FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 13. 9. 2025, svátek má Lubor Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru Jeden příspěvek | Celý strom
PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 11:46
Kitty Hawk
Chtel bych vas poprosit o radu s vyse uvedenym problemem.

V praxi se to projevuje tak, ze se rozhodi ovladani tahu jednotlivych motoru a F3,F4, resp. plynova paka na joyi funguje pouze na levy tah.
S kolegou jsme objevili, ze toto rozhozeni zpusobuje stishnuti klavesy E ve FSce (klasicky pripad, kdyz clovek busi do FMC a zapomene zapnout vkladani pomoci klavesnice).

Ze zkusenosti vim, ze touto klavesou (E = engine slector) se v defaultnim buliku ovladaji jednotlive motory. Pokud tedy doslo k rozhozeni ovladani sprazeneho tahu motoru, tak u defaultu stacilo stisknout E a rychle po sobe 1, 2 a znovu se dal ovladat tah obou motoru soucasne. U PMDG vsak tato kombinace nepomaha.

Prochazel jsem cele keyboard assignments v PMDG i ve FS, ale neprisel jsem (krome zruseni te klavesy E jako Enigne selectoru) na zadne smysluplne reseni. Zkousel jsem definovat osu Z plynove paky joysticku na ovladani praveho motoru, ale tim se samozrejme zrusi jeji nastaveni na ovladani leveho motoru, protoze jedna definice se muze vztahovat pouze k jednomu prvku...

Mate-li nekdo reseni na tento problem - tedy jak v PMDG znovu nastavit ovladani obou tahu motoru po jejich rozhozeni, budu vam moc vdecny, za jeho poskytnuti. Dik.

P.S. Predem se omlouvam, jestli se tento problem jiz na foru resil, ale vyhledaval jsem usilovne a nic na toto tema nenasel...
   Seznam příspěvků  

Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 11:51
= M@trix! =   
No já tohle mám vyřešené přes FSUIPC, kde se na to dá nastavit libovolná klávesová zkratka . Ale mám takový pocit, že to umí jen placená verze.
   Seznam příspěvků  

Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 12:01
Tragédie v JRD
mel jsem ten samy problem... nikdy nevyreseno .. resil to az restart letu .... nejspis chybka v pmdg
   Seznam příspěvků  

Re: Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 12:06
Balooo   
Nejenom PMDG, typuju na chybu ve FS.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 12:08
Tragédie v JRD
jestil si dobre pamatuju, tak treba u default letadel to slo zpatky sesynchronizovat...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 12:15
Kitty Hawk
prave - u defaultu staci zmacknout E a pak rychle za sebou 1,2 (u jumbika 1,2,3,4) a opet se ovladaji synchronizovane...

vetsinou to fakt zpusobuje (alespon u mne) to stisknuti klavesy E a nic jineho - doporucuju prakticky vyzkouset

castecnym resenim je vypnout ve FS v keyboard assignments mapovani engine selectoru na klavesu E, ale je to takove nekonstruktivni reseni
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   9. 10. 2006 / 00:40
Teflon_490   
Proc je to nekonstruktivni? Pouzivas to v nejakych situacich? Ja odjkaziva ovladam vsechny paky najednou a nevadilo mi to. Taky se mi to nekdy rozhodi a deaktivovat E mne nenapadlo, jdu to hned vypnout.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 12:10
OK-Milda (BHA410)   
Existuje řešení. Kdysi jsem našel na Avsimu takovou vychytávku v podobě .gau, který to nějak vobchází. Třeba u panelu pro BAe146 z baepanelproject to pomohlo. Jak přesně se to jmenuje už nevím, ale v panel.cfg to vypadá takhle:
gauge07=rcb-gauges!SelectCorrect
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 13:26
OK-Milda (BHA410)   
A odtud to je http://library.avsim.net/download.php?DLID=69681
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 13:34
Kitty Hawk
Diky mnohokrat Mildo, to vypada jako konecne konstruktivni reseni. Doufam, ze to pomuze vsem.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 13:47
= M@trix! =   
Tak jsem konečně u compu s FSkou, tak nemusím vařit z vody. No a myslím, že funkce Resume all-engines controll - "plné" FSUIPC záložka HetKeys je taky konstruktivní ...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 14:10
OK-Milda (BHA410)   
Je, ale není rátis
   Seznam příspěvků  

Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 12:03
Totti10
Mne se tohle rozhozeni sem tam stane uplne "samo od sebe" (resp. neznam pricinu). Do FMC cvakam data mysi a na klavesy krome prepinani pohledu a vysouvani/zasouvani podvozku prakticky vubec nesaham. Pri pristavani mne pak tedy jednou za cas ceka mily prekvapeni v podobe toho ze pri dosedani mi po stazeni motoru pomoci F1 na idle (kdy se stahne pouze jeden motor) zacne znenadani ujizdet...

Ovladani obou motoru se mi pak povede az po nekolikaminutovym zbesilym mackani vsech moznejch klaves na ovladani motoru - standardnim postupem to jak pises bohuzel nejde.

Jinymi slovy - taky sem na to uz davno narazil
   Seznam příspěvků  

Re: Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 12:07
tibor
Aj mne sa to uz niekolkokrat stalo postupne na default potom PMDG a nakoniec aj LVD 767 - musel som preinstal FS
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 13:13
Serž   
mate asi divne zelezo, E-1,2 a vzdy se to vratilo do normalu
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 13:18
Kitty Hawk
i v PMDG B737???
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 14:30
Serž   
aff, jinak bych to tu nepsal
prave jsem to extra pro tebe vyzkousel jeste jednou a uplne normalne funguje
akorat teda ja mackam "E" a pak "1" a "2" soucasne
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 14:51
Michael   
Já jsem měl jiný problém s Level-D 767, asi za to mohlo taky to E (podle support fóra), při spouštění motoru se N2 zaseklo na nějakých 48,1 a nešlo s tím nic dělat.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 15:12
pseudoMates
Já jsem vypozoroval, že to dělá po nechtěném stisknutí "J"... A přesně jak píšeš.. Motor běží na skoro 50% N1. Ale není to při spouštění.. Mě se to děje, když začnu psát něco do chat okna a omylem se přepnu do okna FS a zrovna napíšu J... To je pak k po****.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 15:30
Michael   
Já jsem zrušil E na výběr motoru a zatím se mi to podruhé nestalo. Možná to je jenom náhoda.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: PMDG B737 a rozhozeni ovladani tahu motoru   8. 10. 2006 / 17:32
OK-Milda (BHA410)   
Prodávaj k Level-D767 taky Pamperzy?
   Seznam příspěvků  

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ