|  |  | Gmax+textura? cistit ci necistit budovy??? 30. 8. 2006 / 09:28 | |
|  | Ahoj,
kdo delate v Gmaxu, nechavete textury sten cele nebo jen vezmete detaily [okna, diry, dvere, cedule atp.] a zbytek fasady doplnite cistou barvou / vzorkem [generovanym sumem atp...]
Co by vypadalo lepe? hadam ze u dokreslene textury neni problem trefit vic sten dohromady stejnym odstinem... poradte, podelte se o zkusenosti s texturami... vetsinou nad nima skripu zuby, tahle cast prace me moc nebavi.. |
| |
|
 |  |  | Re: Gmax+textura? cistit ci necistit budovy??? 30. 8. 2006 / 09:32 | |
|  | baráci v gmaxu sice nedělám, ale obecně bych předpokládal, že postup, který píšeš je jednodušší, tedy vzít jen okna atd a zbytek dodělat ve photoshopu - nemusíš se tentovat s rovnáním a retušováním textur a podobnejma ptákovinama a šum a podobné filtry dokážou zázraky. A v tom rozlišení a pro navození atmosféry to v pohodě stačí  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Gmax+textura? cistit ci necistit budovy??? 30. 8. 2006 / 09:44 | |
|  | musime hledet kupredu! [tak to je drsny slogan] boudicky by meli obstat i ve FS X 
ale koukal sem na spriznenem vebu zeleznicaru ja se dela u nich a asi mate recht s Floggerem. |
| |
|
 |  |  | Re: Gmax+textura? cistit ci necistit budovy??? 30. 8. 2006 / 09:38 | |
|  | no ja to delam vetsinou tak, ze z nejake fotky vystrihnu povrch zdi, treba stuk nebo cihly. Ten si pak rozkopiruju na nejaky ten ctverecek 256x256 treba. Ziskam tim texturu te zdi. Pak vystrihnu okno. Vetsinou jsou fotky budov z nejakeho uhle, takze okna byvaj zdeformovany. Vezmu malovani a okno dokreslim aby melo v rohach 90 stupnu-a mam okno... Okno vezmu a rozkopiruju ho na jiz drive vytvorenou texturu zdi...a tak porad dokola |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Gmax+textura? cistit ci necistit budovy??? 30. 8. 2006 / 09:49 | |
|  | | |
|
|