FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKPR heavy weather Jeden příspěvek | Celý strom
LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 13:52
nimbo
Kto ešte nemá Heavy weather frčku, má možnosž ju práve teraz získať. Stojí to za to. Ja som tak práve učinil
 

Re: LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 14:08
cmar
hehe kukni Metar Brna, vačší fičák ako Praha ) LKTB 011230Z 27023G35KT CAVOK 11/M03 Q1006 NOSIG
 

Re: Re: LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 15:59
milan
co je na tom heavy?
 

Re: Re: Re: LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 16:27
Lowmick   
Heavy na tom je, ze jde o IVAO frcku Heavy Weather, kde musis splnit podminky male dohlednosti (myslim pod 800m) nebo silneho bocniho vetru (tam si ted nejsem jistej s 25kt).
 

Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 22:44
milan
nepride mi to ako heavy
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather   2. 11. 2006 / 00:11
LS
A co ti prijde jako heavy?
Dnes jsme po praci s Matejem jeli na prah 24 a koukali, jak to s letadlama hazi a to byl vitr 270 @ 23kt s narazy 36kt, coz je bocak o sile cca 15uzlu...ale kdyz ti to pere primo do boku o 25kt to mi prijde uz docela slusnej vetricek...
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather   2. 11. 2006 / 17:37
Lowmick   
Tys nikdy nelital s bocakem (myslim v realu)? Nerikej mi ze ne, a taky mi nerikej ze byl silnejsi nez 20kt...pak to je heavy.
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather   2. 11. 2006 / 18:13
memorex
tAK SE kluci pochlubte kolik jste dali nejvic bocni vitra uspesne pristani ??
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather   3. 11. 2006 / 04:09
Teflon_490   
Bocni vitr neni bocni, dokud nevidis na finale rwy pred sebou bocnim okynkem
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather   3. 11. 2006 / 14:49
milan
v reale som mal uz raz aj 14 m/s z boku
 

Re: Re: LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 16:01
Ados (ADD039)   
To nic není, minulej tejden bylo gusting 43kts
 

Re: Re: Re: LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 16:07
Ados (ADD039)   
Tady to je, takže jenom 40kts, ne 43kts :

2006-10-29 15:31:21
GOOD AFTERNOON TURANY ATIS INFORMATION OSCAR 1504 ILS APPROACH RUNWAY IN USE 28 TRANSITION LEVEL 60 WORK IN PROGRESS NORTH EDGE OF WEST APRON. IN EAST PART OBSTACLE HEIGHT 1 M. CAUTION ADVISED. TWY A BETWEEN TWY F AND THRESHOLD OF RWY 10 CLOSED. NIGHT AND DAY MARKINGS METAR TURANY ISSUED AT 15,00 WIND 340 DEGREES 23 GUSTING TO 40 KNOTS VARIABLE BETWEEN 310 AND 020 DEGREES VISIBILITY 8 KILOMETRES LIGHT RAIN FEW 4 THOUSAND FEET OVERCAST 5 THOUSAND FEET TEMPERATURE 11 DEWPOINT 7 QNH 1009 HECTOPASCALS NOSIG HANDLING FREQ 131_8 CALLSIGN BRNO HANDLING. YOU HAVE RECEIVED ATIS INFORMATION OSCAR

Tenhle větr byl už fakt pro velký piloty, foukalo to ze severu kolmo na dráhu a ještě k tomu se hodně měnil směr větru.
 

Re: LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 14:15
MaPa   
Jak je na IVAO zajištěno, že sis nenastavil v FSce počasí ručně a sosnul sis reálný počasí? Sice IVAO nelítám, ale tohle mi vrtá hlavou.
 

Re: Re: LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 14:30
Kachna
to nevím, jak na Ivao, ale používám Activesky 6
 

Re: Re: LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 14:30
cmar
realne počasie ti sosa sam Ivap .. takze ked si online mas online počasie..Ty nesosaš oným nastavením Real weather ..
 

Re: Re: Re: LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 14:33
MaPa   
Takže to nemůže dotyčnej testovanej virtuální pilot "ochcat"?
 

Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 14:34
xWing   
Ale moze, minimalne na 5 minut, kym IVAP neaktualizuje znovu pocasie.
 

Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 14:35
cmar
nemam v praci FS a naspamet tie možne mastavenia neviem )) možno sa to da, ale v konečnom dosledku "ochci" sam seba. Ale každému čo jeho je ))))
 

Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 15:44
OK-Milda (BHA410)   
Můžeš si zakázat stahování pagódy, ale je možný, že se to pak někde naloguje, že jsi to takhle očůral. Každopádně to by udělalo jen prase prasoucí
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 15:48
MaPa   
Jsem zaměstnavatelem placen za to, abych myslel dopředu jako budou myslet potenciální prasata parsoucí, čímž se včas zavedou opatření, bránící parasoucím prasatům v prasení našeho díla.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 15:55
OK-Milda (BHA410)   
Jen aby ti to nezůstalo
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 23:06
zuNus   
no to je prasarna delat neco takoveho kdyz de o frcku,ale kdyz sem parkrat letel ivao , dal jsem si normalni bez mraku , at se mi zvysi fps , to snad neni neak spatny ne?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather   2. 11. 2006 / 00:22
Marky Parky   
Je to špatný - ne kvůli těm mrakům, ale kvůli tomu, že když si vynuluješ počasí, máš i jiný tlak a tím pádem při letu nad převodní výškou jsi při letu v letové hladine jinak vysoko než ostatní letadla ve stejné letové hladině.

Pokud chceš šetřit FPS, vypni si 3D mraky v nastavení grafiky, 2D mraky nic nežerou...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR heavy weather   2. 11. 2006 / 18:03
MiG-21MFN
no vzhledem k tomu co máš za počítač je to dost zbytečný
 

Re: Re: LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 14:34
Michael   
Řekl bych, že to zajištěno není, ale je to proti pravidlům.
 

Re: Re: Re: LKPR heavy weather   1. 11. 2006 / 20:08
LS
Ale zajisteno je...Kazdy SUP ma k tomu pristup, tudiz je k validaci ten SUP potreba
Muze zjistit, jak mate nastaveno pocasi v FS, zda letite na autopilota atd
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ