FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 8. 9. 2025, svátek má Mariana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Píchl,nebo je tak křivej? Jeden příspěvek | Celý strom
Píchl,nebo je tak křivej?   26. 8. 2006 / 12:25
ondras   
Co vy na to?


Pepo.Nepřevrať to )
49960 B / 600 x 450 / nepřevrať to.jpg
 

Re: Píchl,nebo je tak křivej?   26. 8. 2006 / 12:26
Cesmina
Měl jsi jen nakřivo foťák
 

Re: Píchl,nebo je tak křivej?   26. 8. 2006 / 12:30
tonde   
když fotíš, nechlastej
 

Re: Píchl,nebo je tak křivej?   26. 8. 2006 / 12:37
Luděk Ch.
To asi píchla i ta Felicie v pozadí. Ale spíš jsi píchl ty, když fotíš tak nakřivo
 

Re: Re: Píchl,nebo je tak křivej?   26. 8. 2006 / 12:44
Snake.d   
To já si trochu pomůžu abych ji měl na fotce rovněji...
26142 B / 600 x 450 / DSC07275.jpg
26754 B / 600 x 450 / DSC07263.jpg
 

Re: Re: Re: Píchl,nebo je tak křivej?   26. 8. 2006 / 13:12
ondras   
Jo,JO,JO.Tato fotka je trošku(chacha)přehnaná,ale nikdy jste si nevšimli,že 4a20ka je tak trochu nakřivo?Až ji uvidíte naživo,tak se jí běžte podívat do očí.Píšu o aerodynamickém zkroucení.Navíc,jeden motor výš,druhý níž.Křídlo výš,druhé níž.......
54141 B / 600 x 459 / křiváci.jpg
 

Re: Re: Re: Re: Píchl,nebo je tak křivej?   26. 8. 2006 / 13:22
zuNus   
heeeej ta fotka nahore vlevo je moje xD
 

Re: Re: Re: Re: Píchl,nebo je tak křivej?   26. 8. 2006 / 14:05
j.s.
To není zkroucení, to je tak už z výroby Není to přemírou alkoholu na pracovišti, je to dáno tím, že každý vrtulník této koncepce (jeden hlavní rotor, jeden vyrovnávací rotor) letí vlastně ve skutečnosti trochu nakřivo. Při dopředném letu i při visení. Je to dáno tahem vyrovnávacího rototu, který táhne vrtulník trochu do strany a kompenzuje se to náklonem stroje na opačnou stranu.
24ka má pravotočivý rotor a kroutící moment stáčí příď trupu vlevo. Toto otáčení kompenzuje vyrovnávací rotor v ocasní části, který "táhne" ocas vlevo (ocasní část je kroutícím momentem otáčena vpravo, kolem svislé osy hlavního rotoru), proti kroutícímu momentu.
Vedlejším účinkem působení vyrovnávacího rotoru je bočení vrtulníku vlevo, což pilot vyrovnává náklonem stroje na opačnou, tedy pravou stranu. Konstruktéři Mi-24 vyrovnání tohoto bočení zahrnuli přímo do konstrukce vrtulníku, který je celý nakloněn na pravou stranu, přičemž pilotní kabina zůstává ve vodorovné poloze. Vrtulník je pak mnohem stabilnější především ve visu, kde se vedlejší účinek tahu vyrovnávacího rotoru projevuje nejvíc.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Píchl,nebo je tak křivej?   26. 8. 2006 / 20:30
ondras   
Já jsem taky nemyslel,že je zkroucená z provozu.....šmankote.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Píchl,nebo je tak křivej?   27. 8. 2006 / 22:23
Jennik   
Kdepak, je jenom zvlastni, ze si toho nikdo skoro nevsimne... napriklad free model Mi-24 na Hovercontrol nebo avsimu (autora si nevybavim) je az trestuhodne soumerny

Ja zase slysel "historku", ze uz piloty nebavilo si brat do kabiny prototypu polstarek pod pulku zadku a tak jim kabinu trosku podrovnali
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ