|  |  | |  | skusme si spolocne tipnut, ktoru protivzdusnu obranu budu skusat ako dalsiu....pisem to ako reakciu na tu pohotovost, ktora tu bola tento tyzden 2x - 1x SR, 1x CR...
Ako je mozne, ze pilot, ktory ma v masine dve hi-tech radiove sustavy moze komunikovat LEN s lietadlami pohotovosti a LEN na 121,500 ??? to je len zavadzanie verejnosti...rad by som vedel, aky honorar zoberie od PVO neznameho statu za to, ze sa niekde neprihlasi a otestuje krajine, ktora mu zaplatila to, v akej pohotovosti ma ta-ktora krajna svoju protivzdusnu obranu... |
| |
|
 |  |  | Re: TIP 19. 8. 2006 / 22:15 | |
|  | presne prave kvuli te frekvenci jsem psal ze se mi ten clanek vubec nezda.... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: TIP 19. 8. 2006 / 22:19 | |
|  | třeba urvali oba dva čudlíky na kanálovém voliči a pak jim tam šlo pouze zmáčknout tlačítko pro přepnutí na nouzovou frekvenci ))))) |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: TIP 19. 8. 2006 / 22:36 | |
|  | no dobre... ale v tom pripade nastavim na odpovidaci 7600 a dalsi postup je jasny.... leti podle letoveho planu na cilove letiste atd.... na to snad nemusi do vzduchu gripeny ... nebo ze by armada potrebovala trosku PR ..? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: TIP 19. 8. 2006 / 22:48 | |
|  | Pokud je schopen poslouchat příkazy ATC, stačí každý z nich potvrdit squawk ident...
To, co popisuješ je postup při oboustranné ztrátě spojení.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: TIP 19. 8. 2006 / 23:18 | |
|  | ok ... ale to porad nevysvetluje, proc cela ta sarada se stihackama to bude nejaka bouda... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: TIP 19. 8. 2006 / 23:50 | |
|  | Je léto, okurková sezona, ....... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: TIP 20. 8. 2006 / 00:59 | |
|  | tiez si myslim...v pondelok ci utorok bola pohotovost u vas aj u nas, ale vzlietli len nase migy...je celkom zaujimave, ze o par dni zhodou okolnosti sa to stane opat u nas a u vas a vzlietne vasa hotovost..pripada mi to tak,ako keby vasu hotovost nachytali na hruskach a proste len chceli vidiet reakcie...ja tipujem na dalsiu takuto situaciu u niektohreho z nejakych novych clenov nato...pokial ovsem vzlet hotovostnych lietadiel bude zverejneny.. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: TIP 20. 8. 2006 / 01:02 | |
|  | no dobre, ale ked prepnem na nudzovu frq, tak ma pocuju vsade na nudzovej frq, nie len hotovostne lietadlo, ktore leti vedla mna  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: TIP 20. 8. 2006 / 02:14 | |
|  | Čistě teoreticky, když se urve konektor od antény, nebo se s ní něco stane, tak ten dosah radiostanice bude IMHO do 50m ani možná to ne protože by se spálil koncák.
Ale kdo ví jak jsou proti tomuto chráněny letadlové profi stanice... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: TIP 20. 8. 2006 / 02:44 | |
|  | neviem, nie som elektrikar, ale v airlineroch su preto dve na sebe nezavisle COM sustavy vratane dvoch na sebe nezavislych COM anten....statisticky si to ani vypocitat neviem, aby jedna vypadla  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: TIP 20. 8. 2006 / 03:08 | |
|  | Jestli maji dokonce i dvě antény tak to je přinejmenším zvláštní.... asi na tom fakt něco bude... |
| |
|
 |  |  | Re: TIP 20. 8. 2006 / 11:43 | |
|  | Netroufam si odhadnout, kdo by si vzal na triko podobne "cviceni"... Vzdycky je tu riziko, ze dojde k nejake nehode, ze se stane nejaka nepanovana vec. Proverime jim protivzdusnou obranu... To je hezky, ale co kdyz pilot stihacky bude prudas, co kdyz si nevsimnu, ze mirim na nejaky zakazany prostor. Riziko, ze neco zvrtne a budou padat letadla je pomerne velke.
Jedine na co v tehle diskuzi zapominate, je lidska blbost, ktera obcas byva bezbreha... Staci si nalistovat spatnou stranku v AIPu, splest si jedno cislo ve frekvenci a msito overeni kmitoctu si myslet, ze mam neco ze sluchatky... mimochodem, jak je to s odposlechem radia? Co kdyz si utrhnete snuru od sluchatek?
Me se takove konspiracni teorie docela libi, ale radsi v nejake knizce od Clancyho, v realu jim moc sanci nedavam... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: TIP 20. 8. 2006 / 12:39 | |
|  | ked si utrhnes snuru od sluchatiek, mas tam rucny mikrofon a speakre v kabine...je to celkom jednoduche a myslim, ze tomuto riziku zodpoveda aj honorar, ktory dostane posadka ) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: TIP 20. 8. 2006 / 12:59 | |
|  | Pokud se pilot nemůže dovolat na stanoviště, na které byl přelazen, vrací se na původní stanoviště a žádá další instrukce včetně potvrzení kmitočtu následující stanice. |
| |
|
 |  |  | Re: TIP 20. 8. 2006 / 13:39 | |
|  | Napadá mě že si ČR a SR zkoušej Amíci kvůli těm raketám který sem chtěj umístit, aby věděli jak se tady u nás hlídá když si sem chtěj dát ty svoje hračky.... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: TIP 20. 8. 2006 / 15:52 | |
|  | Jo jo, to bude urcite ono, jinac ve ctvrtel lital 2x Gripen kousek od LKCM takovy okruhy, pekne za sebou, predpokladam, ze si Amici testovali, jestli jim jejich rakety nemuze ohrozit nejakej blanik ... Nastesti na letisti neni tolik chytrolinu, jako zde na foru o simulatorech, takze afisak na to chvilku cumel a pak suse dodal, nad tema kopcema bude asi dobrej stoupak, kdyz tam litaj tak pekne dokola nechcete se tam zaletet podivat v Echu a optat se jich na jejich dalsi zamery ? Docela jsem se pobavil |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: TIP 20. 8. 2006 / 22:30 | |
|  | | |
|
|