FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 16. 5. 2024, svátek má Přemysl Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
df737 Jeden příspěvek | Celý strom
df737   16. 4. 2003 / 11:12Woyta
Ahojky, objednal jsem si na high df 737 a pořád mi to nejde. Nevíte někdo náhodou, za jak dlouho ho můžu čekat?
 

Re: df737   16. 4. 2003 / 11:16
Tragédie v JRD
par dnu, par tydnu, par mesicu .... podle nalady hits
 

Re: Re: df737   16. 4. 2003 / 11:19Woyta
Tak tos mě potěšil, já se totiž za 14 dnů stěhuju a nevím jak to pak budu hledat po republice
 

Re: Re: Re: df737   16. 4. 2003 / 11:20
Tragédie v JRD
jak uz tady bylo receno Xkrat.... pokud mas embosovanou kreditku (nebo kamarada ktery ji ma) tak si ji muzes objednat primo v americe, a krome toho ze Te to vyjde o nekolik stovek levneji (cca 1000 Kc) - ale bez videokazety - tak to mas v pocitaci ihned --- stahnes si to totiz primo z jejich webu

tk
 

Re: Re: Re: Re: df737   16. 4. 2003 / 16:05Kamil
A jsi si jistý, že takto uzavřený obchod je osvobozen od cla a DPH. Mám za to, že od určitého limitu není. Takže něco zaplatíš celníkům, něco finančnímu úřadu a strávíš nějakou dobu vyplňováním JCD a jiných nutných formulářů ... a o běhání po úřadech ani nemluvě...
 

Re: Re: Re: Re: Re: df737   16. 4. 2003 / 17:50
Luděk Ch.
Bezcelní dovoz je minimálně do 3000,- (nebo 6000,- teď si nejsem jist)
 

Re: Re: Re: Re: Re: df737   17. 4. 2003 / 07:39
Tragédie v JRD
to bych takhle musel platit za kazdy program ktery si stahnu .... nic nedovazis, nebot program si stahnes z internetu ... a pokud nutne netrvas na tom, ze si tu tisicovku das do nakladu, tak se timhle nejspis ani nejak nemusis zabyvat
 

Re: Re: df737   16. 4. 2003 / 11:42
Pavel2
A náladu moc nemají,takže je lepší nakupovat jinde
 

Re: Re: Re: df737   16. 4. 2003 / 12:11Woyta
Už jsem si to objedanl, tak doufám, že budou rychlejší než stěhováci
 

Re: Re: Re: Re: df737   16. 4. 2003 / 16:40Spina
V mem pripade cinila nalada asi tak sest tydnu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: df737   16. 4. 2003 / 18:17Filip / web
No v nehorším případě si tam zajedeš osobně.Někdo to tak udělal před Vánocema
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: df737   16. 4. 2003 / 19:54Petr OK-OPL
už jsem to tady ventiloval nedávno, mě to přišlo do dvou dnů !!! Možná jsem měl kliku...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: df737   16. 4. 2003 / 20:05
Luděk Ch.
Já myslím, že HITS nemá důvod to zdržovat, vždyť je to zisk i pro ně, spíš je problém v dopravě zásilek k nim, na celnici atd. Já jsem vše, kromě Eurowings (které ale čekaly na uvolnění angl. verze u výrobce) měl během 2 týdnů a už jsem toho kupoval dost.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: df737   16. 4. 2003 / 20:18
Pavel2
zrovna byla nálada )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: df737   17. 4. 2003 / 06:27Jirka
Já objednával před Vánocema. Dodací lhůta byla asi 5 týdnů, protože DF 737 nebyl na skladě. Ale během této lhůty se několikrát sám ozval pan Krouza a informoval mne o stavu v zajišťování. Sice to dobu čekání nezkrátilo, ale byl vidět ze strany High zájem o zákazníka.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: df737   17. 4. 2003 / 08:23Kamil
Taky jsem mel stesti na terminy - do dvou tydnu mi chodily dobirky a pokud jsem se nahodou vyskytnul v Praze, tak Martin Krouza nevahal za mnou pres pulku Prahy prijet se zbozim.
 

Re: df737   17. 4. 2003 / 09:33John
Hm, jak to tady sleduji, tak sama zavist.. uplne to z vas cpi jak zavidite High... MATE moznost si neco koupit co tu nikdy nebylo tak dostupny jako ted, misto toho abyste byli radi radsi pomlouvate a odrazujete lidi aby si neco na highinthesky koupili. A neni to jen tady na periskopu, ale i na konferencich, ale co je stejne - stejne lidi, kteri tak moc hani tu onou firmu. Toz ceska zavist, nic vic...
 

Re: Re: df737   17. 4. 2003 / 10:20
Luděk Ch.
To je přesně ono. A každý, kdo si myslí, že by to uměl lépe, si může založit svůj web s obchodem. Ve vyspělé společnosti se to dělá tak, že případné problémy se řeší mezi zákazníkem a prodejcem a ne, že se hned veřejně plive po prodejci na fórech. Problém je v tom, že si ty informace těžko můžou ostatní čtenáři ověřit. Jelikož sám pracuji ve službách, tak vím, jak se dokážou někteří zákazníci chovat, když si i neoprávněně stěžují. A taky většinou spokojený zákazník svoji zkušenost nikde nezveřejňuje, kdežto nespokojený "to dává do televize". Potom jsou informace pro potencionální zákazníky naprosto nevyvážené. Proto bych byl velmi rád, kdyby se podobné výměny "zkušeností" řešili soukromě.
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ