FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 12. 2025, svátek má Adam a Eva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS a PhysX Jeden příspěvek | Celý strom
FS a PhysX   2. 11. 2006 / 10:20
MaPa   
Jak tahle sranda vlastně fuinguje?
http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=38457
Musí na to bejt SW speciálně upravenej, nebo se to umí vecpat kamkoliv, tedy i do FS?
   Seznam příspěvků  

Re: FS a PhysX   2. 11. 2006 / 10:31
MadBird
musi byt upraveny. Nicmene nepropadej zbytecnemu nadseni. PhysX muze znamenat i zpomaleni hry protoze pocita sice fyziku ale tim ze dokaze propocitat fyziku ve stejnem case pro daleko vetsi mnozstvi veci tak ma grafika mnohem vetsi mnozstvi veci na renderovani a FPS muze i klesnout...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: FS a PhysX   2. 11. 2006 / 10:34
MaPa   
Ve FS však fyzika nemusí vždy vyžadovat cosi vyditelného. Vždyť vlastní let je hafo fyziky na jedný hromadě? Tohle by to neumělo?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: FS a PhysX   2. 11. 2006 / 10:48
Teflon_490   
Ne, protoze FS na to neni stavena, otazka je, co by to udelalo opravdu s FPS, pokud by to podporovala, mozna v budoucnu...
   Seznam příspěvků  

Re: FS a PhysX   2. 11. 2006 / 10:40
memorex
sakra vcera sem na to uplne nezavisle taky narazil. Je to zajimave
   Seznam příspěvků  

Re: Re: FS a PhysX   2. 11. 2006 / 10:46
MaPa   
Ale podle popisu na stránkách ASUSu to nejspíš pouze počítá kolize a pak vytváří efekty.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: FS a PhysX   2. 11. 2006 / 11:44
MadBird
Jako osobne si dokazu predstavit kde by se to dalo v FSce uplatnit... Kondenzacni stopy, proudnice, viry za letadlem pri pruletu mrakem... Ale to by se pak asi GPU zreklo funkce kdyby videlo co vsechno se po nem chce vizualizovat...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: FS a PhysX   2. 11. 2006 / 12:29
OK-Milda (BHA410)   
Jako já osobně si dovedu představit mnohem důležitější výpočty pro samotný let.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: FS a PhysX   2. 11. 2006 / 21:38
Hory1989   
tlak, aerodynamika, působení na drak a nějaký pořádný kolize by tam taky už mohli dát...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: FS a PhysX   2. 11. 2006 / 21:40
Tragédie v JRD
ono to zvladnei vic.... ale pockej .. ati prisla s trosk lepsim resenim, kdy das do PC dve graficke karty a jedna pocita fyziku a druhe renderuje....

za par let to bude celkem bezna zalezitost, jako dneska 3D akceleratory.. takze s urcitym spozdenim to bude umet i fska..

imho tomut rosku ublizilo to, ze se rozhrani pro praci s fyzikou zatim nedostalo do DX .. i kdyz se o tom tu a tam uvazovalo...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: FS a PhysX   3. 11. 2006 / 07:04
MadBird
Takze mozna v FSXI to bude jak na koni Tak to mam na upgrade compu jeste chvili cas a do te doby asi vystacim s FS9...
   Seznam příspěvků  

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ