto vytvorene scenerky a letadla nebudou , kopaktybilni s fs2004 pojedou pouze v FSX.
Original textu tady:
http://www.aerodynamika.com/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=General;action=display;num=1151921598;start=2#2
treti prispevek z vrchu v modrym ramecku. |
| |
|
 |  |  | Re: FSX- neco pro vyvojare 7. 8. 2006 / 16:16 | |
|  | to tak vetsinou byva.. kdyz pouzijes nejakou featuru z novejsi verze, ze to ve starsi nefunguje... to bych nepovazoval ani tak za nevyhodu jako spis za ocekatavelnou vec .) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: FSX- neco pro vyvojare 7. 8. 2006 / 16:23 | |
|  | jiste ze to bude skvele ,ale je treba brat v uvahu kolik lidi jeste dnes pouziva FS2002
jak u nas tak ve svete ,i kdyz je uz FSX za dvermi , a nekteri ani neplanuji postopit vise kvuli pomalemu pocitaci.- Je pravda ze na starsi auta uz se taky nevirabi soucastky.
a jejich majitele se vztekaji ze si nemuzou soucastky kopit
vyvoj jde dopredu ale nemuzeme se stale ohlizet dozadu , zachvili by se nekdo rozciloval ze proc nedelame veci pro FS2000 nebo FS98. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: FSX- neco pro vyvojare 7. 8. 2006 / 16:25 | |
|  | ono je to dobre... a kdyz se to veme "z opacene strany", me prijde, ze ona neustala kompatibilita scenerii a letadel uz z doby FS98 (spousta jich jeste funguje) je v nekterych pripadech strasnaaaa koule na noze.... |
| |
|
 |  |  | Re: FSX- neco pro vyvojare 7. 8. 2006 / 16:23 | |
|  | Blaníka v FSX Erik skúšal a v podstate išiel, problém bol len s aerovlekom. Pôjde v FSX aj Meťák? 
jožo |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: FSX- neco pro vyvojare 7. 8. 2006 / 16:27 | |
|  | metak pujde i v FSX , s velkou pravdepodobnosti veci Z fs2004 DO FSX pujdou temner vsechny, ale naopak to muze byt problem prave ze zminenych duvodu , pokud nekdo udela primo letadlo nebo scenerku s pouzitim SDK pro FSX , tak to nebude fungovat v FS2004. |
| |
|
 |  |  | Re: FSX- neco pro vyvojare 7. 8. 2006 / 16:23 | |
|  | na toto staci napisat len: konecne... ako dalo sa to aj do teraz, ale muselo sa to obchadzat cez ASM a podmienky vykreslovania, tak dufajme ze to bude viacej user friendly aj pre vyvojarov... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: FSX- neco pro vyvojare 7. 8. 2006 / 16:36 | |
|  | A budeme dufat, ze to nebude koplikovane. Ja by teda vedel navyprat co som si presiel. A viem o vyvoji do FS velmi malo  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: FSX- neco pro vyvojare 7. 8. 2006 / 17:35 | |
|  | mnelo by to byt jednoduche, co se tyce deformace ,tak to zdeformujes jak potrebujes das tomu pro kazdou deformaci keyframe v animaci a je to hotovy , alespon takhle to funguje v 3D programech ,mnelo by to normalne jit i v Gmaxu,
Inverse kinematic - taky neni slozity soucastky se spoji a animujes, zadas keyframe a je to. |
| |
|
|