FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 7. 9. 2025, svátek má Regína Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2 Jeden příspěvek | Celý strom
mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 11:19
lulinak
ahoj plachtari, i kdyz to vypada ze v FSX bude dokonce i aerovlek a nejaka ta profi udelana termika, doporucuju shlednout jak to bude vypadat v patchi 9 na Condora, a taky zejmena ze v nem bude profi udelanej L-13 Blanik, kdo ma zkusenosti s timto simulatorem i tak mu srdce jiste zaplesalo....
z Blanika sem vylez v sobotu po nic moc termickym dnu, takze az bude relase tohoto patche dam vedet jak se jim povedl a jak se to chova v porovnani s realem... mejte se M.
kratky video tady http://www.condorsoaring.com/
 

Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 11:27
jožo
To video som pozeral včera, ale ten "cvičný vetroň" ako tam píšu, len vzdialene pripomínal Blaníka. Uvidíme, ako to bude naozaj, ako bude vypadať zblízka a kabína.
jožo
 

Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 11:56
bumper   
Tesim se, video jsem videl uz driv, ale jak pise Jozo, musel jsem zaostrovat, jestli ta potfora je opravdu blanik, nebo ne
 

Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 12:09
Fazol
Hmm. Divnej blanik No uvidíme.
 

Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 12:31
Flanker
To o čem se tu bavíte je pravděpodobně Patch 9, vylepšená termika tam bude, cvičný větroň taky, ale ASK 13, ne Blaník.
 

Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 12:46
JBr   
Tak tak, je to tahle drevena obludnost. Blanik bude nekdy casem, snad... ale nejspis v placenem plane packu.
 

Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 13:00
Flanker
No jsem zvědavý, jak to celé s palne packem nakonec dopadne. Nám, nebo alespoň mě, ASK-13 nic moc neříká, ale pochopil jsem, že třeba pro německé sousedy je to klasika...
 

Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 15:16
MiG-21MFN
já sem v sobotu lítal v ASK-13 a musim říct že to neni špatný. třeba termika se mi s tím lítala líp než s blaníčkem. a je z toho o 100% lepší výhled
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 17:23
červeňák
hmm jediný ASčko se kterym sem lítal bylo 21ka a to sem se přeškoloval na zadní sicně ... takže co se týče výhledu dopředu nic moc, do stran je to však krása ... co se týče točení mě to nějak nezaujalo ... nejlepčí trainer je podle mě L-23ka, je z ní dobře vidět a dobře točí - ale to je jen můj subjektivní názor

Honza
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 19:06
MiG-21MFN
joo to mi 23ku nemáme, tak nemohu posoudit. a v 21čce sem taky neletěl takže nemužu posoudit
 

X x RE .... OT o Condorovi ...   21. 8. 2006 / 19:13
červeňák
hm koukám že jsi z Jihlavy ... sem tam byl ted v pátek na otočku, nelítali jste navijáky ?
 

Re: X x RE .... OT o Condorovi ...   21. 8. 2006 / 19:27
MiG-21MFN
jo to sme asi lítali. byli tam němci s tím ask-13. ještě si vzali duo a nějaký discusy. jo a taky juniora
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 20:03
kuma   
IMHO - velmi individuální. Taky jsem se v ASK-13 svez, v bídnej termice jsem z navijáku vydržel 23 minut (když Holanďani padali po 7-15 minutách - bylo to kdysi na návštěvě FC Flevo Biddinghuizen měl jsem ten den kliku, fšici záviděli) - nebylo to špatný lítání, ale proti Blaníku se mi to zdálo nestabilní na křidélka, živé, ale ne zas obratné, takové jako že křidélka tam dám, ono to chvíli počká a pak přepadne - nebyla v tom ta blatníčkovská plynulost a precize. A že by to termikovalo líp se mi za těch pár minut teda nezdálo... I když je to mladší, než blatníček, připadalo mi to chováním trochu spíš jako Šohaj (byli jsme ve dvou). Ale pochopitelně za 23 minut toho člověk moc neodkouká a taky mý zkušenosti jinak nic moc...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 20:07
kuma   
jo ještě OT-OT: video jsem neviděl, protože je nadepsaný "cockpit" a v práci mi to síťka nerozbalí, protože máme speciální blok na sprostý slova (proti sexuálnímu internetu - velmi chytré ) Mi chvíli trvalo, než jsem pochopil, proč mi to furt píše "Access denied!"
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 20:14
MiG-21MFN
s těma křidýlkama máš pravdu. je to takový líný, ale stejně se mi to s tím líbio víc. a ty vejšky z avijáku. ten den fučelo dost moc. s ask-13 530 metrů a s blaníkem 440 metrů. a to sem za to moc netahal. ale je pravda, že bych to za blaníčka nevyměnil. sice se mi to moc líbilo, ale blaník je prostě blaník
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 22:35
Pips   
Kurňa to máte krásný vejšky.To u nás ve Zbra, když jsme tahali na H3 tak když jsem měl 250 ve dvojím, byl jsem moc rád, jinak to bylo třeba taky 160 metrů.Se šutrometem H4 je to tak cca kolem 300 metrů. všechno blaňasy L13 a L23.440 až 530 metrů je parádička.To už chodíte z navijáku do termiky, ne?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 23:29
MiG-21MFN
to si piš. kámoš letěl 50ku z navijáku.jinak to se tahalo na trojce. ale jak řikám foukalo 10m/s. jinak to bejvá tak 250 až 350. ten den padaly rekordy
 

Re/naN: v Condor soaring L-13 Blanik... termika z navijáku   22. 8. 2006 / 08:09
kuma   
Hele, to ale závisí na dýlce lana. Pochopitelně protivítr i hmotnost větroně (ASK-13 je, myslím, lehčí než blatníček) - hraje roli. Ale především ta dýlka lana.

Když jsme navijákovali u nás (teď ňák nejni parta... stejská se mi po tom), tak z 800m lana stěží 230-250m. V tom Holandsku tahalil asi 1100m lana, bylo to 350 - a to už se termika dala chytit. Pamětníci vzpomínbají (já to nepamatuju), že když při zajímavém půdorysu našelo letiště dali kdysi naviják "ke kravínu" a startovalo se z původní RWY (na kopečku) bylo lano taky asi 1250-1300m (šlo kus přes pole, ale nebylo to údajně proti předpisu) - tak vejšky byly kolem 400-450, z týhle vejšky už pak chodili do termiky běžně.

Je tam velkej psychickej moment - aerovlek se musí povést napoprvý, protože když člověk spadne, ostatní hned rejpaj. Pak to taky neni levný - a je lepší jeden delší vlek, než dva krátký - a dvakrát spadnout. Z navijáku padá každej - takže nahoru-dolů, nahoru-dolů - za pár korun, nikomu to nepřijde divný - a o to větší radost z "uchycení" (teda co si pamatuju ze žákovskejch let, dokud se u nás ještě neviják skákal...)
 

Re: Re/naN: v Condor soaring L-13 Blanik... termika z navijáku   22. 8. 2006 / 08:54
Pips   
To je jasný, že to závisí na dýlce lana.Pamatuju si ještě, když vlašimské letiště nebylo zkrácené, tak tam měli dráhu neskutečně dlouhou a vejšky z toho dělali neskutečný.Přesný čísla si nepamatuju, musím se zeptat táty, až se vrátí z lítání na Slovensku.Jinak těch 800 metrů lana to odpovídá tomu u nás ve Zbra.Taky ještě hodně záleží na navijákařovi.Když tam sedí někdo, kdo to nemá uplně v ruce (konkrétně u nás H4) tak to dopadá tak, že tě buď vleče pomalu přes půl letiště a pak vejška nanic a nebo za to veme tak, že mám dojem, že v kabině visím na kniplu na dvoumetrový ruce a než stihnu říct "ty vole!" tak jsem skoro v 70. metrech
 

Re: Re/naN: v Condor soaring L-13 Blanik... termika z navijáku   22. 8. 2006 / 08:55
JBr   
U nas se to z navijaku zkousi do termiky celkem bezne, dva takove uspesne pokusy mam za sebou, byt v te dobe jeste jako pytel vzadu. Lano mame sice cca 1300 m, ale drahu jen 1000 + neco malo predpoli, takze muze byt natazeno tak tech 900-1000 m lana. Vysky jsou kolem 250 normalne ve dvojim, v sole i kolem 300. Kdyz se ale podari a fouka to silneji a pekne smerove, tak se daji i vetsi, ja osobne mam rekord cca 350 ve dvojim a loni se tusim nekomu v sole povedlo kolem 500 metru.
 

Re: Re: Re/naN: v Condor soaring L-13 Blanik... termika z navijáku   22. 8. 2006 / 10:40
červeňák
noo když jsme lítali minulej tejden tak se myslim vytahovalo kolem 950 metrů lana mno a vcelku běžně nás H4ka tahala ve dvojim nějakejch 400 metrů ... nutno podotknout že trochu foukal vítr proti no... cca 3-4 m/s
 

Re: Re/naN: v Condor soaring L-13 Blanik... termika z navijáku   22. 8. 2006 / 09:16
MiG-21MFN
my míváme tak kolem 1000 metrů lana.
 

9xRe:mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 10:43
Orbith AVP4MP   
Sakra Pipsi,vždyť ve Zbra jsme s H4 chodili z kopce při dobrym větru a dobrym navijákaři(to byl jen jeden den) něco málo pod čtyřista.Byl sice obrovskej fučec,ale foukal na řadu.Já jsem měl jednou 380 a podruhý 370.Pak se vystřídali navijákaři na zácvik a bylo to v řiti.
Btw:To je jasný,že s H3 budeš mít míň.Vždyť,když za to trochu víc zatáhneš při navijáku s H3,tak ho skoro udusíš a on chudáček maká naplno staroušek jeden.No a když H4 nepoužívate a za 15 let na ní máte 38 hodin tak se nedivim.Jenom by to chtělo vyměnit ty furt praskajicí lana.Máte je moc tenký(ber to jako radu co můžeš dělat na jaře před provozem za brigády).
 

Re: 9xRe:mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 14:11
Pips   
380 metrů? nevěřim, že jste to dali s liberátorem jako je blaník.Kdo vás tahal na tyhle rekordy?
H4 se tady moc nepoužívala, protože jí lidi nemaj rádi.Dokud se nepodělala H3, asi by jí nikdo z garáže nevytáhl.Lana praskaj fest, už mě to potkalo taky, na druhým sólu ve 270 metrech.Vzhledem k tomu, že to bylo moje první ruplý lano, tak mě to docela zneklidnělo.Rána jako prase.Když jsem zjistil, že to neupadly křídla a že to dál letí, tak jsem se rozhodl, že s tim vyskočením ještě chvíli počkám )) Radit brigády mi nemusíš, to bych si laskavě dovolil organizovat si sám )
 

Re: Re: 9xRe:mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 14:33
OK-Milda (BHA410)   
Já používám v autě járofku H4 a nevím nevím, na 600m daleko moc nedosvítěj. Mě ale stačí i 200m
 

Re: Re: Re: 9xRe:mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 14:36
bumper   
Ale v mlze je lepsi pouzit H3ku
 

Re: Re: Re: Re: 9xRe:mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 14:38
OK-Milda (BHA410)   
Budu si to pamatovat. Já za ní ani nebudu raději moc tahat - vomatlaný halogengy dřív praskaj.
 

Re: Re: Re: Re: Re: 9xRe:mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 14:40
bumper   
Musis dodrzovat navod manipulace s H4 a nesahat na sklo ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: 9xRe:mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 14:43
OK-Milda (BHA410)   
To mi ale teda řekni, jak za ní mám pak tahat, aby to vytáhlo obraz na těch 600m? ...
 

Re: Re: 9xRe:mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 16:35
MiG-21MFN
snad mě tady nesežerete, ale já ve trojce a čtyřce nevidím větší rozdíl. a jako navijákař dávám přednost H4ce
 

Re: Re: Re: 9xRe:mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 17:37
kuma   
No jo, mně je to taky divný... Na navijáku mám sám nalítáno maloučko a navijákař nejsem. Ale dokud se to u nás lítalo, miloval jsem to.

Ale nepochopil jsem, proč nemaj (neměli... už H4 nemáme) naši navijákaři H4 rádi. Nechci jim křivdit, ale myslím, že to je trochu z pohodlnosti, protože u H3 (IMHO) se dá plněj knedlík - a když nejni krize, je na pilotovi, co z toho vytáhne, maximálně to zadusí. U H4 ale když se za to cukne, tak se lano urve natotata (sice jsem moc nenalítal, ale zápletů jako pozemní servis sem dělal řadu, jednou v jednom dni jsem jich motal VOSUM! ale to tehdy furt to jedno lano trhali Olandézové...) - takže navijákař musí mít jemnou nohu - a pilot současně jemnou ruku. Ale když ji mají, tak je to fakt vejtah.

Páč ale jsme H4 prodali a H3 tak tak rozchodili, je snazší jet na naviják ke kámošum na Ranou, nebo do Biddinghuizenu
 

Re: Re: Re: 9xRe:mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 17:39
Pips   
Já tě určitě nesežeru.Mě se líp lítá na H4, protože z toho mám lepší výšku, ale je to větší drámo.Aspoň u nás.Navijákař nejsem, protože se v těch ludrách bojim a po té, co jsem viděl, jak se kamarádům stáčelo lano na čelním skle H4 a jak to přefiklo hadici od střihu, by mě asi ani do jinýho nepřemluvili.Jsem ale mnohem radši na druhé straně lana od tohoto stroje.
 

Re: Re: Re: Re: 9xRe:mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 18:44
MiG-21MFN
šmajra takový zážitky mi se čtyřkou nemáme. ale když ti je 18 tak si musíš udělat navijákaře, jinak každej rok platíš nepěknou částku 1000 korun českých (ovšem jestli to už neni 3000). s afisem je to stejný. jak mužeš, tak musíš
 

Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 12:57
lulinak
aha, oki dik za upresneni, ja to videl jen zrychlene, podle sipu kridel a vetsi kabiny sem to odhadnul na blanase a na jejich foru o nem taky pisou, neva, ale ta termika vypada vyborne uz se tesim na relase, este by to chtelo pedaly, ale davat cryri litry za pedaly se mi teda nechce ani nahoudou.... :-/
 

Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 14:18
Flanker
Jo taky se těším, to vlastně asi všichni co Condora létají....
 

Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 12:38
Flanker
Ještě prošku polemiky, Condora létám takřka každý den, účastním se soutěží atd, co se týče modelu v FSX dost pochybuji, že by tam byla termika zpracována na vysoké úrovni, to znamená vznik, vývoj a rozpad, navíc je to i třeba o svahovém létání, létání ve vlně apod. Na to aby bylo simulované plachtění na úrovni vznikl jeden samostatný simulátor, takže ač příznivce FS2004 si co se plachtařiny týče nedělám iluze
 

Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   21. 8. 2006 / 13:16
bumper   
Souhlas
 

Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 09:20
MaPa   
Myslím, že simulace těchhle povětrnostních jevů by posunula dál i samotnou FSku při lítání s menšíma aeroplánama. To není jen záležitost plachtařiny. Naopak jen Plachtařina je umí využívat efektivně, ale dopady mají na celé letectví.
Takže, pokud FS(x) budou chtít dotáhnout co nejvíc do reálu, tak jim stejně nezbude nic jinýho, než se prouděním vzduchu v různém prostředí a za různých podmínek zabývat.
 

Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 09:26
Blackrat
A tusi teda nekdo, jak to teda bude s tim plachtenim v FSX? V demu jsem zadny nastaveni pro termiku nebo aerovlek nenasel ( Takze by to bylo preci jen akorat v misich ?
 

Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 09:48
MaPa   
Je tam neco v nastavení detailního počasí a pak taky nějaký nový zhovadilosti ohledně stahování reálnýho počasí, ale co to přesně dělá sem nezkoušel.
 

Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 09:50
Flanker
Určitě by jí dál posunula, ale upřímně, myslíš že to v FSX najdeme? Fakt se obávám že ne, potom to bude plachtění jen pro "srandu". Condor mě absolutně uchvátil a víc než na FSX se těším na vydání plane packu a vývoj Condor 2, který slibuje převratné změny v počasí atd. I když FSce fandím, tohle (svah, vlna, rozpady...)se tam asi všechno vážně neobjeví. Pokud někdo Condora létáte budu se těšit na setkání na některém ze srverů OK-LUKY, LJ.
 

Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 10:33
jožo
Podľa mňa sa Condor s FS-kou absolútne nedá porovnávať, je to o niečom úplne inom. Condor má zmysel jedine v online súťažiach cez internet, kde sa nejedná o poletovanie nad peknou alebo známou krajinou, ale o umiestnenie v súťaži. Je to samozrejme len vecou názoru, ale mňa osobne to nebaví, ak mám pod sebou vidieť iba akési kopce a domčeky. (Ako v FS98)
jožo
 

Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 10:37
Blackrat
No jasne. Slovinsko je hezky, ale doma je doma. Kdyby tak ve FSX fungovala aspon nejaka jednoducha termika vsude.. Nemusi to bejt ani moc realny, alespon pro mne. Stacil by mi stoupak a nad nim mrak
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 10:39
MaPa   
A to já bych radši stoupák a pod ním prasečák, to je pro ČR reálnější
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 10:48
MiG-21MFN
nebo smeťák
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 10:53
Blackrat
Ted vazne.. To jako fakt nebo si delate prdel? V realu nelitam a na FS s vetronem zatim taky ne, pac se mi nepovedlo rozjet Cross Country Soaring..

Mam stazenou nejekaou puvodne ruskou ucebnici a tam o prasecaku ani o smetaku nikde nic neni. Vzdycky nejaky pole a les, stoupak a nad nim krasnej kumulus... )))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 11:33
MiG-21MFN
mno nad naším smeťákem je vždycky nulička až 2 metry.

ještě k tomu poli. třeba ve čtvrtek když si letěl přes kukuřici, tak nic nebylo, ale jak si nalítl nad brambory tak to začalo tahat nahoru. parádní 3 metry. akorát naši slavní přeletáři nikam nedoletěli. dokonce sem tam byl dýl než oni. a to sem zatim jen solista
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 11:41
MaPa   
Musím přiznat, že vedle Jaroměřský dráhy je prasečák, kterej tu nulu udělá třeba i v prosinci, a když dobře foukne, tak se nad ním dá chytit i něco lepšího a to i když je zcela bez mraku.
Naopak, každej přeletář ví, jaká oblačnost je Barrandov
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 12:17
lulinak
supr ucebnice sou stary svazarmovsky knizky, sou na netu, hledej, a pak treba od petra dvoraka meteorologie pro plachtare, taky fayn
jinak smetak proste dava skoro vzdycky, mame ho kilak od letiste a da se tam zachranit, ne vzdycky, ale vetsinou jo to samy lom zapadne od horic, taky to je peknej akumulator tepla...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 12:20
Blackrat
Tuhle sem myslel..

http://knihy.vacc-cz.org/Goncarenko/archive/Goncarenko.zip
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 14:15
Pips   
Starý dobrý Gončarenko, ten pořád hodně doporučovaný.Taky se na něj chystám.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 12:23
MiG-21MFN
my máme ještě kronospan (nebo jak se to píše) a ten taky občas zachraňuje
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 16:13
MaPa   
Zdroj termiky je zde:
http://www.mapy.cz/?mapType=ophoto&zoom=14¢erX=136577280¢erY=136843840&portWidth=590&portHeight=469&forceMapParams=1&query=lkja&page=1&searchPort=136574576_136839848_136584016_136848320&userMarkX=136579008&userMarkY=136843776&userMarkTitle=Zdroj%20st%C3%A1l%C3%A9%20termiky&userMarkDescription=Prase%C4%8D%C3%A1k%20nedaleko%20od%20spojnice%20mezi%202.%20a%203.%20zat%C3%A1%C4%8Dkou%20obou%20okruh%C5%AF.#
 

Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 10:58
Flanker
Souhlasím, každému dle chuti. Srovnávat se to opravdu nedá a je to o něčem jiném. Vlastně jsi to tu sám napsal, obávám se, že FSX bude vždy více o tom "jak to vypadá" než jak to létá a třeba právě tahle věc tu byla s blížící se FSX hodně diskutována. Já se třeba ve Slovinsku v okolí Julských Alp cítím jako doma a v tuhle chvíli je pro mě důležitější letový model, než jestli je to ortofoto krajiny. Nechci vypadat jako odpůrce FSky, létal jsem ji také a těším se, až jednou třeba tu vlečnou v FSX vyzkouším, ale vzhledem k tomu, že preferuji právě větroně, nasadil co se mě týče Condor vysokou laťku, snad chápete co tím chci říct
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 12:08
bumper   
Presne tak, ja vcera lital v Condoru online asi 2 hodiny ve scenerce Provence ( podle me zatim nejlepsi scenerka do Condora ) Jednu chvilku tam tocilo nad tema horama az 15 lidi a je to nadhera, v FS jsem nikdy nemel tenhle pocit z letu, i kdyz jsem letel treba online s vice lidma. Condor ma sve kouzlo a nemusim vubec litat zadny zavody, jak tu pise Jozo. I takovej free let , treba jen ve dvou lidech je zazitek a priznam se, ze tak po 15 minutach clovek uplne zapomene, jestli je pod nim nejakej efektne vymodelovanej baracek, nebo jen zelena louka a doslova se kocha tim litanim. Je to samozrejme vec nazoru, takze po me nehazte dlazebni kostky, ze jsem nejakej blb a srovnavam FSX z Condorem, kterej ma opravdu krajinu ala FS98, ale na rozdil od FS je tam jaski podstatny rozdil, ze kdyz se necha clovek vytahnout aerovlekem nahoru, tak to tam opravdu lita a ne to co predvadi FS
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 12:18
Blackrat
No ja doufam ze te nikdo kamenovat nebude Ze je na tohle Condor lepsi o tom zadna. Ale, kdyby to ve FS alespon trosku vylepsili (termika, aerovlek), tak to bude "non-hardcore" plachtarum stacit.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 12:36
Flanker
Máš recht, rozhodně by takovýhle "tichý" aeroklubový provoz celkově oživil třeba IVAO. O tom asi žádná.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 12:35
Flanker
Tvoje slova do kamene tesati . Naprostý souhlas...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 18:23
Peetrs (Robert)   
Mimochodem jak je to u Condora s multiplayerem ? To jede tak pres nejaky IVAO ? Taky se tam komunikuje pres TS ?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 19:45
bumper   
Pres zadne IVAO to nejede Vetsinou se da vlizt na nejakej ten verejnej server tady http://www.condorsoaring.com/serverlist.php , nebo jsou specialni " uzavrene " soutezni a nebo si muzes udelat vlastni a domluvit se s kamosema a politat. TS se musi tez domluvit predem. Snad jsem to napsal dobre a strucne
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mirne OT - v Condor soaring bude L-13 Blanik a znacne vylepsena termika verze 2   22. 8. 2006 / 20:03
MiG-21MFN
na jedničku
 

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ