|  | | Re: Re: Re: Re: HIND 14. 3. 2003 / 08:59 | |
|  | Ta uz prakticky je ted. Resp. dal by se na ni pouzit i ten aktualni model, pripadne bych moh odebrat vyzbroj ( pripadne zjednodusit kokpit ) aby se usetrily naky polygony. Mam i nekolik zjednodusenych verzi, kdyby se ten posledni zdal moc slozitej.
I ty default AI letadla nejsou az tak zjednoduseny, ale hlavne obsahujou LOD modely ( Level Of Detail ), takze i kdyz je jich vic v dohledu z vetsi dalky, nesnizuje to FPS. To bych moh pak udelat i u toho Hinda, diky tomu, ze mam nekolik tech ruzne zjednodusenejch modelu - treba ten model do scenerie ma necelejch 1000 polygonu
|
| |
 | HIND - Peter HK  | 13. 03. 03 v 08:00 |
|
 |  | HIND - Lubson LKJI  | 13. 03. 03 v 08:43 |
|
 |  |  | HIND - Milan Lisner  | 13. 03. 03 v 09:40 |
|
 |  |  |  | HIND - Lubson LKJI  | 13. 03. 03 v 15:45 |
|
 |  |  |  |  | HIND - Milan Lisner  | 13. 03. 03 v 16:13 |
|
 |  | HIND - Milan Lisner  | 13. 03. 03 v 09:35 |
|
 |  |  | HIND - Peter HK  | 13. 03. 03 v 10:06 |
|
 |  |  |  | HIND - Karel Dvořák  | 13. 03. 03 v 23:42 |
|
 |  |  |  |  | HIND - Milan Lisner  | 14. 03. 03 v 08:59 |
|
 |  |  |  |  |  | HIND - Latom  | 14. 03. 03 v 09:36 |
|
 |  |  |  | HIND - Milan Lisner  | 14. 03. 03 v 08:39 |
|
 |  |  |  |  | HIND - Peter HK  | 14. 03. 03 v 16:36 |
|
|