|  |  | | Pár otázek k PMDG 747 .. dík 11. 8. 2006 / 17:36 | |
|  | Ahoj, slyšel sem, že u PMDG 747 je možný něco jako automatický spuštění zpětnýho chodu motorů po přistání ( roll out )... Nevíte někdo kde se to nastavuje a jak to funguje? diky
A ješte by mě zajímalo, jak se dává signál z pilotní kabiny do kajuty (třeba po startu a nebo před přistáním)...
|
| |
|
 |  |  | | Re: Pár otázek k PMDG 747 .. dík 11. 8. 2006 / 17:59 | |
|  | | 747 ani jiné letadlo snad neumí spustit reversery automaticky. |
| |
|
 |  |  | | Re: Pár otázek k PMDG 747 .. dík 11. 8. 2006 / 18:12 | |
|  | | Ale ten "rollout mod" se tusim zapina automaticky pokud pristavas na autoland a jeden z jeho hlavnich ukolu je drzet letoun po dosedu na centerline az dokud nevypnes AP nebo do urcite rychlosti, kterou ale nevim. Jinak nezatocis. |
| |
|
 |  |  | | Re: Pár otázek k PMDG 747 .. dík 11. 8. 2006 / 19:01 | |
|  | Revers motorů žádný automat pouštět nemůže, to by bylo příliš velké riziko náhodného spuštění během letu. Revers si hezky musíš pustit sám. Ale snad to není takový problém, stisknout "F2"  |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Pár otázek k PMDG 747 .. dík 11. 8. 2006 / 19:09 | |
|  | | ne to neni, ale jenom mě to zajímalo.... |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Pár otázek k PMDG 747 .. dík 11. 8. 2006 / 23:54 | |
|  | Jo, technik Airbusů na Ruzyni nám schématicky vysvětlil, co by se stalo s reversem ve vzduchu. Fakt peklo. V FSce by to nebyl problém... ...ale v reálu bych litoval těch lidí na palubě. |
| |
|
|