|  |  | Píchl,nebo je tak křivej? 26. 8. 2006 / 12:25 | |
|  | Co vy na to?
Pepo.Nepřevrať to ) |
| |
|
 |  |  | Re: Píchl,nebo je tak křivej? 26. 8. 2006 / 12:26 | |
|  | Měl jsi jen nakřivo foťák  |
| |
|
 |  |  | Re: Píchl,nebo je tak křivej? 26. 8. 2006 / 12:30 | |
|  | když fotíš, nechlastej  |
| |
|
 |  |  | Re: Píchl,nebo je tak křivej? 26. 8. 2006 / 12:37 | |
|  | To asi píchla i ta Felicie v pozadí. Ale spíš jsi píchl ty, když fotíš tak nakřivo  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Píchl,nebo je tak křivej? 26. 8. 2006 / 12:44 | |
|  | To já si trochu pomůžu abych ji měl na fotce rovněji...  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Píchl,nebo je tak křivej? 26. 8. 2006 / 13:12 | |
|  | Jo,JO,JO.Tato fotka je trošku(chacha)přehnaná,ale nikdy jste si nevšimli,že 4a20ka je tak trochu nakřivo?Až ji uvidíte naživo,tak se jí běžte podívat do očí.Píšu o aerodynamickém zkroucení.Navíc,jeden motor výš,druhý níž.Křídlo výš,druhé níž....... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Píchl,nebo je tak křivej? 26. 8. 2006 / 13:22 | |
|  | heeeej ta fotka nahore vlevo je moje xD |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Píchl,nebo je tak křivej? 26. 8. 2006 / 14:05 | |
|  | To není zkroucení, to je tak už z výroby Není to přemírou alkoholu na pracovišti, je to dáno tím, že každý vrtulník této koncepce (jeden hlavní rotor, jeden vyrovnávací rotor) letí vlastně ve skutečnosti trochu nakřivo. Při dopředném letu i při visení. Je to dáno tahem vyrovnávacího rototu, který táhne vrtulník trochu do strany a kompenzuje se to náklonem stroje na opačnou stranu.
24ka má pravotočivý rotor a kroutící moment stáčí příď trupu vlevo. Toto otáčení kompenzuje vyrovnávací rotor v ocasní části, který "táhne" ocas vlevo (ocasní část je kroutícím momentem otáčena vpravo, kolem svislé osy hlavního rotoru), proti kroutícímu momentu.
Vedlejším účinkem působení vyrovnávacího rotoru je bočení vrtulníku vlevo, což pilot vyrovnává náklonem stroje na opačnou, tedy pravou stranu. Konstruktéři Mi-24 vyrovnání tohoto bočení zahrnuli přímo do konstrukce vrtulníku, který je celý nakloněn na pravou stranu, přičemž pilotní kabina zůstává ve vodorovné poloze. Vrtulník je pak mnohem stabilnější především ve visu, kde se vedlejší účinek tahu vyrovnávacího rotoru projevuje nejvíc. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Píchl,nebo je tak křivej? 26. 8. 2006 / 20:30 | |
|  | Já jsem taky nemyslel,že je zkroucená z provozu.....šmankote. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Píchl,nebo je tak křivej? 27. 8. 2006 / 22:23 | |
|  | Kdepak, je jenom zvlastni, ze si toho nikdo skoro nevsimne... napriklad free model Mi-24 na Hovercontrol nebo avsimu (autora si nevybavim) je az trestuhodne soumerny 
Ja zase slysel "historku", ze uz piloty nebavilo si brat do kabiny prototypu polstarek pod pulku zadku a tak jim kabinu trosku podrovnali  |
| |
|
|