FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 2. 10. 2025, svátek má Olivie/Oliver Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
C1 Exam - pár obrázků Jeden příspěvek | Celý strom
C1 Exam - pár obrázků   5. 9. 2006 / 23:55
Rozšafín Ctibum   
Díky všem zúčastněným pilotům za dnešní večer na IVAO, opět jsme se přiblížili standardům zatížení pravého online dne a to je moc super, jen houšť a větší kapky

Tady je pár obrázků, provozu hafo, bylo na co koukat.

http://www.superhog.estranky.cz/

poznámka : plná velikost screenu se zobrazí až při druhém rozkliknutí, tj. nejprve náhled, pak větší náhled a pa až je velká fotka
   Seznam příspěvků  

Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 00:03
Teflon_490   
To mne privadi k myslence...kdyz se podivam na ten posledni screen s tim zvetsenym EFISem a trafficem dole, jak to na Ivao tedy funguje, co se tyce SQ v modu C vs. viditelnost na TCASu? Musi byt SQ v modu C abych byl videt na obrazovce okolnich pilotu? Protoze se mi nezda, ze by meli vsichni na zemi zaply odpovidace...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 00:18
Rozšafín Ctibum   
Myslim, že PMDG TCAS nemá šaci tohle nasimulovat, s Ivapem si nepovídá, a tak prostě vidí všechno. Když jsi na zemi, tak se ti IMHO nezobrazují letadla na stojánkách, protože jsi v módu TA.

Ale takhle při klesání to prostě vidí cíl, a je tomu jedno, že ten cíl má Ivap STBY nebo IVAP C...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 00:24
nimbo
presne tak, ale IVAPovský TCAS toto rieši a pokiaľ máš SQ stby, tak nie si viditeľný na TCASe
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 00:39
Teflon_490   
OK, diky, jen pokud si v modu Traffic Advisory TA, tak se ti zobrazuje traffic stejne jako ve full TFC, jen to nedava pokyny k vyhnuti, ne? Cili by si je mel videt i v TA.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 10:43
Rozšafín Ctibum   
Takze, dnes dopoledne jsem hopkoval po celém světě a hledal provoz pro otestovaní TCASu...

1) stojím li na zemi úřed vzletem, opravdu se mi zobrazují až letadla při zapnutí SQ C
2) při stoupání i letu to správně zobrazuje dle navolenému modu to, co má. a dokonce i tak, že pokud letadlo vypne SQ , tak z TCASu zmizí.

3) Při klesání a přistání zobrazuje korektně kromě letadel, která stojí na zemi, ty již při vypnutí SQ nezmizí ale stále zůstávají jako cíle vidět, jen se k nim nepřiřazuje Collision Alert.

A teď babo raď...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 06:44
Zaremba   
Včera u ATR F1 jsem viděl letadla na TCASu až při vstupu na drahů, kdy zapínali odpovídač. Takže tam by to mělo fungovat. Zato se tam občas objevuje neexistující UFO
   Seznam příspěvků  

Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 00:03
Tomino
Very nice,díky včem za super traffic,který se opravdu povedl smíchat,že jsem tam měl snad včechno...Ale bohužel tam byly ještě nějáké chyby i když mě mates potěšil a dodal impuls ,že to bylo vcelku dobré..
   Seznam příspěvků  

Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 00:23
pseudoMates
Bylo to dobré a znovu to zopakuju. Jen prostě některý věci musíš dopilovat, protože... No, ty víš za co to bylo, resp. za co si to nedostal a já pevně věřím, že pár krát potrénuješ a budeš to mít příště v kapse..
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 00:28
Tomino
jj,vím moc dobře,a když už nic,tak jsem si opravdu dobře zařídil a ještě jednou díky všem co přiletěli pomoct.
   Seznam příspěvků  

Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 00:31
pseudoMates
Snad bych jen ještě taky doplnil poděkování všem zúčastněným, konečně to bylo po okurkový sezoně trochu náročný a snad bude provozu jen přibývat.
Chtěl bych taky poděkovat Laďasovi Dolákovi za perfektní nouzi a Peťovi Kožárovi za primární lety.
A měl bych jednu prosbu. Zejména pro ty, co létají na textu. Zkuste si z první výplaty, odložit stranou 200,-Kč (já myslim, že pro 99,9% lidí, co létají na síti je to pakatel) na sluchátka s mikrofonem, protože není nic "lepšího", než když se vám do nabité situace ozve někdo na textu. Je lepší, když budete mluvit třeba pomalu a v našich zeměpisných šířkách, česky, ale hlavně budete na voice, kde může ATC zareagovat na vzniklou situaci mnohem mnohem rychleji, než po textu.
   Seznam příspěvků  

Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 00:54
tomS   
...a takhle to vypadalo, když ty ATRka dorazily do Bratislavy
19075 B / 600 x 343 / 5-9-2006_21-52-56.jpg
   Seznam příspěvků  

Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 01:01
Teflon_490   
Pekne Co to tam nacvicovala ta 380?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 01:20
tomS   
přistání a pojíždění
   Seznam příspěvků  

Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 01:56
pseudoMates
Dodnes mi vrtá hlavou jedna věc..
Já měl za to, že játro 72, má čtyřlistou vrtuli. 5-ti a 6-ti listý vrtule (aspoň u ČSA) mají až 42ky...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 06:21
Hory1989   
Máš recht, tady je důkaz místo slibů, fotka ATR 72 spol. ČSA:

http://www.czechspotters.net/fotogalerie_zobraz.php?id=244
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 06:52
Zaremba   
To je takhle. ATeRky mají pětilistou vrtuli ve verzi ATR 72(42)-500. Jelikož ČSA má jenom 42-500 a 72jky jsou tuším dvoustovky, tedy ATR 72-200 tak mají jen čtyřlistou vrtuli. ATeRky od F1, se kterými jsme letěli jsou 72-500. Pětistovky jsou výkonější a je docela zajímavé si přečíst co všechno navíc si s ní člověk může dovolit, aniž by ohrozil bezpečnost letu.
Snad jsem se do těch čísel nezamotal
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 10:13
tomS   
je to správně, jen to shrnu:
verze 200-čtyřlistá vrtule, manuální ovládání otáček
verze 500-šestilistá vrtule, možnost automatického ovládání otáček vrtule
   Seznam příspěvků  

Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 08:38
Blackrat
Hele lidi, jak to delate, ze tam mate tak hezky videt? Ja mel ve osm vecer (kdyz ta zkouska zacinala) uz tmu jak v .... To si posunujete cas ve FS?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 08:40
OK-Milda (BHA410)   
Si myslíš, že nás jinak baví lítat jen potmě, když na to máme teprve čas? To si piš, že si posouváme čas.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 08:46
Blackrat
Hmm a ja trouba si kvuli tomu vcera vecer nezalital..!!! Domnival jsem se doted, ze je to cin hodny vecneho zatraceni v leteckem pekle, kde nestastnik toci v noci ve zlinku holdingy na bodu Tango az do soudneho dne )))
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 09:52
LS
NN, posunout cas je na IVAO a u nas povoleno...Hlavne pro VFR je to uzitecna vec. Prece jenom se u nas lita hlavne vecer a to by si moc lidi nezalitalo...Jedine co neni povoleno pozmenovat pocasi a pokud bude, ze by ani psa nevyhnal, tak se za VFR do vzduchu nedostanes
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 10:26
pseudoMates
Teda Mildo, jestli si posouváš čas i na IFR let, tak teda už u mě nejsi kabrňák...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 10:37
Rozšafín Ctibum   
proč kabrňák ? Vždyt na IFRu je to šumafuk, se nemusíš na zem ani podívat, s výjimkou přistání, kde, pokud trefíš letiště (viz včerejší historka s mým porodem a zmatenou F16kou) taky vlastně nemusíš
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 10:53
Serž   
zadnou historku jsem nepotkal
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: C1 Exam - pár obrázků   6. 9. 2006 / 12:03
OK-Milda (BHA410)   
Tak to asi nejsem. Já občas taky rád vidím něco jinýho, než jen světelnou řadu runwaye Neříkám, že si rád nedám noční let, ale taky se rád kochám a to i za IFR (ps: někd yje to znát )
   Seznam příspěvků  

TCAS velký test   6. 9. 2006 / 12:14
Rozšafín Ctibum   
Takže jsme ještě jednou s Láďou Dolákem před chvilkou dotestovali TCAS systemy...

Zvláštní, vyplývá z toho, že se letadla ve skutečnosti na TCASu zobrazí až při určité výšce nad zemí...proto považuji včerejší rumraj na mém TCASu asi za nějaký šum ve výškových datech LKPR trafficu na zemi...

http://www.superhog.estranky.cz/fotoalbum/letani/tcas-test

P.S. upozorňuji hnidopichy, že ne všechny obrázky jsou zcela rulez košer
   Seznam příspěvků  

Re: TCAS velký test   6. 9. 2006 / 12:19
OK-Milda (BHA410)   
Ano. To je vidět, že nečteš manuál k letadlu. AGRIAC na tebe
   Seznam příspěvků  

Re: TCAS velký test   6. 9. 2006 / 12:20
Zaremba   
Nádherné obrázky! Především skupinová akrobaci dvou 747ček Nechcete založi akrobatickou skupinu třeba Red Bull 747 Team?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: TCAS velký test   6. 9. 2006 / 12:20
brendon (SVK832)   
Ja urobim branky
   Seznam příspěvků  

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ