Takže už to mám vyzkoušeno a s negativním výsledkem, bohužel. Předával jsem ho do "H" módu skoro v nule - úplně jsem si s ním vyhrál, ale stejně to nepomohlo. Když se podívám na externí model výškovka lehce "pumpuje" nahoru dolů. Budík vyvážení pod "centrovkou" zase hýbe pravou ručičkou nahoru a dolů v takových skocích... nahoru plynule, pak skok prudce dolů. No a nakonec symbol těžiště ve středu dole lítá taky nahoru - dolů, skokově. Sem tam blikne červená kontrolka na hlavním panelu - druhá odspodu, tuším že je na ní něco jako "plochy trimm". Což by odpovídalo chování letadla. Před startem jsem shift+1 kontroloval CAX ten byl 24%. Centrovku jsem tedy dal do přední pozice. Dokud jsem neodstartoval a nezapl autopilota, nic se nedělo. Budíky vyvážení byly ve středu. Stoupat to stoupalo OK až do výšky 9100 m - jel jsem to na "V" mód. Pak jsem ke konci začal zpomalovat verikální rychlost pákou +/- až jsem byl ke konci na 1 m/s - pak přepnu na "H" mód a rozhodí se mi vyvážení a letadlo "pumpuje". Nicméně letět se s tím dá, celá trasa byla v pohodě a půmpování ustalo až někde okolo 4000 ft - to jsem už letěl jako slimák. Time akceleraci nepoužívám a škálu cestovních rychlostí jsem vyzkoušel od té maximální - kdy už mi začíná chvíleme vřískat rychloměr, až po nějakých 400 km/hod IAS.