FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 18. 5. 2024, svátek má Nataša Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Zapnutí autopilota u DF737 Jeden příspěvek | Celý strom
Zapnutí autopilota u DF737   21. 3. 2003 / 10:08meiilax
V manualu je, že je přístupný AP až od výše 400ft, ale v tutoriálu, kde je let z EHAM do EGLL se ma zapnout uz na ranwey. Nejde to. Jak to tedy je ? Chtel bych se taky zeptat na TOGA tlacitko, ktere nejak nemuzu najit, pouze N1, ale to je asi neco jineho nebo ne ?
 

Re: Zapnutí autopilota u DF737   21. 3. 2003 / 11:19happylanding
Autopilot se určitě zapíná až za letu a u DF737 v obvyklých cca 400ft AGL - pak následuje LNAV a VNAV pokud letíš přes FMC.
Tutoriál jsem nečetl, ale možná si to spletli s A/T, TO/GA nebo s N1.
Tlačítko TO/GA najdeš u plynových pák.
 

Re: Re: Zapnutí autopilota u DF737   21. 3. 2003 / 12:07Jenyk
Mel bych korekci, nedam za ni ruku do ohne, ale myslim, ze muj postup je spravnejsi:
-na prahu RWY ustalis otacky na cca 40% a zapnes TO/GA
-po odlepeni gear up, udrzujes rychlost v2+20kts
-ve 400 ft das LNAV nebo heading
-az v 1500 ft zapnes autopilota, tim se ti automaticky spusti LevelChange a na MCP ti automaticky prida dalsich 20kts - uz to leti samo
-v asi 3000ft zacnes masinku rozbihat a postupne zatahujes klapky
-po zatahnuti klapek pripnes VNAV a je to!
Za pripadne korekce od odborniku budu vdecny.
 

Re: Re: Re: Zapnutí autopilota u DF737   21. 3. 2003 / 12:10meiilax
A k cemu je tedy dobre tlacitko N1. Mela by to byt snad redukce tahu na stoupaci rezim. Kdy se zapina ?
 

Re: Re: Re: Re: Zapnutí autopilota u DF737   21. 3. 2003 / 12:29
Charlie   
Tutorial pochází ještě z doby před opatchováním, kdy bylo možné zapnout autopilota již na dráze....
 

Re: Re: Re: Re: Zapnutí autopilota u DF737   21. 3. 2003 / 12:30Jenyk
Precti si clanek od A.J. o dreamfleet737. Mam takovy pocit, ze tam pise, ze N1 neni dobre simulovane. V realu se samozrejme pouziva, ale mam takovy pocit ze u DF737-400 proste nefunguje dobre.
 

Re: Re: Re: Re: Zapnutí autopilota u DF737   21. 3. 2003 / 12:33
Latom   
- 400 ft LNAV ( nebo HDG selector)
- 1000 ft AP
- 1500 ft N1
- 3000 ft speed 220 (vše AGL)
- speed 180 flaps 1
- speed 200 flaps UP

To je postup podle check listů
 

Re: Re: Re: Re: Re: Zapnutí autopilota u DF737   21. 3. 2003 / 13:22meiilax
Je nekde ke stazeni oficialni checlist ?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zapnutí autopilota u DF737   21. 3. 2003 / 20:08A.J.Scandall
Když si nainstaluješ DF, tak se ti tam někde objeví, myslím že přímo v adresáři DF737 v Aircraft, takovej textovej soubor s úkonama, který se zhruba shodujou s reálnějma (opět podotýkám, že provozovatelé si to pak trochu pozměňujou). Ale bacha, nenajdeš tam všechno, protože check-listy nejsou "make-listy", jsou jenom pro kontrolu důležitejch věcí. Od toho má každá společnost SOP (standard operations procedures), kde se dozvíš kdy, kde a co. Ale to má každá firma svoje...
 

Re: Re: Re: Zapnutí autopilota u DF737   21. 3. 2003 / 12:30happylanding
I tak by se to dalo ale myslím, že tady otázka zněla poněkud jinak :
za A, "zda zapínat A/P ještě na dráze ?" - odpověď NE
za B, "kde je tlačítko TO/GA ?" - u plynových pák

a na tom jsme se snad shodli, ne ?
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ