Na Tvoji otázku těžko jednoduše odpovědět. Autopilot u 154ky je navázán na řadu systémů, které když nenahodíš správně, tak ani autopilot správně nechodí. Proto si znovu zkontroluj, zda jsi prošel VŠECHNY úkony před startem dle manuálu. Zvláštní pozornost je potřeba věnovat hydraulice a gyroskopum. Před vzletem musí zhasnout tablo "K vzletu ne gotov", jinak jsi na něco zapomněl, a ani to není garance.
To "KTCO", které se ti objevilo na panelu ABSU - autopilota, je ve skutečnosti azbukou napsané "OTKL" neboli otlkjučeno - vypnuto. Další možnosti indikace v těchto okénkách je symbol beranů, jde o tzv. šturvalnyj, volně přeloženo kniplový režim. Máš-li tam berany, autopilot není zapnut, ale je k zapnutí připraven. Pokud autopilot letadlo ovládá, máš zde nápis "STAB", v azbuce "CTA6.".
Spadl-li ti autopilot z modu "STAB." do modu "OTKL.", muselo se něco seběhnout. Zkontroluj ukazatele tlaku ve všech hydraulických systémech (panel bortinženýra). Posléze zkus na horním panelu zaklikat nahoru a dolů páčkou "TEST"-"TECT", a vypnout a zapnout tamtéž celý systém autopilota, ovladač je nadepsán "CAY-CTY".
Pokud ani toto nepomůže, hoď někam screeny všech panelů, co máš pozapínáno, a naše helpline konstrukční kanceláře A.N Tupoleva nad tím dá hlavy dohromady.
Také je možnost vyčkat tutorialu pro začátečníky v češtině, kterou dává dohromady Willhelm, a který by měl být venku co nevidět.
-vv- |
|