|  |  | LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 13:52 | |
|  | Kto ešte nemá Heavy weather frčku, má možnosž ju práve teraz získať. Stojí to za to. Ja som tak práve učinil  |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 14:08 | |
|  | hehe kukni Metar Brna, vačší fičák ako Praha ) LKTB 011230Z 27023G35KT CAVOK 11/M03 Q1006 NOSIG
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 15:59 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 16:27 | |
|  | Heavy na tom je, ze jde o IVAO frcku Heavy Weather, kde musis splnit podminky male dohlednosti (myslim pod 800m) nebo silneho bocniho vetru (tam si ted nejsem jistej s 25kt). |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 22:44 | |
|  | nepride mi to ako heavy  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather 2. 11. 2006 / 00:11 | |
|  | A co ti prijde jako heavy?
Dnes jsme po praci s Matejem jeli na prah 24 a koukali, jak to s letadlama hazi a to byl vitr 270 @ 23kt s narazy 36kt, coz je bocak o sile cca 15uzlu...ale kdyz ti to pere primo do boku o 25kt to mi prijde uz docela slusnej vetricek...  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather 2. 11. 2006 / 17:37 | |
|  | Tys nikdy nelital s bocakem (myslim v realu)? Nerikej mi ze ne, a taky mi nerikej ze byl silnejsi nez 20kt...pak to je heavy. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather 2. 11. 2006 / 18:13 | |
|  | tAK SE kluci pochlubte kolik jste dali nejvic bocni vitra uspesne pristani ??  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather 3. 11. 2006 / 04:09 | |
|  | Bocni vitr neni bocni, dokud nevidis na finale rwy pred sebou bocnim okynkem  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather 3. 11. 2006 / 14:49 | |
|  | v reale som mal uz raz aj 14 m/s z boku  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 16:01 | |
|  | To nic není, minulej tejden bylo gusting 43kts  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 16:07 | |
|  | Tady to je, takže jenom 40kts, ne 43kts :
2006-10-29 15:31:21
GOOD AFTERNOON TURANY ATIS INFORMATION OSCAR 1504 ILS APPROACH RUNWAY IN USE 28 TRANSITION LEVEL 60 WORK IN PROGRESS NORTH EDGE OF WEST APRON. IN EAST PART OBSTACLE HEIGHT 1 M. CAUTION ADVISED. TWY A BETWEEN TWY F AND THRESHOLD OF RWY 10 CLOSED. NIGHT AND DAY MARKINGS METAR TURANY ISSUED AT 15,00 WIND 340 DEGREES 23 GUSTING TO 40 KNOTS VARIABLE BETWEEN 310 AND 020 DEGREES VISIBILITY 8 KILOMETRES LIGHT RAIN FEW 4 THOUSAND FEET OVERCAST 5 THOUSAND FEET TEMPERATURE 11 DEWPOINT 7 QNH 1009 HECTOPASCALS NOSIG HANDLING FREQ 131_8 CALLSIGN BRNO HANDLING. YOU HAVE RECEIVED ATIS INFORMATION OSCAR
Tenhle větr byl už fakt pro velký piloty, foukalo to ze severu kolmo na dráhu a ještě k tomu se hodně měnil směr větru. |
| |
|
 |  |  | Re: LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 14:15 | |
|  | Jak je na IVAO zajištěno, že sis nenastavil v FSce počasí ručně a sosnul sis reálný počasí? Sice IVAO nelítám, ale tohle mi vrtá hlavou. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 14:30 | |
|  | to nevím, jak na Ivao, ale používám Activesky 6 |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 14:30 | |
|  | realne počasie ti sosa sam Ivap .. takze ked si online mas online počasie..Ty nesosaš oným nastavením Real weather .. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 14:33 | |
|  | Takže to nemůže dotyčnej testovanej virtuální pilot "ochcat"? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 14:34 | |
|  | Ale moze, minimalne na 5 minut, kym IVAP neaktualizuje znovu pocasie.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 14:35 | |
|  | nemam v praci FS a naspamet tie možne mastavenia neviem )) možno sa to da, ale v konečnom dosledku "ochci" sam seba. Ale každému čo jeho je )))) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 15:44 | |
|  | Můžeš si zakázat stahování pagódy, ale je možný, že se to pak někde naloguje, že jsi to takhle očůral. Každopádně to by udělalo jen prase prasoucí  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 15:48 | |
|  | Jsem zaměstnavatelem placen za to, abych myslel dopředu jako budou myslet potenciální prasata parsoucí, čímž se včas zavedou opatření, bránící parasoucím prasatům v prasení našeho díla.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 15:55 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 23:06 | |
|  | no to je prasarna delat neco takoveho kdyz de o frcku,ale kdyz sem parkrat letel ivao , dal jsem si normalni bez mraku , at se mi zvysi fps , to snad neni neak spatny ne? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather 2. 11. 2006 / 00:22 | |
|  | Je to špatný - ne kvůli těm mrakům, ale kvůli tomu, že když si vynuluješ počasí, máš i jiný tlak a tím pádem při letu nad převodní výškou jsi při letu v letové hladine jinak vysoko než ostatní letadla ve stejné letové hladině.
Pokud chceš šetřit FPS, vypni si 3D mraky v nastavení grafiky, 2D mraky nic nežerou... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather 2. 11. 2006 / 18:03 | |
|  | no vzhledem k tomu co máš za počítač je to dost zbytečný
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 14:34 | |
|  | Řekl bych, že to zajištěno není, ale je to proti pravidlům. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: LKPR heavy weather 1. 11. 2006 / 20:08 | |
|  | Ale zajisteno je...Kazdy SUP ma k tomu pristup, tudiz je k validaci ten SUP potreba 
Muze zjistit, jak mate nastaveno pocasi v FS, zda letite na autopilota atd  |
| |
|
|