| | | Omluva za dnešní let do Dubaje 21. 8. 2006 / 17:33 | |
| | Omlouvám se kamarádům,kteří se mnou dnes chtěli letět do Dubaje,ale bohužel musím ještě v 19:00 jet se Siemensem zkušebku na trase C a to bývá až do 22:00.Tak snad příště |
| |
|
| | | Re: Omluva za dnešní let do Dubaje 21. 8. 2006 / 18:01 | |
| | ty ridis metro? to je mozna lepsi nez litat jak se clovek stane ridicem metra??? |
| |
|
| | | | Re: Re: Omluva za dnešní let do Dubaje 21. 8. 2006 / 18:12 | |
| | Pepo , ty by ti dali
Metro nemá řidiče,ale strojvedoucí
Já se však pouze vozím " jako velitel zájezdu " - vedoucí zkoušek. Moji kluci tady v Hostivaři provedou periodickou revizi N3 ( N4 )i s údržbou no a na závěr té revize se musí provézt funkční zkouška v délce 20km a protože teď díky stanici Depo Hostivař můžeme na svojí zkušební trať velmi obtížně,tak se ta zkušební jízda dělá cestou do domovského depa souprav Siemens a to je depo Kačerov.Vezme se to přes konečnou Háje to aby se odzkoušela obě čela soupravy. Na Kačerově pak vystoupím a zpátky domů už jedu normální linkou |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Omluva za dnešní let do Dubaje 21. 8. 2006 / 18:35 | |
| | Asi tak ako sa FS nehrá ale lieta? )
btw musí to vyzerať zaujímavo keď si zastávkou len tak prefrčí prázdna súprava. Alebo na tých zkúšobných aj vozte ľudí? ) |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Omluva za dnešní let do Dubaje 21. 8. 2006 / 18:38 | |
| | v tramvajich se vozej cihly na zemi, v metru se asi vozej bandy ruznejch kontroloru, komisi a techniku
pardon za ty ridice, me se to slovo samo nabidlo... |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Omluva za dnešní let do Dubaje 21. 8. 2006 / 19:18 | |
| | tys nikdy nevidel v metru prujezd prazdny soupravy? nic zvlastniho .. proste projede... jediny co je na pikacu je, ze pritom troubi .. a ty klaksony, co maj (hzejmena ty rusky soupravy) to je husty slyset... to jeste hodinu potom se klepes... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Omluva za dnešní let do Dubaje 21. 8. 2006 / 19:30 | |
| | U nas na derevne metropolitenu net ;o) |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Omluva za dnešní let do Dubaje 21. 8. 2006 / 20:55 | |
| | souhlasim klakson je silenej ale peknej |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Omluva za dnešní let do Dubaje 21. 8. 2006 / 23:31 | |
| | ".. Vojtěchu, ty tvoje bulíky, už je mám zase na nose..."
Jára Cimrman, Dobytí severního pólu čechem Karlem Němcem
Klaksony jsou sice slyšet, ale že bych se po jeho zaznění klepal ještě hodinu...
Ts ts ts... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Omluva za dnešní let do Dubaje 21. 8. 2006 / 23:35 | |
| | Hmm.. tady jeste nekomu ruska souprava nezatroubila necekane primo za zadama.. jinak bys takhle nemluvil .. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Omluva za dnešní let do Dubaje 21. 8. 2006 / 23:55 | |
| | Ono vubec jak to tak posloucham a ctu, tak rusky masiny obecne nadelaj moc hluku, rusky era, rusky metro...co jeste |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Omluva za dnešní let do Dubaje 22. 8. 2006 / 01:12 | |
| | Ruskej vibrátor, nebo-li sbíječka... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Omluva za dnešní let do Dubaje 22. 8. 2006 / 02:16 | |
| | Kuš Jdi už spát. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Omluva za dnešní let do Dubaje 21. 8. 2006 / 21:17 | |
| | To jsi nikdy nevidel? dost casto jenom zahlasi at jdou lidi dal ze projede testovaci souprava jenom to profrci ajeto xP , hah strojvedouci napr , na mastnou jit ne? a na mestskou dopravu |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Omluva za dnešní let do Dubaje 21. 8. 2006 / 19:54 | |
| | Tý jo, ty to líčíš jako ňákej SID či STAR - to se mi lýbý !! |
| |
|
| | | | | Re: přívodní kolejnice v depu metra 21. 8. 2006 / 21:05 | |
| | no mě by zajimalo jak vyjižděj soupravy metra z depa když v něm nejsou přívodní kolejnice teda aspon co sem videl v hostivařským depu tak tam ty soupravy stojí jen tak. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 21. 8. 2006 / 21:22 | |
| | ale jsou tam. pred nejakou dobou (nez zacali cast toho depa prestavovat na stanici) tam koleje vytrhali a predelavali. tak mozna jsi to videl ve spatny dobe ty koleje tam jsou, teda alespon pred tydnem jsem je videl...nekde na metrowebu byly fotky z toho trhani koleji, ale nemuzu je najit. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 21. 8. 2006 / 21:28 | |
| | | |
|
| | | | | | Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 21. 8. 2006 / 21:25 | |
| | jsou i nejsou .. co jsem videl v depu na zlicine, tak tam aby nebyla privodni kolejnice (primo v depu) a nehrozilo ze nakej delnas si strejchne, tak vede kabel normalne zezhora a ten "pricvaknou" na jeden ze sberacu na podvozku .. a pak muze jezdit i v hale baraku .... |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 21. 8. 2006 / 21:26 | |
| | a kdyz vyjizdi, tak normalne prejede ven, pak ho vycvaknou, a pokracuje na stavu z treti koleje |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 21. 8. 2006 / 21:32 | |
| | aha diky to sem chtel vedet |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 21. 8. 2006 / 22:42 | |
| | Tomasi ty snad vis vsechno |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 09:31 | |
| | Júúú, odborníci na metro.
Vyřeším svoje problémy, nemusím psát do redakce Brava.
Takže.
1) Jak se to metro na konci otočí? Tam musí bejt obrovskej prostour, aby se tam vytočilo, když uvážím poloměr zatáčky vlaku, tak metro je něco podobnýho. Hádal bych točnu, jako bejvala před výtopnou lokomotiv.
2) Proč některý soupravy končejí na Českomoravský? Protože jezdí jenom ráno ve špičce, nebo je proto ještě nějaký jiný důvod.
Díky. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 09:39 | |
| | No, pomoci citace z Gustavova tretiho prispevku v tomto threadu se ti pokusim zodpovedet 1. otazku (BTW nejsem zadny odbornik na metro, jsem z Brna a metro tu mame jen jednu zastavku, zbytek sou saliny )
citace: ...Vezme se to přes konečnou Háje to aby se odzkoušela obě čela soupravy....
Z toho soudim, ze nektere soupravy jsou oboustranne a tudiz tam, kde nemaji jine moznosti otoceni se jen presedne. |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 09:42 | |
| | Uhadls Je tam 200m dlouha tocna v obrovsky kulaty podzemni prostore o prumeru 300m. Proto je taky stavba metra tak draha, pac ta tocna musi bejt na kazdy (i docasny) konecny! Po zprovozneni dalsiho useku se pak vyuziva jako sklad brambor pro pul republiky.
Na Ceskomravsky se testuje teleport na Cernak. Zatim je to overovaci provoz, tak radsi nechaj lidi vystoupit. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 09:47 | |
| | Teleport? To jako Star Trek? Jak to funguje? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 09:55 | |
| | Vicemene. Je to ale zatim hrozne energeticky narocny, pac vlak je hrozne dlouhej a taky tezkej. Nedavno (3 tejdny?) to dokonce shodilo celou rozvodnou sit v CR |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 10:20 | |
| | 1) soupravy mají dvě čela
2) v českomoravský je depo stejně jako nektery soupravy konci na kacerove, takze v ty dobe spicky nekterym konci smena coz me krapek stve protoze nesnasim: "Upozornujeme cestujici, ze tato souprava konci ve stanici Kačerov, děkujeme"...."Kačerov, konecna stanice, prosime vystupte,terminates, please leave the train"
z tehlech vet mi uz beha mraz po zadech |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 10:26 | |
| | No mne by hlavne zajimala spojovaci trat mezi trasou B a C (pry neco takoveho existuje) a taky vsechny technicky centra a odbocky do vojenskych objektu (napr. Prokopske udoli). Ale tam se asi nikdy nepodivam ( |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 11:29 | |
| | spojovaci trat mezi B a C je na florenci.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 11:31 | |
| | na ceskomorovsky depo neni ... je tam jenom konecna (z dob kdy ceskomoravska byla konecna) a protoze dopravni podnik nemel dost souprav, kterymi by pokryl potrebu souprav, tak nektere konci na kacerove, nektere na ceskmoravske a nektere v novych butovich (smichovskem nadrazi?) ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 12:28 | |
| | Neměl dost souprav, kterými by pokryl potřebu souprav? Myslím, že ti nerozumím.
Takže jedinej důvod, proč tam ty soupravy končej je, že by se na Čerňák nevešly a aby jezdily celý den, to se nevyplatí?
Mimochodem, brambory se snad neskladujou, ne? Skladuje se dehydrovaná bramborová kaše. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 12:31 | |
| | Nechce se mi cist celej strom, vono se ted startuje nejak z kolejnic metra, nebo o co go ? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 12:46 | |
| | Ne, alekdyž se prej nesmí lítat na Hradem, tak to můžeš profrčet tunelem |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 12:54 | |
| | Ano. V metru se rozjedeš a první ďourou vystřelíš k nebesům. Výhodu to má hlavně pro glaidaře, že ti co se jim rozbíhaj s křídlem v tlapulkách nezmoknou |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 12:56 | |
| | voe.. proste mel malol souprav na to, aby pokryl jejich potrebu na trati .. a zachoval pritom intervaly ... takze aby kompenzoval maly mnozstvi souprav, tak nektery koncili driv, aby to stihali vyjezdit... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 12:57 | |
| | Aby se stíhali metropiloti vyčůrat |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 13:17 | |
| | Je metropilot metrosexuál? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 13:59 | |
| | Asi jo, ale jinak nevim. Možná jen rád lýže přívodní kolejnici. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 14:01 | |
| | a strka ocas do vyhybek ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 14:06 | |
| | a dela mu dobre kdyz zrovna v tu chvili nekdo tu vyhybku prehodi |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 14:09 | |
| | No to záleží, na jaký straně vyhýbky zrovna stojí ... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re:naN: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 14:19 | |
| | Šmarja to je zase rozprava, já snad pojedu z práce tramvají. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re:naN: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 14:25 | |
| | Leď letadelm, ať je tu alespoň chvilku řeč jaksi tématicky relevantní |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re:naN: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 14:38 | |
| | Nebo trajfem, tomu kdyz obcas upadnou ty hulky z dratu, to je jak kdyz startuje mixer |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 14:22 | |
| | Ne, že neměl, on je v případě tratě B stále nemá Proto ty intervaly a některé oběhy ukončené na Českomoravské a na druhé straně v Butovicích (myslím, že spíše ráno) a na Smícháči. Dokonce se uvažovalo, že by tyto vlaky byly označeny jako jiná tzv. vložená linka, aby to nemátlo cizince, kteří chtějí až na Zličín. Nemyslím, si, že by to byl špatný nápad, ale už se od toho asi upustilo. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 14:57 | |
| | ja jsem si to myslel, ale nebyl jsem si jistej, protoze Bckem jsem jel naposled hodne davno ... a jenom v ramci centra tak jsem to nemusel resit...
vlozena linka.. to by byl dobry napad.. ale nedovedu si predstavit prazany, jak tim jezdi bez zmatku... nejsou na tohle zvykli (ale jinde ve svete jsem se s tim setkal casto .. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 15:11 | |
| | ... a taky by mohli dělat rychlíky |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 15:21 | |
| | Myslíš jako, že by se na Hájích rozjel a zastavil až v Letňanech vo hromadu písku? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 15:37 | |
| | Tak nějak, jen by cestou zastavil ještě na přestupních stanicích |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 15:42 | |
| | Já navrhuji jen mírné zpomalení, aby se to nezdržovalo |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 15:44 | |
| | Myslíš takový to "dneska nezastavujeme, jen přibrzdíme, máme zpoždění!" ??? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 15:56 | |
| | To je přesně von, pane. Vy mě čtete myšlenku |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 16:13 | |
| | Hmmm. a ty pomalý bude v zastávkách předjíždět... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: přívodní kolejnice v depu metra 22. 8. 2006 / 16:59 | |
| | Pražané by si časem zvykli, ostatně jako na spoustu dalších věcí |
| |
|
| | | Re: Omluva za dnešní let do Dubaje - debrifing 22. 8. 2006 / 16:37 | |
| | Chlapi koukám,že strom narostl úctyhodný takže odpovím jenom v bodech.
1. 16.9. bude v depu Hostivař opět den otevřených dveří,takže kdo má zájem přijďte.Mne už určitě poznáte - asi jako jediný budu mít červené montérky slibuji,že všem,kteří příjdete a zakopnete o mne se budu věnovat speciálně.
2. Klakson musí strojvůdce použít vždy,když stanicí pouze projíždí bez zastavení.Zde zbývá dodat,že se dá použít jemně a jenom lehce tlačit na pedál a nebo "kopytnatsky" a to prostě na pedál hamtnout a napínat lidem bubínky k prasknutí.
3. Souprava z depa vyjíždí pomocí horní přívodky ( na té fotce ji vidíte nahoře )po ní se táhne na ložiskách vozík s kabelem,který má na konci tzv. udici,která se na tu chvíli nasune na speciální kolík umístěný trvale na sběrači soupravy.Po celou dobu tohoto posunu táhne pomocník dozorčího depa tento kabel souběžně se soupravou. Jakmile přijede první sběrač pod přívodku venku,tak dozorčí odpojí napětí do horní přívodky,pomocník vytáhne tu udici a po signálu od dozorčího pak souprava pokračuje dál na trasu |
| |
|
| | | | Re: Re: Omluva za dnešní let do Dubaje - debrifing 22. 8. 2006 / 16:58 | |
| | díky díky, to je opet den otevrenych dveri? super |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Omluva za dnešní let do Dubaje - debrifing 22. 8. 2006 / 18:19 | |
| | hehe, ze bych se stavil? mam to koneckoncu dve stanice metrem |
| |
|
| | | | Re: Re: Omluva za dnešní let do Dubaje - debrifing 22. 8. 2006 / 18:31 | |
| | Ja bych se chtěl svízt |
| |
|
|