|  |  | Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 20:33 | |
|  | Ahoj,potreboval bych radu...kdyz jsem pred tydnem priletaval z Tunisu v Praze,Nouvelair to tocil u Innsbrucku smer rovnou na Prahu a zacal klesani...pote doma jsem si to zaletel na FS2004 a mel jsem uplne jinak letovou cestu nez byla skutecnost v letadle na obrazovce,v pocitaci mi to lita pres Alpy na Mnichov a pak na Prahu coz je s realem blbost...dalo by se nejak udelat nebo nekde stahnout aktualizace k tomu,aby mi to ve FS2004 hodilo souhlasny Flightplan jako se skutecnosti? Diky moc moc za odpoved...v tomto jsem laik a nevim jak to udelat nebo zda to jde... |
| |
|
 |  |  | Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 20:36 | |
|  | nemuzes vubec srovanat FSku s realem .. a to nejen proto, ze navigacni databaze v FS2004 je tri roky stara... castecne reseni je neplanovat v fsce ale treba v routefinderu |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 20:52 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 20:57 | |
|  | Je routefinder freeware? Na avsim.cz jsem ho nenasel  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 20:57 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 21:10 | |
|  | Data mi vyjela ale jak to hodit do FS2004 ( |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 21:14 | |
|  | Jsem v praci,zatim to nemuzu nijak okoštovat jak by to hodilo ve FS2004,to az rano,ale jak koukal na urcite ´body´ leti to v zaveru nad SFAXem v Tunisu a tak to opravdu bylo pokud vezmu cestu tam takze to by byla parada jen prijit na to jak data vlozim do FS2004,aby se objevila jako to co generuju ve FS2004 |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 21:22 | |
|  | To nejde. Musíš tu trať ručně naládovat do FMCčka. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 21:31 | |
|  | nezvlada to nahodou cesminuv konvertor? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 21:33 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 21:34 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 3. 10. 2006 / 09:31 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 21:32 | |
|  | to se divim ze nic na to neni...vsechno se zjednodusuje ale ze by toto neslo? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 22:12 | |
|  | Jednoduchý postup:
1. Najdi trasu na http://rfinder.asalink.net/free/
2. Vezmi dole zkrácený zápis trasy, co se dává do letového plánu. Pro LKPR EDDF to je: DONAD UL984 LOHRE UL610 ESAMA T880 ROLIS (všechno mezi "SID" a "STAR") a vlož sem: http://www.fsroute.com/ Samozřejmě zadej i letiště odletu/příletu.
3. Vybrer pro co chceš vygenerovat letový plán. Za chvíli ti nabídne soubor pro stažení.
Používám to pro GPS KLN 90B (dnes s tím ale otravuju, co). Vygeneruju, uložím, natáhnu ve FS a potom naimportuju FS letový plán do této free GPS a nemusím nic datlovat. Jak prosté pro nás lenochy.
Tak a ještě aktuální náladový obrázek z IFR tour, EDDS - LKMT. Dieter mi nad Rakouskem dopřává pohodu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 22:30 | |
|  | Diiiky moc,dalsi dobry tip! |
| |
|
 |  |  | Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 20:48 | |
|  | Jak psal tragéd používat routefinder, ten má databázi pravidelně aktualizovanou. Pak používat nějaký komerční éro. PMDG, PIC...A další důvod moh bejt ATC, kterej moh éro "zkrátit". |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 20:54 | |
|  | PMDG pouzivam,celkove jenom dopravni a civilni letadla velkych spolecnosti a charteru...
ATC muze zkratit cestu? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 20:59 | |
|  | Jop . A dělá se to a často. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 21:07 | |
|  | No a taky pěkně prodloužit. .-) Dnes jsme letěli z Amsterdamu a měli jsme letovou dobu pomalu stejnou, jako po přeletu našich a německých hranic do přistání na rwy 24 na LKPR. My snad byli pomalu v Čáslavi. Šněrovali s námi celé severní Čechy po rovnoběžkách mezi Neratovicemi a Prahou. Děs. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 21:10 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 21:11 | |
|  | Ty fakt nevis v jaky spoelcnosti Latom dela? .) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 21:21 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 21:34 | |
|  | Vezmu to odhadem aniz bych ho znal...Travel Service do Amsterdamu nelita,Smartwings se mi nezda,KLM je blbost takze jedine CSA prichazi podle me v uvahu ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 21:36 | |
|  | jenom drobna technicka... smartwings = travel, smartwings je znacka pod kterou provozuje lowcost linky travel service |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 22:31 | |
|  | vim chlape ze je to jen znacka pod kterou je spolecnost Travel Service,spatne jsem to napsal...ale myslel to jak pises.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 21:41 | |
|  | C-150 / 152 / 172 - reál
Sim - převážně bulíky. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 22:21 | |
|  | A z toho amstru to byl sim or real? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 22:23 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 22:26 | |
|  | cpt. byl PJ a letelo Fko?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 22:28 | |
|  | Pšššššššššt.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 22:29 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 21:40 | |
|  | Uz jsem slysel i o zkratce po vzletu kdesi v Italii dct RASIM 
CSA s ATR |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 21:41 | |
|  | na jedne z davnych hospod jeste u pinkasu bezela historka o DCT z cech az nekam na hurgadu ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 21:42 | |
|  | No, slyšel jsem i o mnohem delší.
Jde vždy pak už jen o ochotu daného řídícího to s těmi dalšími vykomunikovat a zkoordinovat.  |
| |
|
 |  |  | Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 21:13 | |
|  | Stává se dost často že např na request nebo prostě jen tak řídící nabídne posádce zkrátit si cestu, hlavně za slabšího provozu. V noci je to třeba skoro pravidlem , třeba pravidelná linka do atén CSA420 okolo desátý večer po odletu má skoro dycky už např. povoleno přímo LANUX, pač je slabej provoz. Odchylky od trati jsou ale třeba i kvůli weather avoid a tak. |
| |
|
 |  |  | Re: Flightplan Enroute? 2. 10. 2006 / 22:39 | |
|  | Pozor, tie plány z FS-ka a reál sú úplne iné!
Letecké spoločnosti si samé robia plány a tie sa nedajú porovnávať s FS-kom. Rozhoduje niekoľko faktorov: palivová politika, denné obmedzenia atď. To čo je v skutočnosti a to čo si nájdeš vygenerované na internete sa môže zhodovať v prvom, možnom druhom bode ale potom sa cesty väčšinou rozchádzajú. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Flightplan Enroute? 3. 10. 2006 / 02:32 | |
|  | Také ber v úvahu, že jsou vlastně dva letové prostory - horní a dolní. Takže ti RouteFinder může najít odlišné trasy pro různé letové hladiny. (Případně pro některou hladinu některou trasu odmítne vyhledat vůbec ... ). |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 3. 10. 2006 / 05:51 | |
|  | uz jsem si vsiml...ale porad i tak je to good... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 3. 10. 2006 / 09:39 | |
|  | A nejen to. S routefinderem doporučuju používat i RAD a CDR omezení (návod jak to činit je na ivaocz.virtualskies.net ve výcvikové sekci) a potom klidně platí, že se liší i cesty podle zvolené hladiny a jednotlivých RAD, případně, že je podle nich nutné měnit za letu letovou hladinu. To už je ovšem trošku vyšší dívčí, ale fajnšmekr plánuje i se zohledněním tohoto. |
| |
|
 |  |  | Re: Flightplan Enroute? 3. 10. 2006 / 11:51 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Flightplan Enroute? 3. 10. 2006 / 12:20 | |
|  | no vsak to je dobre.. do trate letoveho planu ani v realu nedavas gate.... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 3. 10. 2006 / 20:39 | |
|  | Ja myslel ale to ze pokud dam letecky plan do FS2004 a spustim Fly,letadlo mi parkuje nekde uprostred vzletavaci a pristavaci drahy coz je blbost protoze ma parkovat v gate-u. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 3. 10. 2006 / 20:50 | |
|  | bez zaruky (ofline s letovym planem jsem naposled letel tak pred trema rokama...)- nejdriv nedelej zadny letovy plan, ale placni si ero tam kam chces a az potom natahni letovy plan ze souboru. jpokud me pamet neklame, tak se te sim zepta jestli chces ero presunout do vychoziho bodu letovyho planu nebo te nechat na miste .. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Flightplan Enroute? 3. 10. 2006 / 21:27 | |
|  | Takze upresneni :
1) pres ty utilitky popsane vyse si nechas vygenerovat soubor *.pln
2) spustis FSku, das create Flight, vyberes letiste a strojanku, kde se chces objevit
3) Ve Flight Planneru (Fskovym) das Load aa nahrajes ten ulozenej *pln
4) Vyskoci hlaska (vypada to jako chybova hlaska), kde se pise , jestli chces umistit letadlo na zacatek nahrane trasy, das No (Ne)
5) das Ok a FLY NOW! objevis se na stojance, ale s nahranym planem
|
| |
|
|