FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 2. 10. 2025, svátek má Olivie/Oliver Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LOWS priblizeni na Rwy34 Jeden příspěvek | Celý strom
LOWS priblizeni na Rwy34   21. 9. 2006 / 20:01
forex
Ted jsem to zkousel a pristal jsem az na potreti, drzi me to v 10000ft (dle instrukci ATC) a pak se to neda sestoupit...az kdyz jsem drzel rychlost s B734 na 105 kts, to je na hrane padu, tak jsem sednul do pulky rwy.....neni nejaky opravny patch na to priblizen na 34 nebo to je tak normalne??
   Seznam příspěvků  

Re: LOWS priblizeni na Rwy34   21. 9. 2006 / 20:17
LS
105 je uz pod rychlosti padu...teda, pokud to neni GS a nefouka ti vitr primo do cumaku kolem 30uzlu...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   21. 9. 2006 / 20:22
forex
no me to padalo az v 100...vitr sel proti.....ale kolik presne nevim....
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   21. 9. 2006 / 20:30
Luděk Ch.
Prolblém je v tom, že FSka má pro všechna letiště stejný tvar přiblížení. Když jsou v okolí letiště kopce a tvar přiblížení přes ně vede, ATC tě drží v takové výšce, abys do kopců nenarazil. Bohužel ho vůbec nezajímá, jak jsi vysoko a jestli stihneš zklesat na přistání. A pokud vím, tak to standartní přiblížení se nedá nijak změnit, navíc ty problémy jsou prakticky u každého letiště, okolo kterého jsou vysoké kopce. Jediná šance je sehnat si reálnou přibližovací mapu pro dané letiště a lítat podle ní.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   21. 9. 2006 / 20:36
forex
Jenze to na Tebe ATC krici a neda Ti prikaz k pristani.....
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   21. 9. 2006 / 20:49
Latom   
Příkaz k přistání ti nedá nikdy, jen povolení.
Doporučuju si stáhnout mapy pro dané letiště a řídit se jimi. Pokud jsou v okolí vysoké hory a ty musíš přes ně, tak si to letadlo taky musíš podle toho nakonfigurovat a ne se tam řítit na pádovce nebo na maximálce, aby jsi to sklesal, ale pak už neubrzdil.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   21. 9. 2006 / 21:21
forex
co myslis tim sparvnym nakonfigurovanim???
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   22. 9. 2006 / 13:13
Latom   
Tak např. pro LOWI rwy 26. Jak známo, klesá se tam na celkem malé vzdálenosti z 9500´ na 1893´ rwy elev.
Takže ještě než dostanu povolení na klesání, což je nejpozději D18.2 OEV, tak si upravím rychlost letadla na 160 IAS, klapky 15°, což mi zaručuje celkem stabilní klesání, během kterého mohu dále vysouvat mechanizaci,snižovat rychlost a vysunout podvozek až do plné přistávací konfigurace.
Chce to jen u toho trochu myslet dopředu a nenechat si letadlo rozběhnout. A na konci pak je dost času pilovat přistání na ruku. To vše pro B737.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   22. 9. 2006 / 20:38
forex
no ja to stahl az nekam pod 120, coz jak mi bylo sdeleno, je uz padovka, pritom me to drzelo v pohode, vyklapkoval jsem az snad na 30°, coz je asi tedy moc, a mel jsem toho plne ruce, a i tak jsme sedal do poloviny rwy....sestup z 9200 na 1400
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   22. 9. 2006 / 21:03
Teflon_490   
Prosim, vysvetli pojem slova "vyklapkoval".
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   22. 9. 2006 / 22:06
forex
no to jsem cekal.)) Vysunul klapky na 30°
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   23. 9. 2006 / 00:41
Teflon_490   
Kdyz si to cekal, tak si to nemel psat Jinak 30° flaps na pristani je standard, a pokud k tomu vysunes podvozek, tak se dostanes na slusny RoD, se kterym by si mel jiz bez problemu zklesat. Dulezity je snizit rychlost jeste pred sestupem, aby si pak nemusel klesat a zaroven snizovat rychlost, to je pak problem.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   21. 9. 2006 / 21:30
Marky Parky   
Naopak, FSka má na každém letišti pěkně všechna přiblížení uložená jak jsou publikována. Akorát ATC defaultně používá vektorování na finále dráhy a to u kopcovitých letišť nefunguje. Když si ale přes ATC menu požádáte o příslušné publikované přiblížení, tak vás ATC přepovolí na jeho IAF a odtamtud můžete pěkně podle mapičky bez problému.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   21. 9. 2006 / 22:23
forex
Me to dalo na Visual.......dokonce se pak po ctvrtem kole a mem silene dosednuti otocil vitr a najednou AI letadlo co slo za mnou a taky nestihlo sestoupit udelalo smycku a slo na Rwy16..ale taky mu hlasil Visual, prestoze ma i ILS..ze by tim, ze bylo jasno? tezko rict.....myslel jsi pozadat o jine nez visualni priblizeni nebo jak??
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   22. 9. 2006 / 06:21
Luděk Ch.
No jo, jenže pro nás lenochy je jednodušší nechat se vektorovat a to FSce právě moc nejde, protože ji nezajímá okolní terén
   Seznam příspěvků  

Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   21. 9. 2006 / 21:00
OK-Milda (BHA410)   
A jaký je rozdíl v indikované rychlosti při větru v zádech nebo do čumáku?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   21. 9. 2006 / 21:13
crazy
LS mluvil o GS (GroundSpeed) PS.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   21. 9. 2006 / 21:25
milan
dost zasadny..pri konstantnej IAS je pri vetre do chrbta GS (ground speed, alebo skutocna tratova rychlost) vacsia ako pri vetre do cumaka, preto je treba jednotlive zlozky vetra dokladne zvazit, aby sa nestalo toto:

http://www.youtube.com/watch?v=V06LBgfuxgA

vysledok vysetrovania:
http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20050515-0
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   21. 9. 2006 / 21:30
OK-Milda (BHA410)   
Ale já píšu o indikované. Nějak jsem ten GS v rychlosti transfomoval jako Glide Scope a ne Grond Speed. Mea culpa.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   21. 9. 2006 / 23:31
milan
Glide Slope
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   21. 9. 2006 / 23:32
OK-Milda (BHA410)   
No nejsem debil? dík.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   22. 9. 2006 / 00:16
crazy
Nahodou. Mohl to byt treba Glider Scope, coz je bezpochyby nejake zarizeni k pozorovani kluzaku, ne?!
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   22. 9. 2006 / 00:37
milan
ale stale som nejako nepochopil, co ma glide slope spolocne s IAS
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   22. 9. 2006 / 09:14
LS
Jenom bych si jeste dovolil upozornit, ze neni Glide Slope, ale Glide Path neboli GP....
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   22. 9. 2006 / 09:31
OK-Milda (BHA410)   
Tak už se v tom nepatlej, prostě mi vypnul mozek
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   22. 9. 2006 / 09:39
LS
To uz nebylo na tebe, ale obecne, aby se pouzival spravny termin...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   22. 9. 2006 / 17:51
Teflon_490   
A co je tedy Glide Slope?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   22. 9. 2006 / 17:53
Tragédie v JRD
uhel sestupu ...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   22. 9. 2006 / 17:58
Teflon_490   
Jj, diky, uz sem si to vysvetleni precetl ve vedlejsi diskuzi. BTW nemely by tu byt za timto ucelem dany nejaky smerovky?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LOWS priblizeni na Rwy34   22. 9. 2006 / 19:34
pseudoMates
Nechci se dohadovat,ale není náhodou Glide slope ukazatel na přístroji, nebo-li "břevno" a Glide path sestupová rovina, nebo-li úhel sestupu (laicky řečeno) a taky samotné zařízení..?
   Seznam příspěvků  

Re: LOWS priblizeni na Rwy34   23. 9. 2006 / 07:52
Latom   
Tak jsem si vytiskl mapy na LOWS a jaké bylo mé zjištění? Na rwy 34 je publikováno pouze vizuální přiblížení, zbytek je jen na rwy 16.
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ