FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 13. 5. 2024, svátek má Servác Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Otázečka pro krajinkáře Jeden příspěvek | Celý strom
Otázečka pro krajinkáře   22. 4. 2003 / 20:41
Martin Chudomel (OK-MAR)
Delam jedno letiste v FSSC.
1. Udelal jsem plochu letiste(trava na rynwayi a okolo) pomoci polygonu(nastaveno na layer runway)+ tvar flatten podle polygonu, ale porad mi letadla po tomto povrchu poskakuji a obcas se i zabori cumakem.
Nevite cim by to mohlo byt?

2. V Afcadu jsem udelal to moje letiste,ale v FS pohled z veze je odnekud zdaleka.Myslel jsem, ze misto tohoto pohledu se určuje prave v Afcadu umistenim veze(tower).

Diky moc Martas

PS:doufam ze jsem to vysvetlil srozumitelne
img_forumn/r13072_1.jpg (500x375)
img_forumn/r13072_2.jpg (500x375)
 

Re: Otázečka pro krajinkáře   23. 4. 2003 / 06:51Vláďa
Zkusím ad 1.:

Polygon byť nastavený na Layer runwaye Ti "neudusá" podklad tak, aby letadla neposkakovala. Bohužel nemohu sloužit nějakou znalostí FSC, mohl bych poskytnout řešení v SCASM kodu, ale nejdříve bych zkusil dát onomu travnatému polygonu nižší prioritu a na-(popřípadě nad-) něj dát nějakou širokou travnatou runway. Většina programů přidáva pod runway právě ono "udusání" povrchu aby éra neskákala.
Apropó, pamatuješ i na zimní provoz, tj. na střídání vzhledu trávy ??? ))

ad 2. - nemám silné povědomí, ale pozice věže v AFCAD myslím nemá nic společného s koukacím ohledem TWR ve FS. Lze sice nastavit ve FS, ale o to asi nejde, viď ...)
 

Re: Re: Otázečka pro krajinkáře   23. 4. 2003 / 07:28
Marky Parky   
ad 2) dle dokumjentace to ma byt prave pozice veze na koukani, dle praxe to vubec nefunguje
 

Re: Re: Otázečka pro krajinkáře   24. 4. 2003 / 21:53
Martin Chudomel (OK-MAR)
Když bude čas, tak budou i zimní textury. Ale času je zatim málo.

Mohl bys mi prosim Tě napsat, jak se ta runway "udusává" ve SCASMu?

Díky moc za rady Martas
 

Re: Re: Re: Otázečka pro krajinkáře   24. 4. 2003 / 22:18Vláďa
Snad příliš nenaštvu ostatní čtenáře, neb je to prosté (z manuálu SCASMu):

SurfaceType( type width_x width_y alt )
- FS5 .. FS98,FS2K
This instruction lets you define the surface
properties of a given rectangular area. Note, you
cannot 'harden' an elevated surface with this
command! Use aditional section 16 commands for this.
-
type 0: smooth surface, runnway, taxiway
1: rough surface, grass
2: water surface, causes
splash / crash
width_x
width_y N-E / N-S deviation, depends on the
scale factors in the RefPoint()
command. The width is measured from
the left (or upper) side to the
right (or lower) side. (integer)
alt Altitude of the surface measured in
meters (integer).
In FS2K I found this parameter
always 0.


Podívej se ještě na příkazy typu "Area16N", Flatten a Elevation atd. v souborech scacmd1.doc a scacmd2.doc.

U LKPR pro FS2002 jsem tento příkaz SurfaceType:

Area( B N50:6:31.40 E14:15:0.04 10 )
RefPoint( 2 :L0000033B 1.000000 N50:6:31.41 E14:15:0.04 E= 380.0856 v1= 0 v2= 0 )
SurfaceType( 0 4000 4000 0 )
:L0000033B
EndA

doplnil příkazem Elevation takto:

Area16N
Elevation ( 380.0856
50:6.6 014:12.3
50:07.7 014:16.9
50:05.5 014:17.7
50:04.8 014:16.8
)
End16

I bez komentáře je jasná nadmořská výška v metrech a souřadnice rohů obdélníka ve směru hod/ručiček.

Držím palce ....)))))))
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ