|  |  | 2.5GB RAM dělá své :o) - Prvni zkusebni let v dobre FPS 11. 10. 2006 / 15:11 | |
|  | Poprve dnes jsem mel moznost vyzkouset jak se FSX chova pri 2.5GB DDR2 RAM.Mužu napsat s klidem,že rozdil je videt a dost...ve vzduchu se necukne /i kdyz po nejakem case mi to na 3 vteriny rozhazi grafiku / a letoun si krásně letí ve svych 40-70FPS,co se tyce dolejsku,tam je to o neco malo horsi...neco kolem 14-26FPS,nekdy i vice...vse dela autogen,vykreslovani stromu a grafiky ubira na FPS coz je vcelku lito kazdopadne rozdilo mezi 512MB a 2.5GB RAM je znatelny.
Co ovsem bohuzel trva je spatna Ruzyne...budovy jsou cerne vcetne čar na zemi,snad to nejak vyresim,ve FS2004 je to bez problemu,nevim...kazdopadne mi ted uz prinasi FSX vetsi poteseni nez pri uvodní koupi a nasledneho prvniho vyzkouseni kdy se to proste nedalo /FPS 1-15 a prepinani pohledu ukrutnou dobu neustaleho chroustani disku/.
Prvni let jsem si zkusil na rychlo z Vidne aby bylo pekne potom z vysky videt Alpy a po vzletu na zemi konecne zivot,na silnici jela auta a to doda uz vetsi kus realismu do hry.Nasledne byl pekny pohled nad Vidni jak v centru mesta se žene xy aut po silnicich
Co se tyce vystupu do mraku,to je naprosto uzasny...dal jsem si bourku do 2 vrstev mraku a muzu rict ze se to s FS2004 neda ani srovnat..je videt že se na tom udelalo kus prace...borka skoncila,ja klesnul do 20000ft a vidim pred sebou krasne zasnezene Alpy...pri pohledu do dalky je zase videt kus prace ze je to proste o necem jinem...
Zaverem muzu rict ze mi porad jeste neco schazi a to je plynulost na zemi v podobe FPS,takze musim zkouset a zkouset jak to udelat...chce to cas k urcitemu dobremu nastaveni ktere nebude tolik snižovat FPS /okolo 10/.
|
| |
|
 |  |  | Re: 2.5GB RAM dělá své :o) - Prvni zkusebni let v dobre FPS 11. 10. 2006 / 15:42 | |
|  | Rád čtu, že má další létavec větší potěšení z nového produktu. A co se týče té LKPR - určitě nevěš hlavu. Jsem přesvědčen o tom, že se na tom pracuje a LKPR do FSX bude ještě lepší než ta pro FS9. A to už bude teprve bombička! |
| |
|
|