|  |  | Trochu smutný to obrázek 5. 11. 2006 / 12:09 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Trochu smutný to obrázek 5. 11. 2006 / 12:27 | |
|  | Hm, fiha, na slovensku sa aj svieti...?
Je nedela - obed, cela rodina sedi za stolom a obeduje slepaciu polievku a kuracie maso s ryzou  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Trochu smutný to obrázek 5. 11. 2006 / 15:35 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Trochu smutný to obrázek 5. 11. 2006 / 13:52 | |
|  | Ono to je poslední dobou docela častá věc, že je v ČR tma  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Trochu smutný to obrázek 5. 11. 2006 / 14:12 | |
|  | Ale Mates to večer často zachraňuje  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Trochu smutný to obrázek 5. 11. 2006 / 14:50 | |
|  | No, dneska je prý den vyhrazený pro začátečníky, tož že bych se připojil?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Trochu smutný to obrázek 5. 11. 2006 / 14:53 | |
|  | že bych dělal na LKPR follow me car? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Trochu smutný to obrázek 5. 11. 2006 / 15:38 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu smutný to obrázek 5. 11. 2006 / 15:40 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Trochu smutný to obrázek 5. 11. 2006 / 15:58 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Trochu smutný to obrázek 5. 11. 2006 / 14:18 | |
|  | Jooo hold budeme si muset asi pozvat lidi z Nizozemska vždy když tam letím v hodinách UTC času 11-22:00 tak na Shipnolu někdo sedí bud jako TWR nebo APP, zastihnu i někdy Follow Me CAR |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Trochu smutný to obrázek 5. 11. 2006 / 14:20 | |
|  | On je tam taky trochu hustší provoz. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Trochu smutný to obrázek 5. 11. 2006 / 14:48 | |
|  | Husté pokrití======hustý provoz!!!!!!
Nejsou to jen Nizozemci, je to spíš mixáš s němci a angličany. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Trochu smutný to obrázek 5. 11. 2006 / 15:38 | |
|  | Tohle je filozofická otázka... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Trochu smutný to obrázek 6. 11. 2006 / 11:11 | |
|  | Ja je tam obcas sleduju. Nemam pocit, ze by to fungovalo tak, ze se nejprve pripoji ATC (konkretne v NL) a pak se jim tam navali provoz. EHAM je totiz tak perfektne udelane letiste, ze oni tam maji dost provozu, i kdyz tam nejsou zadni ATC. No a kdyz je provozu dost, tak se pak nejaky ATC vzdycky objevi. Otazkou je, jestli se jedna o kvalitniho ATC, ktery hustsi provoz zvladne, nebo se pripoji nekdo, kdo to nezvlada a vznikaji pak na freq. zmatky apod. Konkretne u Amstru si za to kolikrat muzou piloti i sami, protoze holandani maji ve zvyku skakat do reci. |
| |
|
|