FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 16. 8. 2025, svátek má Jáchym Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Drobet vetsi klesani. Jeden příspěvek | Celý strom
Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 09:12
Draifus   
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=169401 ...tak tohle je teda hustyyy...kdyz jsem takhle lital pred rokem v fsce rikal ksem si ze takhle prudce v realu neklesaji a asi jsem se mylil.
 

Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 09:16
Fishbed   
to je drsny je zajimavy ze na umelym horizontu neni ani 20%
 

Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 09:19
Serž   
a oba motory jedou na 00 procent
 

Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 09:19
Teflon_490   
Normalni to neni, je tam psany, kapitan si vyzkousel engine failure test a na finale tudiz klesal na idle thrust.
 

Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 09:31
Blackrat
Hmm, ale zkusit to v FSce, tak myslim ze nesednu (nebo budu hrozne dlouhej) - letadlo by urcite i na iddle hrozne zrychlilo. Leda brzdit spoilerama? Mimochodem, ted me tak napadlo, mohl by tady nekdo z real pilotu, nebo kdo to vite, napsat, v jakejch situacich se spoilery v realu pouzivaji? Ja mam zato, ze to u dopravaku neni zas tak uplne standardni zalezitost..
 

Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 09:35
memorex
v pondělí sme klesali na LKPR tak je mel otevrene. Popravde pilot to už z Fiumicina rval pěkně nahoru a pak před Prahou zas pěkně prudce dolu až mi rupalo v uších
 

Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 09:46
Serž   
naposledy aeroflotacky A320 pri priletu na 24 taky brzdil spoilerama ale zda se mi ze byl zkraceny. u tu-154 b2/m jsem si nikdy nevsiml ze by je pouzival
 

Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 10:00
Blackrat
A to ja zas jo. Kdyz jsme v roce 1985 leteli do Ruska s Aeroflotem (bylo mi 10) tak si zcela urcite pamatuju ze je pouzival pri klesani. Byl to dost hardcore - leteli jsme normalne v horizontalnim letu, pak vytahl pilot spoilery (tenkrat jsem teda jeste nevedel ze to sou spojlery), ero zabrzdilo a asi se taky dost propadlo (aspon mi to tak pripadalo, proste takovy dost neprijemny zhoupnuti). Potom je zas zavrel a po chvili znovu, nekolikrat. Nebyla to nahoda, delali to tak cestou tam i zpet.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 10:13
Serž   
jj, ero se vzdy zacne propadat kdyz neni ve stabilnim klesavem letu
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 10:20
memorex
přesně a kam se potom hrabe nějaká centrifuga mám to rád
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 10:30
Serž   
hihi ale mnohem vic jsem si to uzil v tomhle mazlickovi. nikdy bych nerekl ze to ma takovou stoupavost plne nalozena gumami i se zbranemi atd. bylo to jak na horske draze
39405 B / 600 x 450 / PICT0270.JPG
8709 B / 600 x 450 / PICT0285.JPG
9516 B / 600 x 450 / PICT0305.JPG
34252 B / 600 x 450 / PICT0282.JPG
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 10:36
OK-Milda (BHA410)   
A kam jste ty šprcky vezli?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 10:45
Serž   
my? my je nevezli, my sme byli vezeni
nacvik taktickeho vysadku z hrtulniku s krytim masiny atd atd
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 10:47
OK-Milda (BHA410)   
A čo je také šprcka v hrtulníku? Promiň já musel
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 10:52
Serž   
s tim nemohu souhlasit, soudruhu majore. to neni bezny kazensky prestupek. dneska se postavi mne a zitra se postavi vam a pozitri mozna samotnemu soudruhu ministrovi.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 10:55
Lowmick   
Stoupavost? Ja kdyz jsem je videl v LKPJ jak to rozlitavaj ze jeli nekolik desitek metru po zemi prednim koleckem tak jsem si rikal ze to takova sranda nebude. Pak v lufte uz to bylo v poho.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 10:59
Serž   
nj machrovinky
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 14:44
kuma   
Je podzim, studenej vzduch, vrtulníky skáčou do luftu jako zjednaný....
To přední kolečko bejvá k vidění spíš v létě. Taky je asi rozdíl Mi-8 a Mi-171, ne?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 20:43
Lowmick   
Ted je podzim a bylo krasnych 20°C

Jinak to bylo samozrejme v lete, uplne plna Mi-17 paraganu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 19:50
dandee
Na vrtulniku som skoro nikdy nezazil pristatie,vzdy som z neho musel vyskocit.....brrrrr.Jak potupne pre pilota stihaciek....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 19:59
Serž   
hehe, ale taky bych si dal... uz 3 roky mam v planu si hupsnout s destnikem a porad to nevychazi
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 21:15
dandee
no pri stupani masiny to este ide ale ked sa na teba pozrie vysadzovac vaznym a rozhodnym pohladom a pred tebou je iba diera do prazdna,tak ta smiech prejde a ide uz iba o zachranu vlastneho zivota.... Vyskok z masiny je ako jazda na strmej smyklavke, pocitanie a otvorenie padaku je najstastnejsi okamzik v zivote a samotny pad na padaku uz je pocitovany ako velka ulava a pokoj a priestor pod tebou ti pripada ako dokonaly model,a ako sa zem zvacsuje a rozoznavas postavicky na ploche je to sranda a kricis na nich nech idu na bok.Dopad je univerzalny,cvicili nas nekonecne vselijake parakotuly ale ta zem pride aspon na starych padakoch tak nahle,ze vzdy je to nejaky neidentifikovatelny prvok , ked nohy vyletia hore a lezis na chrbte.Vzdy bolo na gulatych padakoch dolezite mat pred dopadom spevnene nohy ,vtedy sa nic nestalo.Kua to spominam ako anglicky parasutista v 2.sv. vojne....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 21:25
tonde   
svatá pravda, majore, ale furt lepší, než v tom vrtulníku přistávat Seskoků pár desítek taky mám, ale parakotoul to nebyl nikdy, vždy to bylo neřízené "jeb**tí" se o zem s následným počítáním provozuschopných končetin.....
(pro nezasvěcené si dovolím podotknout, že stíhači a vrtulníkáři se vždy štengrovali, ale oba tábory si vždy velmi vážili práce druhých - byl to takový folklór, stíhači vždy řeknou pilotovi vrtulníku, že byli rádi, že z toho mohou vyskočit a vrtulníkáři zase říkali stíhačům "hořící prdele". A na preventivních rehabilitacích v Jeseníkách se všichni stejně u baru drželi okolo krku - ne pod krkem - a bylo jedno kdo s čím lítá.... )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 22:39
dandee
Jeseniky Jeseniky......kua,skoro som musel zatlacit slzu,to boli casy.....,Morava,Slovan,....,Bobrajs,babam tam bolo sveta zit,tam bol najvacsi pocet pilotov na kilometer stvorcovy v Europe a mozno vo svete a to po cely rok,teda aj legalne nadrbanych,kde im to nikto nevycital,naopak sa tam utuzovali vztahy aj medzi nadriadenymi a podriadenymi,generalmi a negeneralmi.Nemozem nespomenut na pribeh,ked som mocil v stave opojenom s jednym funkcionarom tam kde sa nema niekde mimo WC na ubytovni,a potom neskor ma ten isty funkcionar ako velitel let.zakladne zdrbal po pristatii v Kosiciach,ze som si dovolil vykrut nad drahou pod mrakmi ked bola spodna hranica mrakov pod 300m a dohladnost 3 km.Prevazal som albika z Malaciek do Kosic do opravovni a pocasie bolo na draka,tak clovek ma radost,ze sa kuzlo podarilo...Na stojanke,ked sme sa spoznali,tak sme sa obidvaja rozrehotali jak mali chlapci a isli sme na jedno.
 

Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 14:20
wizards   
...pilot s CSA se s tim nepárá...stacilo mi loni pristani na Djerbe,na to ze Airbus A321 byl mesic u CSA rachnul s tim o zem solidne,vcetne okamziteho citelneho brzdeni.TunisAir a Nouvelair piloti to maji na svem uzemi vychytany asi lip...s citem...I kdyz letos na Hurghade tam byla za kniplem pilotka a ta si dala zalezet,takze ono jak kdo )
 

Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 14:45
Latom   
Ne jak kdo, ale jak kdy.
Asi jsi ještě letadlo nikdy neřídil. Občas to holt upadne, ale to není nekvalitopu pilota. Víš?
 

Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 09:59
OK-Milda (BHA410)   
Spoilery jsou úplně standardní záležitost. A myslím, že mnoho zajímavého o jejich používání se tady najde dosti a to i od reálných pilotů. Hledej spoilery a pak třeba příspěvky od A.J.Scandalla
 

Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 10:30
Vita Zenisek
No to ero je ATR a to spoilery ovladany pilotem pro ucely brzdeni nema.
Spis ma vytazeny plny klapky a vrtule nastaveny na 100% a libuje si jak mu to pekne brzdi...
Vita
 

Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 10:33
Serž   
porad mi tam nesedi ty 2 budiky otacek motoru, 0 tam neubude ani pri uplne vypnutem motoru, navic co to je za uchylnou spolecnost kdyz pilot si pri plnem nakladu cestujicich jen tak vypne motory a zkousi si nouzove postupy, teda pokud je skutecne mel
 

Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 10:35
OK-Milda (BHA410)   
Jsem to ale debil. Já se nikde nedočet, že bylo letadlo plně naložený kaštanama a nákladem. Ty jo?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 10:47
Serž   
podle uhlu zaberu z http://www.jetphotos.net/palbum/photoalbum.php?album=71 fotograf neni na miste copilota, takze pri nejmensim jednoho cestujiciho tam meli
 

Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 10:37
Vita Zenisek
Ty budiky nemeri otacky motoru ale kroutici moment, takze tam ta 0 muze klidne byt.
Nikde tam neni napsano ze to delal s cestujicimi.
 

Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 12:47
Latom   
Tady nemusíš být žádný reál pilot, aby jsi věděl že se spoilery použijí vždy, když je to potřeba ke zpomalení a zrychlení sestupu. Je to sice drsné, ale když ono se někdy stane, že ATC nechá éro dlouho vysoko a pak ho nutí rychle klesat, tak nic jiného ani nezbyde. Někdy to končí go-arroundem, jako se mi už 2x stalo letos na jaře, speciálně v Itálii a krátce po sobě na dvou letištích.
 

Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 13:34
MadBird
Ohledně spoilerů, pilotů a ATC koluje jeden krásný letecký vtip...
 

Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 19:57
pilotmartin
a TY lítaš s čím , že se TI to již 2x letos stalo ?
 

Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 20:31
Ados (ADD039)   
No pokud vím tak latom lítá u TVS Ne jako pasažér, takže o tom asi něco ví
 

Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 20:39
memorex
no vida to ani já nevím
 

Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 20:39
pilotmartin
takže jako PIC ?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 20:41
Tragédie v JRD
jezisi .. to ti na tom tak zalezi? proste tam lita.. neni to jedno jako co? ale lita dost casto na to , aby vedel o cem mluvi ...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 20:54
Masak
Proc by musel byt nutne PIC? To jsou v tom letadle jen pasazeri a PIC?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   27. 10. 2006 / 12:56
pilotmartin
Tak ja nevim ale pise "se mi stalo" .
Pokud ja zaziju go-arround (jako ze jsem ho zazil naposled v cervenci t.r. na LKPR) tak v pripade, ze jsem pasazer nebo jeden z clenu mnohoclenne posadky, napsal bych "se nam stalo" , v pripade, ze bych s tim erem krouzil ja sam osobne jako cpt., tak bych napsal "se MI prihodilo, nebo stalo" .Proto jsem, celkem logicky,predpokladal, ze ho mel v rukou (myslim to ero )
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   27. 10. 2006 / 14:40
Tragédie v JRD
boha jeho .. a neni to snad jedno?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   27. 10. 2006 / 18:27
pilotmartin
A vis co - mas pravdu ! Je to jedno !
(za danych okolnosti a situace na tomto fore)

Jinak to samozrejme je rozdil zasadni.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani.   27. 10. 2006 / 15:17
Draifus   
Aha, tak v tom vezi jeho moudrost a poznani ...
 

Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 13:13
petr330
Myslím, že je to zalétnuté na simulátoru a potom dodělané fotomontáží. Taky jsem svého času dělal takovéto "ohromující" obrázky a koláže.
 

Fotomontáž   26. 10. 2006 / 13:20
petr330
Zručnou grafikou se dá udělat cokoliv
16555 B / 600 x 450 / px001.jpg
23485 B / 600 x 450 / px002.jpg
 

Re: Fotomontáž   26. 10. 2006 / 13:36
Už přistál   
Ale musí se to udělat šikovně, aby to nebylo poznat.
30223 B / 600 x 369 / shot00016.jpg
 

Re: Re: Fotomontáž   26. 10. 2006 / 14:02
memorex
jeeee tuhle znam original
 

Re: Re: Re: Fotomontáž   26. 10. 2006 / 14:07
Už přistál   
Fakt? Ta je focena na Medlankach.
 

Re: Re: Re: Re: Fotomontáž   26. 10. 2006 / 14:09
memorex
a odkdy sou medlanky v hamburgu? http://www.airliners.net/open.file/0297683/M/
 

Re: Re: Re: Re: Re: Fotomontáž   26. 10. 2006 / 14:14
Už přistál   
Jo tys myslel tuhle.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotomontáž   26. 10. 2006 / 14:17
MaPa   
Takhle to dopadá, když se dva koukaj na to samý Každej vidí něco jinýho.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Fotomontáž   26. 10. 2006 / 14:30
Venousek
A není to náhodou focené na Funchal/Madeira, Hamburg International je společnost? To teda z popisku vyčtu já...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotomontáž   26. 10. 2006 / 14:35
memorex
no vidis jak si sikovnej, ja to nestudoval jen s emrkl rychle na prvni slovo
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotomontáž   26. 10. 2006 / 14:36
memorex
haha nevim co pisu jasne ze je to madeira
 

Re: Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 14:48
kuma   
a takys tam piplal tu cedulku s imatrikulací? Na simu by těžko byl rozlišenej typ 42/72 atd, protože sim simuluje celou řadu, teda IMHO...
 

Re: Drobet vetsi klesani.   26. 10. 2006 / 20:17
Ados (ADD039)   
Hlavně že tam má šmoulu policajta
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ