FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 5. 5. 2024, svátek má Klaudie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dotaz ohledně přístroje Jeden příspěvek | Celý strom
Dotaz ohledně přístroje   1. 3. 2002 / 12:23
JM   
Poraďte mi, jak funguje tento přístroj:

Je mi jasný, že to je A-metr, ale je tam ještě tlačítko s popisem V stiskni - když to teda stisknu, tak se to změní na V-metr a na tý stejný stupnici to ukazuje napětí? Pokud víte, tak mi o tom něco napište - čím víc tím líp to pak bude ve FS fungovat.
 

Re: Dotaz ohledně přístroje   1. 3. 2002 / 13:39Jirka D.
Ten přistroj neznam konkretně, ale podle obr bude pro V metr buď horní, nebo spodní stupnice a pro A metr ta druhá. Spíš mě pomůže z jakýho to je letadla.
 

Re: Re: Dotaz ohledně přístroje   1. 3. 2002 / 13:55
JM   
No tohle konkrétně je z nějakýho Trenéra - on je tenhle přístroj v letadlech celkem často. Já to potřebuju vědět proto, protože Ae-45 má taky přesně takový. Ta stupnice se mi zdá že je jen jedna: -10, 0, 10, 20, 30, Je to jenom napsaný ze dvou stran těch čárek.
 

Re: Re: Re: Dotaz ohledně přístroje   1. 3. 2002 / 14:04Jirka D.
Asi to bude tak jak jsem psal, ale zeptam se na letišti lidí co Ae45 lítaj.
Jirna k Ae45. Bede nějaká verze pro FS 2000 ?
 

Re: Re: Re: Re: Dotaz ohledně přístroje   1. 3. 2002 / 15:02
JM   
No nevim jestli bude FS2000 verze... Teoreticky by asi být mohla, ale prakticky těžko - chtělo by to čas a ten není a popravdě řečeno těch pár lidí co teď má FS2000, tak si určitě jednoho dne FS2002 pořídí. Prostě je to práce navíc, kterou zas tak moc lidí neocení.
 

Re: Dotaz ohledně přístroje   1. 3. 2002 / 22:59
Tom Meinlschmidt
presna fce je nasledujici:
rucicka pristroje ukazuje pribezne celkovy proud (v amperech), po stisknuti tlacitka ukazuje celkove napeti ve voltech.

z [ucebnice sportovniho letce]
 

Re: Re: Dotaz ohledně přístroje   2. 3. 2002 / 21:44Filgorn
Rozdíl je akorát v tom, že "ampéry" mohou jít do mínusu (tedy neměly by, že, to totiž znamená že nejsou dobíjeny baterie, anobrž vyssávány), zatímco "voltíky" celkem logicky pod nulu dojít nemohou.
V praxi se daleko více kontroluje proud, podle hesla, že kde je proud je i nějaké to napětí. Naopak to platit nemusí - letadlo může stát s vypnutým motorem, např.
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ