|  |  | | Převod xml do bgl 10. 10. 2006 / 10:52 | |
|  | | Jak převedu xml do bgl.Používám program bglcomp ale převod nefunguje. |
| |
|
 |  |  | | Re: Převod xml do bgl 10. 10. 2006 / 10:57 | |
|  | | To by ale mel, ne? Nemas chybu v tom xmlku? Taky musi byt nainstalovany MSXML 4.0 (k sehnani na M$ strankach) |
| |
|
 |  |  | | Re: Převod xml do bgl 10. 10. 2006 / 11:02 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | | Re: Re: Převod xml do bgl 10. 10. 2006 / 11:07 | |
|  | | Jaktoze? Mrkni se do SDKcka. Pokud jsem dobre pochopil tak mu nejde o prevod 3d objektu ale o kompilaci xml file scenerky. Prez XML se da udelat to samy (a vic) jako v AFCADu, navic umistovat default objekty a mraky dalsich veci. |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Převod xml do bgl 10. 10. 2006 / 11:12 | |
|  | | Neviem presne co robi. Ale ak nejaky objekt, tak sa mu malo vytvorit *.xml a *.mdl. *.xml sa pouzije na zakladne informacie pre bgl-cko poloha, velkost natocenie... Takze ak urobil objekt a ma len xml bola chyba uz hned pri exporte. Ale predpokladam, ze sa iba pomilil. |
| |
|
|