|  |  | C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 31. 8. 2006 / 17:16 | |
|  | No pokusím se doletět,ale máme event Alicante - Innsbruck a já to poletím s ATRoušem,takže těch 823 majlí poletím asi hodně dlouho  |
| |
|
 |  |  | Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 31. 8. 2006 / 17:18 | |
|  | ja viem, 738 už je nachystaná a čaká V Innsbrucku dočapuješ palivo a iné tekutiny a do Prahy to máš na skok  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 31. 8. 2006 / 17:47 | |
|  | No tak to já nachystám zase nějakej primár. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 31. 8. 2006 / 18:09 | |
|  | Kdo vubec dela tu zkousku?? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 31. 8. 2006 / 21:28 | |
|  | skúšku robím ja  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 31. 8. 2006 / 18:52 | |
|  | Že bysme byli dva..? )) Nebo bych ti mohl udělat doprovod s Boženkou.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 31. 8. 2006 / 21:28 | |
|  | sme sa dohodli, že budeš na APP, či nie?    |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 12:07 | |
|  | Jo tak to by bylo asi zajímavý. No moje ICQ je 331 241 769 tak napiš a můžem se domluvit . |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 13:34 | |
|  | Rád bych, ale to zk****ý ICQ zase nejede.. neboj, něco vymyslíme.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 13:46 | |
|  | nainstaluj si 2003 a jede to v pohode... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 14:03 | |
|  | už se stalo.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 15:46 | |
|  | No to je jedno.Domluvil jsem s Charliem a mám tam dvě nový mise,jedna je letiště Kladno a druhá je Točná.Na to Kladno by se mi možná hodil doprovod Boženky, páč se jedná o nehodu An-2.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 16:05 | |
|  | OK... popřemejšlim.. |
| |
|
 |  |  | Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 12:16 | |
|  | Proč si nevezmeš něco rychlejšího na takovou trať? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 12:18 | |
|  | Třeba tvé oblíbené JUMBO. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 12:23 | |
|  | Asi kvůli tomuhle. Cituju A.J.S:
Řeknu to jednoduše - Boeing je možná větší "kočkolap", ale ATR je opravdový letadlo pro kluky! |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 12:31 | |
|  | To věřím, ale pro účely eventu se moc nehodí. BTW kluku, nevíš, jestli jsou pasažéři víc slyšet z kokpitu ATR nebo 737? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 14:32 | |
|  | Asi líp by byli slyšet v 737, ale v obou je v kokpitu celkem dost hluku. Docela bych si tipl, že v ATR je hluku víc, ono ty vrtule blízko kokpitu maj něco do sebe. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 16:31 | |
|  | Hluk je tam skutečně větší, mám odzkoušeno. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 17:39 | |
|  | Taaaak, a ted ses prokecnul, ze tys byl v cokpitu ATRka?! No povidej, datum, posadka, odkud kam, kozy letusek,... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 17:49 | |
|  | Sakra, no nic, byl to pan Kapitán Vaníček, druhý pilot Pepa Nohejl. A bylo to 12.9.2001. Linka OK0027. Tímto posádce děkuji a těším se na další setkání  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 17:57 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 18:03 | |
|  | E? Nějak jsem tě nepochopil mladý muži, hlavně tys nepochopil mě. Tak příště než budeš unáhleně reagovat si radši přesedni, nebo přešlápni... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 18:12 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 17:59 | |
|  | No dobre dobre, ale na to nejdulezitejsi jsi stejne zapomel... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 18:03 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 12:29 | |
|  | Tak to zas ne Stačí kočkolap 737. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 16:51 | |
|  | No Míšo je to takto:
Momentálně mám z PMDG nainstalováné pouze B747 normal a cargo.Protože instalace jak už jsem psal jinde funguje od nejmenšího ( respektive ) od nejstaršího addonu po nejnovější,tak tam zase ty menší Béčka nemám. No a když přidám ten debilní systém ověřování pravosti instalačního souboru u PMDG,který funguje pokaždé s nějakým jiným heslem ( já už mám u té 747 dokonce čtyři ) tak raději nebudu riskovat,že mně to k nim na ověření zase nepustí.
Tudíž ze stáje menších strojů mám plnohodnotný addon pouze ATRouška,ty ostatní stroje jsou jen nějaké pseudoaddony i když za drahné peníze. 
P.S. Ještě zbývá ERJ,který jsem konečně včera nastartoval a dokonce jsem s ním i letěl,ale mám zatím obrovské mezery v ovládání,takže to zatím nezachytilo ILS ani to nereagovalo na udržování stálé rychlosti ( musel jsem neustále regulovat plyn - to ale může být i normální stav) - zkrátka teď jdu drtit manuál a když to zchroustám do noci i se zkušebním letem,tak bych zítra byl ready s ERJ  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 17:04 | |
|  | Tak to je jiná  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 17:09 | |
|  | Nevim jestli se nepletu, ale ERJ myslim nema automaticky tah motoru. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 17:24 | |
|  | Jo jo Michale přesně tak. Ten jsem dočetl ten manuálek a přesně jak píšeš. Pilot si musí rychlost hlídat sám,přesně jako u ATRouška. Také ten ILS to nebralo,protože jsem nepřepnul z pravého tlačítka ( FMC ) na to vedle něj vlevo ( NAV ) a proto to nechtělo na ILS reagovat a letělo to pořád podle trasy ve FMC. Takže mohu li hodnotit první dojem z autopilota,tak je to vlastně ATRouš akorát bez vrtulí  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 17:30 | |
|  | Nj, ale o to rychlejsi 
BTW: jak koukam, tak to ma hodne podobny ovladani jako CRJ, ktery mam, a od ty doby co litam online sem na nem jeste neletel. Tak pak napis dojmy, jak se s tim lita, treba do jake miry tam jdou pouzit preddefinovane SIDy/STARy, nebo jestli je muzes natukat rucne. Kdyz sem s nim poradne lital naposledy, tak sem jeste o nejakych finesach ala PMDG FMC vytvareni vlastnich bodu nevedel. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 1. 9. 2006 / 17:52 | |
|  | Jo, vsechny pouzivaj avioniku Primus, je to temer to samy. |
| |
|
 |  |  | Re: C1 zkouška v Praze - 2.9.2006 3. 9. 2006 / 09:50 | |
|  | Tak jak to dopadlo? Trénovali jste ho tam dostatečně : vizuál na 24 se záměrným nalétáváním na 22. Dále tuším Saša jej zasypávala angličtinou o dráze 13,zkrátka docela šrumec 
Jo a z mojí zkušenosti k pojížděčkám na cargo - tuším pro Markyho by to mělo být směřováno.Dlouho jsem na Ruzyni nebyl v reálu,takže nevím,kolik je tam místa ve skutečnosti,ale když si jeden Jumbík stoupne třeba na E3,tak kolem něj na E6 už musím s druhým jumbíkem po trávě  |
| |
|
|