FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 20. 5. 2024, svátek má Zbýšek Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Mrija odlet Jeden příspěvek | Celý strom
Mrija odlet   29. 9. 2006 / 14:49
Eidi   
Čawes, dávám Vám sem pár fotek. Sorry za kvalitu, je to focenáý přes kameru.
17517 B / 600 x 450 / IMGA0593.JPG
17840 B / 600 x 450 / IMGA0596.JPG
16193 B / 600 x 450 / IMGA0606.JPG
17786 B / 600 x 450 / IMGA0612.JPG
15863 B / 600 x 450 / IMGA0619.JPG
   Seznam příspěvků  

Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 14:56
nimbo
jo skoro ma sfúklo z liazky na ktorej som stál
   Seznam příspěvků  

Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 15:33
bumper   
ta druha fotka, to je hazard s tim moskvicem
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 15:41
pseudoMates
To byla dobrá šaškárna. Jsme to poslouchali na starý TWR. Vyžádal si asistenci follow, protože měl pocit, že se nevejde. Nakonec musel přijet i druhej follow, aby mu hlídal druhou stranu.
Ale fakt to vypadalo komicky, jak se kolem 1100LOC na letišti "zastavil" provoz a všichni, kdo měli na ploše volno a měli auto, tak se sjeli kolem hasičárny atp. a dělali vizuální doprovod..
A pěknej byl taky pohled, když zatáčel z L na G, tak se mu tam taky moc nechtělo, pže tam je po pravý straně sloup, tak jako šikovně danej a hlavně tam byla fůra ATR, jednu chvíli jsem si myslel, že je tam tím křídlem zarovná..
   Seznam příspěvků  

Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 15:52
brendon (SVK832)   
Neviem ci sa to niekde pisalo ale: preco bol na LKPR? Medzipristatie alebo co?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 16:53
M1
ne,ne měl prý naložený nějaké obří turbíny...

-mimochodem spotřeba paliva při taxování přibližně 5tun na 15min
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 16:56
pseudoMates
Na 15minut..?? To jsem byl žabař, když jsem stejný číslo tipoval na hodinu...
To máš z nějakýho důvěryhodnýho zdroje?
Docela by mě zajímalo, kolik mu ukazují ručičky při vzletu, když to "voroštuje"... Tipnul bych si tak 70-80tun/hod... (znova opakuju, že při vzletu)..
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 17:16
M1
to víš ty motůrky něco spapaj, hlavně když šel do luftu tak to vypadalo jak B-52 jak se zatim hulilo a co se týče paliva, když si vemeš že do Il-62 se vešlo kolem 95 tun štávy tak tady v tom musej bejt docela slušný bandy (jak bazény v Podolí) a jestli to fluše nespálený palivo jako ostatní ruský mašiny tak se ani tý spotřebě nedivim
když tady byla minule, tak jsem se dostal do kokpitu a nestačil jsem se divit, vypadá to tam ne jak v kokpitu eroplánu, ale spíš jak v kosmický raketě...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 17:41
pseudoMates
Tak to já vim, že ruský mašiny, jsou žrouti.. Vždyť 154 si brala podle loadsheetů tunu paliva jen na taxování (B737 cca 200kg a ATR kolem 30kg)...
Ale 5 tun na 15 minut mi přijde hodně i na ruský éro...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 17:48
M1
no vidiš, když si 154ka se třema motorama bere tunu, tak se ani nedivim, že taková obroská mašina se šesti motorama s takovym nákladem si veme 5 tun
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 18:22
Tragédie v JRD
to je opravdu nejak hodne... za normalniho letu by an225 mela mit +/- 18tun za hodinu ...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 19:16
MAV
Ono, když se podíváte na stránky http://209.85.129.104/search?q=cache:mSg7MONH6xUJ:www.xp-office.de/an225-technical.htm+Antonov+225+engines&hl=cs&gl=cz&ct=clnk&cd=2 , tak tam je, že MTOW je něco kolem 600 tun, z toho 200 tun je náklad a dolet 4500 Km rychlostí něco přes 800 a palva tam je tak něco přes 300 tun, tak to vychází hrubými výpočty na 53 tun/hod... tedy to je tak hodně zhruba, taky mi přišlo 5t na 15 minut hodně, ale tohle mě začíná přesvědčovat...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 19:50
Tragédie v JRD
hmm.. to my cislo je opravdu nejaky divny... tezko rict, kde jsem ho nasel, mam ho tady kvuli cemusi uz drahnou dobu napsanou na papirku ..:/
podle toho co jem si ted nasel mi to dava spotrebu kolem 45 tun ... to musi mit pekny nadrzky .)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 18:06
Stew
Pár obrázků z kokpitu:
http://www.airliners.net/open.file/0760756/L/
http://www.airliners.net/open.file/0311758/L/
http://www.airliners.net/open.file/0459338/L/
http://www.airliners.net/open.file/0718303/L/
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 19:12
ARNOLD
Zrovna plnil když jsme se tam byli podívat.Na panelu plnění je sedum palivoměrů.čtyři po dvaceti tunách,dva po pětadvaceti tunách a jeden na čtyřicet tun.)) Posádka byla velmi vstřícná a každého pouštěli do kabiny.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 19:52
anatolij   
Spotřeba při vzletu 48 tun/hod (+- vlivy počasí, teplota, náklad atd).
Cestovní spotřeba v H=11000, M=0.75 je 16 tun/hod
Spotřebu na volnoběhu odhaduji kolem 4 tun/hod. Nevím, jaké nastavení motoru se používá pro pojížění, ale řádově by to mohlo být někde mezi 6 a 12 tunami/hod.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 19:58
Tragédie v JRD
tak ted jsem z toho fakt zmateny .))) ze bych nakonec s tema 18ti tunama mel pravdu? ale ty vypocty tomu fakt nesedi
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 20:17
anatolij   
Hodnoty jsem počítal z parametrů motoru a pro cestovní spotřebu platily podmínky H=11km, M=0.75.
Ale bacha na výšku letu, podle mě An-225 nelítá v 11km a už vůbec ne s plným nákladem. Pokud jde třeba profil letu s velkým nákladem od 7 do 9 km (nevím jak to opravdu chodí, o velké plechovky jsem se nikdy nezajímal), tak se můžeš s cestouvní spotřebou v průběhu letu dostat na 25, v horším případě i přes 30 tun/hod (jen můj odhad)
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 22:34
pseudoMates
Jen taková perlička. Letěl na Lagar, kde by odlety z LKPR měly mít nastoupáno FL270 a tenhle drobeček měl FL128..
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 18:13
Tragédie v JRD
ALe jojo .. bylo to mezipristatie na letu z Berlina kamsi na vychod... Peking snad? a praha byla spolu s krasnojarskem a jeste jednim mestem kdesi na vychode jako misto mezipristani a odpocinku posadky
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 18:29
pseudoMates
Mno, turbíny vezl. A odlítal do Kazaně.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 18:32
Tragédie v JRD
Jj... do Kazane, z Kazane pak do Krasnojarsku a z Krasnojarsku kamsi do Ciny ...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 20:45
Rejsek
Přidávám se s pár fotkama.Na poslední fotce by měli být vidět odlétavající klasy trávy.
18377 B / 600 x 450 / P1110388.JPG
18451 B / 600 x 450 / P1110416.JPG
21181 B / 600 x 450 / P1110418.JPG
16116 B / 600 x 450 / P1110437.JPG
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 21:08
LS
Ona asi nejenom trava odlitla na vezi si nekdo vsimnul, ze jak tocil na G z L, tak ustrelil nejakou ceduli oznacujici pojezdovky ci co tam bylo uvedeno. Ale nevim, co je na tom pravdy...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mrija odlet   29. 9. 2006 / 21:59
brendon (SVK832)   
Ked pozeram na tu ATR, tak mi pripadju ako decke hracky popri tom Antonovy
   Seznam příspěvků  

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ