FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 18. 8. 2025, svátek má Helena Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS a PhysX Jeden příspěvek | Celý strom
FS a PhysX   2. 11. 2006 / 10:20
MaPa   
Jak tahle sranda vlastně fuinguje?
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=38457
Musí na to bejt SW speciálně upravenej, nebo se to umí vecpat kamkoliv, tedy i do FS?
 

Re: FS a PhysX   2. 11. 2006 / 10:31
MadBird
musi byt upraveny. Nicmene nepropadej zbytecnemu nadseni. PhysX muze znamenat i zpomaleni hry protoze pocita sice fyziku ale tim ze dokaze propocitat fyziku ve stejnem case pro daleko vetsi mnozstvi veci tak ma grafika mnohem vetsi mnozstvi veci na renderovani a FPS muze i klesnout...
 

Re: Re: FS a PhysX   2. 11. 2006 / 10:34
MaPa   
Ve FS však fyzika nemusí vždy vyžadovat cosi vyditelného. Vždyť vlastní let je hafo fyziky na jedný hromadě? Tohle by to neumělo?
 

Re: Re: Re: FS a PhysX   2. 11. 2006 / 10:48
Teflon_490   
Ne, protoze FS na to neni stavena, otazka je, co by to udelalo opravdu s FPS, pokud by to podporovala, mozna v budoucnu...
 

Re: FS a PhysX   2. 11. 2006 / 10:40
memorex
sakra vcera sem na to uplne nezavisle taky narazil. Je to zajimave
 

Re: Re: FS a PhysX   2. 11. 2006 / 10:46
MaPa   
Ale podle popisu na stránkách ASUSu to nejspíš pouze počítá kolize a pak vytváří efekty.
 

Re: Re: Re: FS a PhysX   2. 11. 2006 / 11:44
MadBird
Jako osobne si dokazu predstavit kde by se to dalo v FSce uplatnit... Kondenzacni stopy, proudnice, viry za letadlem pri pruletu mrakem... Ale to by se pak asi GPU zreklo funkce kdyby videlo co vsechno se po nem chce vizualizovat...
 

Re: Re: Re: Re: FS a PhysX   2. 11. 2006 / 12:29
OK-Milda (BHA410)   
Jako já osobně si dovedu představit mnohem důležitější výpočty pro samotný let.
 

Re: Re: Re: Re: Re: FS a PhysX   2. 11. 2006 / 21:38
Hory1989   
tlak, aerodynamika, působení na drak a nějaký pořádný kolize by tam taky už mohli dát...
 

Re: Re: Re: FS a PhysX   2. 11. 2006 / 21:40
Tragédie v JRD
ono to zvladnei vic.... ale pockej .. ati prisla s trosk lepsim resenim, kdy das do PC dve graficke karty a jedna pocita fyziku a druhe renderuje....

za par let to bude celkem bezna zalezitost, jako dneska 3D akceleratory.. takze s urcitym spozdenim to bude umet i fska..

imho tomut rosku ublizilo to, ze se rozhrani pro praci s fyzikou zatim nedostalo do DX .. i kdyz se o tom tu a tam uvazovalo...
 

Re: Re: Re: Re: FS a PhysX   3. 11. 2006 / 07:04
MadBird
Takze mozna v FSXI to bude jak na koni Tak to mam na upgrade compu jeste chvili cas a do te doby asi vystacim s FS9...
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ