|  |  | Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 09:12 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 09:16 | |
|  | to je drsny je zajimavy ze na umelym horizontu neni ani 20% |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 09:19 | |
|  | a oba motory jedou na 00 procent |
| |
|
 |  |  | Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 09:19 | |
|  | Normalni to neni, je tam psany, kapitan si vyzkousel engine failure test a na finale tudiz klesal na idle thrust. |
| |
|
 |  |  | Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 09:31 | |
|  | Hmm, ale zkusit to v FSce, tak myslim ze nesednu (nebo budu hrozne dlouhej) - letadlo by urcite i na iddle hrozne zrychlilo. Leda brzdit spoilerama? Mimochodem, ted me tak napadlo, mohl by tady nekdo z real pilotu, nebo kdo to vite, napsat, v jakejch situacich se spoilery v realu pouzivaji? Ja mam zato, ze to u dopravaku neni zas tak uplne standardni zalezitost.. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 09:35 | |
|  | v pondělí sme klesali na LKPR tak je mel otevrene. Popravde pilot to už z Fiumicina rval pěkně nahoru a pak před Prahou zas pěkně prudce dolu až mi rupalo v uších  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 09:46 | |
|  | naposledy aeroflotacky A320 pri priletu na 24 taky brzdil spoilerama ale zda se mi ze byl zkraceny. u tu-154 b2/m jsem si nikdy nevsiml ze by je pouzival |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 10:00 | |
|  | A to ja zas jo. Kdyz jsme v roce 1985 leteli do Ruska s Aeroflotem (bylo mi 10) tak si zcela urcite pamatuju ze je pouzival pri klesani. Byl to dost hardcore - leteli jsme normalne v horizontalnim letu, pak vytahl pilot spoilery (tenkrat jsem teda jeste nevedel ze to sou spojlery), ero zabrzdilo a asi se taky dost propadlo (aspon mi to tak pripadalo, proste takovy dost neprijemny zhoupnuti). Potom je zas zavrel a po chvili znovu, nekolikrat. Nebyla to nahoda, delali to tak cestou tam i zpet. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 10:13 | |
|  | jj, ero se vzdy zacne propadat kdyz neni ve stabilnim klesavem letu |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 10:20 | |
|  | přesně a kam se potom hrabe nějaká centrifuga mám to rád |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 10:30 | |
|  | hihi ale mnohem vic jsem si to uzil v tomhle mazlickovi. nikdy bych nerekl ze to ma takovou stoupavost plne nalozena gumami i se zbranemi atd. bylo to jak na horske draze  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 10:36 | |
|  | A kam jste ty šprcky vezli?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 10:45 | |
|  | my? my je nevezli, my sme byli vezeni 
nacvik taktickeho vysadku z hrtulniku s krytim masiny atd atd |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 10:47 | |
|  | A čo je také šprcka v hrtulníku? Promiň já musel  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 10:52 | |
|  | s tim nemohu souhlasit, soudruhu majore. to neni bezny kazensky prestupek. dneska se postavi mne a zitra se postavi vam a pozitri mozna samotnemu soudruhu ministrovi. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 10:55 | |
|  | Stoupavost? Ja kdyz jsem je videl v LKPJ jak to rozlitavaj ze jeli nekolik desitek metru po zemi prednim koleckem tak jsem si rikal ze to takova sranda nebude. Pak v lufte uz to bylo v poho. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 10:59 | |
|  | nj machrovinky  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 14:44 | |
|  | Je podzim, studenej vzduch, vrtulníky skáčou do luftu jako zjednaný....
To přední kolečko bejvá k vidění spíš v létě. Taky je asi rozdíl Mi-8 a Mi-171, ne? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 20:43 | |
|  | Ted je podzim a bylo krasnych 20°C 
Jinak to bylo samozrejme v lete, uplne plna Mi-17 paraganu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 19:50 | |
|  | Na vrtulniku som skoro nikdy nezazil pristatie,vzdy som z neho musel vyskocit.....brrrrr.Jak potupne pre pilota stihaciek.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 19:59 | |
|  | hehe, ale taky bych si dal... uz 3 roky mam v planu si hupsnout s destnikem a porad to nevychazi  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 21:15 | |
|  | no pri stupani masiny to este ide ale ked sa na teba pozrie vysadzovac vaznym a rozhodnym pohladom a pred tebou je iba diera do prazdna,tak ta smiech prejde a ide uz iba o zachranu vlastneho zivota.... Vyskok z masiny je ako jazda na strmej smyklavke, pocitanie a otvorenie padaku je najstastnejsi okamzik v zivote a samotny pad na padaku uz je pocitovany ako velka ulava a pokoj a priestor pod tebou ti pripada ako dokonaly model,a ako sa zem zvacsuje a rozoznavas postavicky na ploche je to sranda a kricis na nich nech idu na bok.Dopad je univerzalny,cvicili nas nekonecne vselijake parakotuly ale ta zem pride aspon na starych padakoch tak nahle,ze vzdy je to nejaky neidentifikovatelny prvok , ked nohy vyletia hore a lezis na chrbte.Vzdy bolo na gulatych padakoch dolezite mat pred dopadom spevnene nohy ,vtedy sa nic nestalo.Kua to spominam ako anglicky parasutista v 2.sv. vojne.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 21:25 | |
|  | svatá pravda, majore, ale furt lepší, než v tom vrtulníku přistávat   Seskoků pár desítek taky mám, ale parakotoul to nebyl nikdy, vždy to bylo neřízené "jeb**tí" se o zem s následným počítáním provozuschopných končetin.....
(pro nezasvěcené si dovolím podotknout, že stíhači a vrtulníkáři se vždy štengrovali, ale oba tábory si vždy velmi vážili práce druhých - byl to takový folklór, stíhači vždy řeknou pilotovi vrtulníku, že byli rádi, že z toho mohou vyskočit a vrtulníkáři zase říkali stíhačům "hořící prdele". A na preventivních rehabilitacích v Jeseníkách se všichni stejně u baru drželi okolo krku - ne pod krkem - a bylo jedno kdo s čím lítá.... ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 22:39 | |
|  | Jeseniky Jeseniky......kua,skoro som musel zatlacit slzu,to boli casy.....,Morava,Slovan,....,Bobrajs,babam tam bolo sveta zit,tam bol najvacsi pocet pilotov na kilometer stvorcovy v Europe a mozno vo svete a to po cely rok,teda aj legalne nadrbanych,kde im to nikto nevycital,naopak sa tam utuzovali vztahy aj medzi nadriadenymi a podriadenymi,generalmi a negeneralmi.Nemozem nespomenut na pribeh,ked som mocil v stave opojenom s jednym funkcionarom tam kde sa nema niekde mimo WC na ubytovni,a potom neskor ma ten isty funkcionar ako velitel let.zakladne zdrbal po pristatii v Kosiciach,ze som si dovolil vykrut nad drahou pod mrakmi ked bola spodna hranica mrakov pod 300m a dohladnost 3 km.Prevazal som albika z Malaciek do Kosic do opravovni a pocasie bolo na draka,tak clovek ma radost,ze sa kuzlo podarilo... Na stojanke,ked sme sa spoznali,tak sme sa obidvaja rozrehotali jak mali chlapci a isli sme na jedno. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 14:20 | |
|  | ...pilot s CSA se s tim nepárá...stacilo mi loni pristani na Djerbe,na to ze Airbus A321 byl mesic u CSA rachnul s tim o zem solidne,vcetne okamziteho citelneho brzdeni.TunisAir a Nouvelair piloti to maji na svem uzemi vychytany asi lip...s citem...I kdyz letos na Hurghade tam byla za kniplem pilotka a ta si dala zalezet,takze ono jak kdo ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 14:45 | |
|  | Ne jak kdo, ale jak kdy.
Asi jsi ještě letadlo nikdy neřídil. Občas to holt upadne, ale to není nekvalitopu pilota. Víš? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 09:59 | |
|  | Spoilery jsou úplně standardní záležitost. A myslím, že mnoho zajímavého o jejich používání se tady najde dosti a to i od reálných pilotů. Hledej spoilery a pak třeba příspěvky od A.J.Scandalla  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 10:30 | |
|  | No to ero je ATR a to spoilery ovladany pilotem pro ucely brzdeni nema.
Spis ma vytazeny plny klapky a vrtule nastaveny na 100% a libuje si jak mu to pekne brzdi...
Vita |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 10:33 | |
|  | porad mi tam nesedi ty 2 budiky otacek motoru, 0 tam neubude ani pri uplne vypnutem motoru, navic co to je za uchylnou spolecnost kdyz pilot si pri plnem nakladu cestujicich jen tak vypne motory a zkousi si nouzove postupy, teda pokud je skutecne mel |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 10:35 | |
|  | Jsem to ale debil. Já se nikde nedočet, že bylo letadlo plně naložený kaštanama a nákladem. Ty jo?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 10:47 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 10:37 | |
|  | Ty budiky nemeri otacky motoru ale kroutici moment, takze tam ta 0 muze klidne byt.
Nikde tam neni napsano ze to delal s cestujicimi. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 12:47 | |
|  | Tady nemusíš být žádný reál pilot, aby jsi věděl že se spoilery použijí vždy, když je to potřeba ke zpomalení a zrychlení sestupu. Je to sice drsné, ale když ono se někdy stane, že ATC nechá éro dlouho vysoko a pak ho nutí rychle klesat, tak nic jiného ani nezbyde. Někdy to končí go-arroundem, jako se mi už 2x stalo letos na jaře, speciálně v Itálii a krátce po sobě na dvou letištích.
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 13:34 | |
|  | Ohledně spoilerů, pilotů a ATC koluje jeden krásný letecký vtip...  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 19:57 | |
|  | a TY lítaš s čím , že se TI to již 2x letos stalo ?
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 20:31 | |
|  | No pokud vím tak latom lítá u TVS Ne jako pasažér, takže o tom asi něco ví  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 20:39 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 20:39 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 20:41 | |
|  | jezisi .. to ti na tom tak zalezi? proste tam lita.. neni to jedno jako co? ale lita dost casto na to , aby vedel o cem mluvi ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 20:54 | |
|  | Proc by musel byt nutne PIC? To jsou v tom letadle jen pasazeri a PIC? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 27. 10. 2006 / 12:56 | |
|  | Tak ja nevim ale pise "se mi stalo" .
Pokud ja zaziju go-arround (jako ze jsem ho zazil naposled v cervenci t.r. na LKPR) tak v pripade, ze jsem pasazer nebo jeden z clenu mnohoclenne posadky, napsal bych "se nam stalo" , v pripade, ze bych s tim erem krouzil ja sam osobne jako cpt., tak bych napsal "se MI prihodilo, nebo stalo" .Proto jsem, celkem logicky,predpokladal, ze ho mel v rukou (myslim to ero ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 27. 10. 2006 / 14:40 | |
|  | boha jeho .. a neni to snad jedno? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 27. 10. 2006 / 18:27 | |
|  | A vis co - mas pravdu ! Je to jedno !
(za danych okolnosti a situace na tomto fore)
Jinak to samozrejme je rozdil zasadni. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Drobet vetsi klesani. 27. 10. 2006 / 15:17 | |
|  | Aha, tak v tom vezi jeho moudrost a poznani ... |
| |
|
 |  |  | Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 13:13 | |
|  | Myslím, že je to zalétnuté na simulátoru a potom dodělané fotomontáží. Taky jsem svého času dělal takovéto "ohromující" obrázky a koláže. |
| |
|
 |  |  |  | Fotomontáž 26. 10. 2006 / 13:20 | |
|  | Zručnou grafikou se dá udělat cokoliv  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Fotomontáž 26. 10. 2006 / 13:36 | |
|  | Ale musí se to udělat šikovně, aby to nebylo poznat. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Fotomontáž 26. 10. 2006 / 14:02 | |
|  | jeeee tuhle znam original |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Fotomontáž 26. 10. 2006 / 14:07 | |
|  | Fakt? Ta je focena na Medlankach. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Fotomontáž 26. 10. 2006 / 14:09 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Fotomontáž 26. 10. 2006 / 14:14 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotomontáž 26. 10. 2006 / 14:17 | |
|  | Takhle to dopadá, když se dva koukaj na to samý Každej vidí něco jinýho. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Fotomontáž 26. 10. 2006 / 14:30 | |
|  | A není to náhodou focené na Funchal/Madeira, Hamburg International je společnost? To teda z popisku vyčtu já... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotomontáž 26. 10. 2006 / 14:35 | |
|  | no vidis jak si sikovnej, ja to nestudoval jen s emrkl rychle na prvni slovo |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Fotomontáž 26. 10. 2006 / 14:36 | |
|  | haha nevim co pisu jasne ze je to madeira  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 14:48 | |
|  | a takys tam piplal tu cedulku s imatrikulací? Na simu by těžko byl rozlišenej typ 42/72 atd, protože sim simuluje celou řadu, teda IMHO... |
| |
|
 |  |  | Re: Drobet vetsi klesani. 26. 10. 2006 / 20:17 | |
|  | Hlavně že tam má šmoulu policajta  |
| |
|
|