FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 20. 12. 2025, svátek má Dagmar Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Pár otázek k PMDG 747.... Jeden příspěvek | Celý strom
Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 18:49
Teers
Cau hoši, měl bych na vás pár otázeček, nedávno sem si koupil PMDG 747 a pár věcí mi není jasnejch.. díky moc...

1. Když mam skoro plně naložený letadlo, ale vše je v normě, tak mi to dá děsně zabrat vyškrábat se do FL320... Nechápu jak bych se moh dostat víš, třeba FL420... Zachvíli začnu strácet rychlost a prostě se víš nedostanu...

2. Na co se používá tlačítko STORM, který je uplně dole a vlevo na overheadu... Z návodu sem to moc nepochopil...

3. Zajímalo by mě, jestli v reálu se s 747kou přistává spíš v ruce nebo na autoland..

4. Jakej význam a kdy se zapíná a vypíná svělo s označením LOGO...

5. K čemu slouží panýlek se 3 tlačítkama, kterej je označenej nápisem MSC a nachází se na lište nahoře uplně vpravo...

Tak to už je uplně všechno... a diky moc.........
   Seznam příspěvků  

Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:01
Luděk Ch.
1. to je normální, že když je letadlo nacpané nadoraz, nevyleze do maximální letové hladiny. Prostě jak ubývá palivo, postupuješ do vyšších hladin.

2. netuším, PMDG747 nemám

3. obecně se s dopravními letadly přistává za dobré dohlednosti v naprosté většině případů ručně, případně se klesá na autopilota s ILS, ale přistání je ruční. Autoland se používá snad jen když je opravdu minimální dohlednost a to jen na letištích, která jsou k tomu schválená, s letadlem, které je k tomu certifikované a s posádkou, která je k tomu vycvičená.

4. ovládá se tím zcela nečekaně osvětlení loga Konkrétně osvětluje logo na ocase

5. nevím, PMDG747 nemám


snad někdo chybějící body doplní.

   Seznam příspěvků  

Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:01
Tragédie v JRD
doplnim to co ti napsal Filip k bodu 1

kdyz na strance perf init (tusim, dlouho jsem s tim neletel a nemam to tu), a potvrdis je, tak se ti v fmsce objevi optimal a maximum vyska, kterou muzes v dane konfiguraci letet.. pokud mas plne ero lidi a benzinu, tak to bude nekde kolem FL240 - FL260 .. postupne jak spalujes palivo, tak se to zveda, zveda (muzes nazorne videt na strance LEGS) a kazdych 2000 - 4000 feetu narustu (dle konfigurace) ti "povoli" (nabidne) moznost znovu vystoupat... a takhle postupne stoupas a stoupas...
   Seznam příspěvků  

Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:02
Teflon_490   
Doplnim

2. Tohle je specialni mod osvetleni, nevim presne jak toho docili, ale pokud je venku bourka a hlavne blesky, tam to svetlo sviti tak, aby se ti minimalizovalo docasne snizeni vidu prave po blesku.

3. Asi stejne tak, jako se v realu pristava na ruce nebo autoland s B737 nebo A320 - zalezi na mnoha faktorech, pocasi, rozhodnuti pilota, pouzite draze....

4. LOGO osvetluje logo aerolinky na ocasni plose, standardne se zapina jiz pred pustenim APU a zhasina az kdyz stoupas pres fl100, a kdyz jdes dolu tak se zapina pod fl100 a vypina na zemi po odchodu pax.

5. Ted to z hlavy bohuzel nevim co myslis
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:11
Teflon_490   
Ohledne toho prirovnani s 737 nebo 320 to neber tak doslova , onehdy tu byla diskuze o certifikaci 737 na autoland, kterouzto nema...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:48
Fabo™   
Nema? Nebo myslis certifikaci na pristani za nulove (0 m) viditelnosti?

Pokad ja vim tak 737 ma CAT IIIa certifikaci coz dovoluje autoland s vertikalni dohlednosti min. 50ft a horizontalni (asi blbost) 200ft(m?)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 20:07
Teflon_490   
Asi to nejak tak bude Diky za opravu, ja v tech vsech CAT jeste tak nejak tapu, kazdopadne nema CATIIIC.
   Seznam příspěvků  

Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:06
Filip   
1) Dělá se tzv. STEP CLIMB to znamená že stoupeš postupně jak ubývá hmotnost éra. S plnym si nemůžeš hned dát FL420
2) Někdo soplní
3) To si myslim je více méně na pajlotovi a pak počasí...
3) To má hodně významů
4) To ti řekne někdo, kdo s tím lítá )
EDIT: jsem to špatně očísloval v tom příspevku prvním
   Seznam příspěvků  

Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:08
Teflon_490   
K tomu bodu 5, na kterym panelu myslis? Je to na overhead nebo na cocpit view? A to MSC, nemyslis nahodou CMD?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:11
Tragédie v JRD
nejspis mysli master speed control .... ale k cemu je taky nevim v zivote jsem to nepouzil
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:15
Teflon_490   
A muzes mne prosim aspon navest kdeze ho mam hledat? V zivote sem ho nevidel
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:16
Tragédie v JRD
vim ja kde je? ja ho taky v zivote nevidel .. ale kdyz jsem hledal na google pmdg 747 msc tak mi to naslo nejaky master speed control .. a cisi konstatovanina stejnou otazku k cemu to je, ze to v zivote nepouzil ... )
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:18
Teflon_490   
Si to prave napsal tak, jako ze si ho sice nepouzil, ale vis kde je a vesele ho ignorujes
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:19
Tragédie v JRD
nekde tam je.... .))
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:15
Teers
jo jo master speed control myslim..... Diky moc všem za odpovědi !
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:19
Teflon_490   
A muzes prosim napsat presne souradnice kde se nachazi? Civim tu do toho papiroveho planku cocpitu zhora zdola, ale MSC ne a ne najit
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:21
Tragédie v JRD
nejspis na nekterym z tech tlacitek na ty horni listicce kde si vybyras panylky... eicas, hodinky, pohled od kapci, pohled od druhyho pilota atd...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:26
Teflon_490   
Tak, uz sem na to asi prisel. MSC asi bude Master Speed Control, ale to co mysli Teers bude MISC, a je to taky napravo prave na tom panelu prepinani 2D panelu. Ale ted zase nemuzu prijit na to, co tam je kdyz se ten panel otevre Asi budu muset do FS.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:27
Tragédie v JRD
to bych rekl ze ne.. protoze teers tvrdi ze tam jsou asi tri tlacitka a na tom master speed kontrolu maji byt prave tri tlacitka G/S inhibit, flap override, Config Gnd override
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:36
Teers
jo.. presne tohle myslim .. G/S inhibit, flap override, Config Gnd override
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pár otázek k PMDG 747....   9. 8. 2006 / 19:45
Teflon_490   
Ano, a uz sem na to prisel, tyto tri veci jak rika Traged patri pod MSC, nicmene PMDG tohle dalo na tlacitko, na kterem je napis MISC (to "I" jde spatne precist). Bohuzel, manual se o tomto panelu moc nezminuje (aspon jsem to nenasel), takze bohuzel nevim, na co presne tyhle tlacitka slouzi.
   Seznam příspěvků  

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ