Mno, Borek to tu vypsal hezky, řek bych až diplomaticky. Než jsem se rozhodl sem vůbec napsat ohledně tohoto eventu, musel jsem jít chvíli zahrát formulky a pak Call of duty, abych se uklidnil.
Jestli si dobře vzpomínám, tak ti, co zalétli proceduru celkem bez chyby, byli akorát DVA. Což je na ten počet příletů do LKPR opravdu smutné číslo. Řekl bych, až tristní.
Nebudu tady nikoho jmonovat. Některým, pokud jsem měl mezi samými opravami chyb ostatních pilotů chvilku taky říkat něco jiného než "negative", jsem to rovnou řekl na frekvenci.
Pořád mi vrtá hlavou, co je na ILS procedúře od OKL na rwy 24 tak strašně složitýho k zalétnutí..? Po minutí OKL letím na PR (případně nějaký ten radial OKL R-053), pak de facto sleduju LLZ rwy 24, ale v opačném směru. Na určité vzdálenosti (vychází to asi na poloviční vzdálenost mezi FAF24 a outter marker) točím doleva na kurz 018° a podle kategorie letadla pak vyberu čas, po který budu tento kurz držet. (a to tu mapu nemám ani před sebou, jen vycházím z toho, co si pamatuju..)
Nad OKL, pokud si tak matně vybavuju, vás v průběhu večera vyčkávalo cca 10 a jak jsem již psal, pouze dva z vás, toto zalétli správně, nebo spíš skoro správně. To ani nemluvim o tom, že někdo neumí vstupy do holdů, nebo točí úplně jiný holding, nedrží nařízenou rychlost, výšku apod. V porovnání s takovýmito základními věcmi, se pak nezalétnutá procedura zdá skoro až nepodstatná věc.
Abych tu jen nenadával vám, samosebou jsem udělal několik bot i já. Pár přeletění LLZ (resp. jednou to bylo neúmyslně, zbytek byl úmysl ode mě, nebo pilot, který ten LLZ prostě přelítnul), pozdní koordinace s TWR apod. Určitě bych si těch chyb napočítal taky dost.. Nějak jsem asi neměl dobrej den.
Mno, doufám, že aspoň vy ste si ten event užili, protože upřímně, na LKPR_APP to stálo za prd. |
|