FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 12. 8. 2025, svátek má Klára Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
A/P v 737-500 Jeden příspěvek | Celý strom
A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 09:00
FSPilot   
Jak je to v reál 737-500 na ILS přiblížení? Má autopilot automatické podrovnání, nebo to musí zařídit autopilot? Zajímá mě, jestli je to ve FS nedořešené(pokud to tam nejde nějak nastavit) ? Protože, když nechám autopilota doletět až dolů, tak s tím švihne o zem jak s klackem, takže vždy ho musím vypnout cca u prahu dráhy a podrovnání provézt sám... Pokud to jde nějak nastavit, pls poraďte mi někdo. Díky
 

Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 09:18
Michael   
V FS záleží na modelu, v reálu 737 podrovnat umí, ale používá se to málokdy.
 

Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 09:27
Filip   
Ses trochu překlep ne "Má autopilot automatické podrovnání, nebo to musí zařídit autopilot?"
 

Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 11:03
FSPilot   
no jo, no Ještě jsem přitom něco s kamarádem vyřizoval
 

Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 10:41
donCarlos
PIC 735 mi pristava jak vino. zpomalim si na 120-125kts a pak jen pri dosednuti zadniho podvozku vypnu AP a zatlacim predek dolu. hotovo, o zbytek se postara autobrake...
 

Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 11:04
FSPilot   
Mám taky PIC...No, tak to bude asi tím, že přistávám na 30°klapky a rychlost okolo 140 Ještě se jdu učit
 

Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 11:20
Michael   
Předek by měl dosednout sám.
 

Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 13:19
donCarlos
fakt? me ne zkousel jsem to nekolika zpusoby a vzdycky mi skrtnul zadek o zem...ale tak prece nenecham autopilotovi uplne vsecko, to bych taky na ty pristani nemusel bejt u pocitace...
 

Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 13:29
Michael   
On nedosedne kvůli a/p, ale kvůli zpomalování letadla, spoilerům atd. Nemám zkušenosti s PIC, ale ve Flight Crew Training Manualu pro 737-300/400/500 je napsané, že se má control column nechat po dosednutí hlavního podvozku uvolněný.
 

Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 13:42
donCarlos
zni to zajimave. co je to control column?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 13:47
aviator
To, čo držíš v ruke.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 20:24
Ados (ADD039)   
Teď myš
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 00:51
wizards   
...no a předtím?
 

Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 00:27
wizards   
Ono me to ani nebavi,me autopilot vyrovna letadlo do ILS urcite drahy a pred dosednutim si pristani vychutnam manualne...tak jak je to v realu bezne...
 

Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 00:36
Rychlokvaška
V reálu je spíš běžné letět celé ILS manuálně za dobré viditelnosti, nebo naopak celé automaticky za nízké. Trénovat jenom dosednutí nemá moc velký význam, navíc přebírat stabilizované éro takhle pozdě může přinášet různé komplikace.
 

Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 00:26
wizards   
...to je prilisne zpomaleni ne? Ja pristavam rychlosti 180-200kts a v poho... pri 120kts uz by me rvalo STALL
 

Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 00:37
Rychlokvaška
Člověče, nechceš to letadlo raději vrátit do hangáru a netrápit ho ?
 

Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 00:38
pseudoMates
Hezký, pepíku..
 

Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 00:50
wizards   
Kdyz tak Honzo ale vidim ze nekdo ma hezkou noc )
 

Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 00:49
wizards   
....pri 120kts pri autobrake na 3 po dosednuti by to bylo ve FS2004 do 5 vterin zcela zabrzdene...prijde mi to uz tak pomale oproti realu kdy rychlost s porovnanim se skutecnosti je mnohem vetsi nez pri pohledu pote pri priblizeni na letiste z okna...
 

Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 01:06
pseudoMates
Jen pro info, co já jsem občas před 9/11 lítal v posádce, tak se NIKDY nebrzdilo na autobrake 3.. Max. na 2, ale povětšinou na 1. Ono totiž při autobrake 3 už dochází ke značnému opotřebení brzd (což tě ve FS asi netrápí) a nové brzdy nejsou ani pro aerolinky levnou záležitostí..
Nehledě na fakt, že tenhle tvůj příspěvek je kapánek mimo mísu...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 01:16
wizards   
Mimo misu,nemimo misu,to je jedno...vetsinou brzdim na autobrake 1 protoze 2,3 se mi nezda prilis realne,to by musela byt opravdu kratičká RWY.Muzu ale rict ze loni pri pristavani na Djerbe s typem A321 /mesic v provozu takze relativne nove nasazene/ pri nocnim letu bylo priblizeni k draze hodne prudke,sekl s tim az jsem byl rad ze jsem pripoutany a brzdy okamzite az to hnalo dopredu,za okamzik bylo zabrzdeno...to se mi zdalo na autobrake 3 /popravde rict,tehdy to moc teda nesetril,ze by zkouska? Ze by toho mel po 2,5hod.nocniho letu plne zuby zpusobem at uz jsme na Zemi? Cert vi ale pripadlo to tak...takze zaverem jen rict ze je to mozna pravda s tim Autobrake 3 ale tady to byla tehdy sila...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 09:07
memorex
no jelikoz to bylo v noci tak se treba nemohli pouzivat reverzy tak na to trochu slapal
 

Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 01:41
Rychlokvaška
Člověče ty asi budeš pěknej střelec ;o) Že někdo pozná na základě zkušeností z FSkou jakou letí rychlostí reálný bulík pohledem s okýnka (a k tomu ještě nastavení autobrake), to teda musí být něco. A když si ještě vezmu jakým způsobem tu pojednáváš o přistávacích rychlostech a klapkách, to musí být opravdu velká legrace to tvoje přistávání. Nechci se tě nijak dotknout, ale nestálo by za to zkusit aspoň pochopit, co to všechno obnáší ? Jako např. že ta rychlost není "od oka" jak ti přijde, že to klesá, ale zcela přesně spočítaná na základě aktuální hmotnosti a použitých klapek ? Že stupeň autobrake se řídí určitými pravidly a např. ne vždy je nutné zabrzdit hned k prvnímu výjezdu a pak se půl hodiny snažit uvolnit dráhu, nehledě na opotřebení brzd ?
 

Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 06:41
donCarlos
vsak me to vcera taky jednou stall zarvalo ale to je jen tim ze jsem vysel z cviku. proste to drzim v nejaky rozumny rychlosti dle uvazeni (vetsinou 130-140) a na poslednich par vterin jeste zpomalim.
 

Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 11:00
memorex
PMDG ma tak podrovnani sice ne tak jemnoucke jako 767 od level D ale samo to pristane
 

Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 14:38
Lowmick   
He he, o tom uz jsme se tu jednou bavili
 

Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 14:31
Rychlokvaška
Jestli má autopilot "automatické podrovnání" (řekněme tedy autoland schopnosti) a jestli ho pilot může použít, závisí na autopilotu, vybavení letiště a vybavení letadla, které se může lišit nejen typ od typu, ale taky mezi letadly jednoho operátora.

Budu teď psát obecně o standardech, které se můžou lišit typ od typu, ale většinou je to totéž.

1.) Autoland znamená, že je autopilot chopen letadlo nejen držet po celou dobu sestupu v ILS, ale také při přistání srovnat do osy dráhy, dosáhnout finální rychlosti sestupu 2ft/sec před dotykem, dosáhnout rychlosti 1.15 Vs (1.15xstall speed) postupným snižováním výkonu motoru, srovnat náklon, srovnat směr (aby letadlo dosedlo bez skluzu - kvůli poškození podvozku, možnému smyku, méně účinnému brzdění, udržení směru, apod.) a všechno tohle musí umět udělat lépe než se očekává od pilota a hlavně s náležitým zálohováním.

2.) Pro provedení autolandu musí vybavení splňovat příslušné náležitosti:
- letadlo musí mít minimálně dva nezávislé autopiloty schopné sledovat ILS
- dva nezávislé radiovýškoměry
- letiště musí mít vybavení CATIII (znamená to hodně drobných detailů, pro pilota je ale důležité označení příslušné kategorie na přibližovacích mapách)
- další řadu záležitostí, které se liší typ od typu (dva funkční motory u dvoumotorových mašin, dva nezávislé zdroje energie, dva air data počítače, oba funkční ADI, autothrottle, atd.)

3.) Počet autopilotů určuje typ autolandu. Fail-passive (Fail-soft) potřebuje minimálně dva a určuje schopnost systému ustát poruchu bez ohrožení bezpečnosti, velkých odchylek z profilu letu, ale za vyřazení autoland schopnosti. Fail-operational (Fail-Active) potřebuje minimálně tři autopiloty (nebo dva s adekvátnním duplicitním monitoringem) a určuje schopnost systému pokračovat v autolandu i po poruše.

4.) Sekvence autolandu pro Boeingy je cca následující:

- aktivace APP módu pilotem - zaarmuje se sledování lokalizéru a glideslope a umožní se aktivovat oba dva (tři) autopiloty najednou. Alespoň jedno VHF rádio musí být na ILS frekvenci před zapnutím APP a druhé VHF rádio musí mít stejnou frekvenci pro možnost zapnutí druhého autopilota. Zbytek letu probíhá víceméně automaticky (AFCS armuje a aktivuje příslušné režimy)
- na PFD se objeví VOR LOC a G/S (oba armed) a umožní se zapnout druhého autopilota, který se aktivuje automaticky po zachycení LOC a G/S a sklesání pod 1500ft RA.
- zachycení LOC (VOR LOC na displeji aktivní), objeví se 1CH autopilot (pokud zůstane 1CH až do přistání, nefunguje FLARE, touchdown a A/P GA) a zruší se předchozí lateral mód (HDG SEL, LNAV, CWS)
- zachycení G/S (G/S na displeji aktivní), zruší se předchozí pitch mód (VNAV, ALT, FLCH), vypne se APP indikace na tlačítku (pokud je zacycen i LOC) a A/T se přepne do režimu N1 pro go-around. G/S je možné zachytit před i po LOC a seshora i zezdola, ale preferováno je samozřejmě po LOC a zezdola.
- po zachycení LOC i G/S je možné APP režim zrušit pouze TOGA tlačítkem, nebo vypnutím autopilota a obou flight directorů, nebo přeladěním VHF rádia.
- 1500ft RA - zapojí se druhý zvolený A/P, zaarmuje se FLARE a je vidět na PFD a zarmuje se go-around (není ale indikováno). Pokud je podporován i ROLLOUT (držení směru po přistání), zaarmuje se také. Zobrazí se příslušný stav autolandu (LAND 2 nebo LAND 3 podle výše uvedených schopností). Jakékoliv zásahy do řízení od této chvíle vyřadí A/P - není možné pouze "dolaďovat" autopilota.
- 800ft RA - před sklesáním pod tuto výšku musí být zapojen druhý A/P, níže už to není možné.
- 400-330ft RA - horizontální stabilizátor se automaticky vytrimuje do polohy těžký na ocas a výškovka neutralizuje výsledný moment se zachováním profilu sestupu. To je potřeba pro usnadnění podrovnání a pro automatickou tendenci letadla stoupat při ztrátě schopnosti autolandu. V případě vyřazení autopilota a ručním pokračování přistání je potřeba z tohoto důvodu mírně potlačit. Pokud ani do cca 350ft RA není zaarmován FLARE, oba A/P se odpojí.
- 45ft gear alt (GA, nastavená v počítači jako výpočet z RA, úhlu klopení a známé vzdálenosti podvozku, trupu a antény radiovýškoměru) / 50ft RA - FLARE režim se aktivuje (zruší G/S režim) pro udržování 2ft/sec sestupu, začíná přibližně v 50ft RA a končí při dotyku. Aktivace je vidět na PFD a vyřadí se flight director bars. Stabilizátor se ještě více vytrimuje do polohy těžký na ocas. Autothrottle začne snižovat výkon motorů při přibližně 27ft RA tak aby dosáhly idle režimu při dotyku.
- 5ft GA - deaktivuje se FLARE a probíhá dosednutí, deaktivuje se LOC režim a pokud je dostupný ROLLOUT, tak se aktivuje.
- 1ft GA - klopení se sníží na 2°, při dotyku výškovka zařídí dotyk předního podvozku a jeho udržení na rwy při ROLLOUT, při aktivací reverzů se deaktivuje autothrottle okamžitě, jinak 2 sec po dotyku.
- komplet AFCS zůstává zapnutý až do doby vypnutí posádkou
- dalšími funkcemi autolandu jsou srovnání s kurzem dráhy před dosednutím (de-crabbing), které se aktivuje přibližně ve stejnou dobu jako FLARE, zmíněný ROLLOUT pro udržení centerline po dosednutí a A/P go-around
- autoplilot go-around (A/P GA) - armuje se při zaarmovaní FLARE a nemůže se aktivovat před FLARE arm nebo po dosednutí, jinak se vypojí A/P a GA je nutno letět manuálně. Automatický GA při aktivaci přesune throttle do reduced GA N1, ze začátku zvolí 15° nose-up pitch a airspeed kurzor na PFD zobrazuje manévrovací rychlosti pro příslušné klapky. Po dosažení naprogramovaného rate of climb, A/P reguluje pitch pro udržení příslušné rychlosti. Pod 400ft RA je v případě nutnosti manuálního řízení nutné vypojit A/P, nad 400ft RA je pak už možné zvolit jiný režim A/P (který se aktivuje až po splnění příslušných parametrů stoupání).

Tolik k celému procesu. Jeho hladký průběh v FSce je u moderních addonů v FSce celkem samozřejmostí, i když imho reálné A/P jsou mnohem preciznější. Na co je ale nutné nezapomínat, je zvolení příslušných parametrů pro přistávací konfiguraci - pro konkrétní hmotnost letadla a klapky, je nutné zjistit příslušnou V Ref rychlost a podle větru přidat 5 a více kt. Pokud to někdo lítáte "vždycky na 140", tak se nedivte, že to s tím plácne o zem jak s nevlastním, když jste těžcí.
 4x  

Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 15:04
aviator
Po dlhej dobe je tu konečne technicky dokonalý článok!!! Až na pár drobností ohladom flight mode annunciations je to úplne perfektné.
 

Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 18:54
Rychlokvaška
Za chybky se omlouvám, největší problém mi dělá hledat vhodné české termíny. Snad to bude někomu k užitku.
 

Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 19:27
FSPilot   
Panebože, jak dlouho jsi to psal? Paráda, to se mi po přečtwní IQ zvýšilo alespoň o 30

Hádám, lítáš ji reál...
 

Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 19:30
Marky Parky   
David se s takovým drobkem jako je 737 vůnec nezdržuje, že?
 

Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 19:34
Rychlokvaška
Mňo, ehm, no....no to víš že ne, takovej podmotorovanej prcek ;o)
 

Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 19:39
FSPilot   
Ale je to nejkrásnější letadýlko mezi dopraváky a to, že je malá, to ji dělá roztomilejší A OPOVAŽTE SE ŘÍCT, ŽE NE!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 19:41
Rychlokvaška
To ne, nejkrásnější letadýlko mezi dopraváky je určitě 757
 

Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 19:46
pseudoMates
Nenadržuj jí, jo..?)
 

Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 19:59
Rychlokvaška
Když ona je prostě krásná, taková stíhačka mezi airlinery
http://www.airliners.net/open.file/1120038/L/
http://www.airliners.net/open.file/1102163/L/
http://www.airliners.net/open.file/1060965/L/
http://www.airliners.net/open.file/1039173/L/
http://www.airliners.net/open.file/1008491/L/
http://www.airliners.net/open.file/0993715/L/
http://www.airliners.net/open.file/0990197/L/
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 20:07
FSPilot   
No né, prostě tomuto tvaru se nic nevyrovná http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5805313 Ale na druhou stranu... aspoň mi nebudeš zabírat místo, až se tam budu cpát Jestli se tam dostanu
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 00:54
wizards   
Ale vyrovna,třeba...
http://eu.airliners.net/photos/middle/3/0/5/1063503.jpg konkretne OK-CED,se stejnou imatrikulaci letos v cervnu na Hurghadu
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 14:05
Lowmick   
Na Hurghadu lita 747 s imatr. OK-CED?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 14:30
FSPilot   
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 20:40
LS
Ty abys tu neudelal reklamu
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 21:07
pseudoMates
Hezký.. Ale z těhle fotek vypadá 757 jako celkem pěkný éro.. Jen ten jeden pohled, ze kterýho je faaaakt ošklivá, si tam nedal..
http://www.airliners.net/open.file/1134172/M/
http://www.airliners.net/open.file/1132240/M/
Z profilu totiž vypadá fakt nepěkně..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 22:24
FSPilot   
Toto vypadá, jako model
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   8. 11. 2006 / 12:28
Jaakov   
Já nevim, mě i ze strany přijde fakt elegantní...
17033 B / 600 x 480 / elal.JPG
 

Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 19:47
FSPilot   
Eee, to už není boeing, to je jako Airbus... ten čumák... motory jako plněné roury... Mě se 737-300 a 500 líbí hlavně proto, protože nemají ty stadnardní trubkové motorové gondoly a čumák je taky krásný... Taková 757čka je, co do výbavy určitě lepší, ale ty nohy a takový čumák... :/ Prostě moje milované vajíčko ve vzhledu nepřekoná
 

Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 20:05
donCarlos
taky se mi nelibi. ten cumak je takovej divnej...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 20:14
FSPilot   
no, má strašně vysoké čelo... neříkám, že je škaredá, jsou i horší(např. http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=5848446), ale 737-300 nebo 500 nemá konkurenci
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 00:58
wizards   
...srovnavat 733,735 s cumakem 777,nevim nevim...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 00:57
wizards   
jj,asi taak,neni nad A320,A321 ve tvaru oblibeneho delfínka
 

Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 21:07
Pips   
Tuhle jsem se na téma 757 bavil s jedním kamarádem, co lítá 737 a on říkal, že se tuhle bavili s kapitánem a rozebírali to, proč je 757 tak zvláštní, až je krásná.Došli k závěru, že všechny letadla od Boeinga jsou "kluci" kdežto 757 je jako jediná z této fabriky "holka" .Nepamatuju si přesně všechny argumenty, je to dýl, ale povídal je tak přesvědčivě, že jsem se na ten názor dal taky
 

Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 21:08
pseudoMates
Já bych to řekl přesně opačně.. Že všechny mašiny od Boeinga jsou holky a jedině 757 je kluk.. Má totiž strašně dlouhou přední nohu..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 01:00
wizards   
Vsechno jsou holky....cteme 757 /sedmpetsedmicka/ TA sedmpetsedmicka,sedmsestsedmicka,sedmtrisedmicka atd...
 

Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 00:31
wizards   
...aneb konkurence Airbus A321 ) ...ta je lepsi.
 

Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 00:46
wizards   
http://eu.airliners.net/photos/middle/3/2/5/1134523.jpg
http://eu.airliners.net/photos/middle/2/5/5/1130552.jpg
http://eu.airliners.net/photos/middle/3/3/7/1129733.jpg
http://eu.airliners.net/photos/middle/3/1/5/1129513.jpg
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 00:54
Rozšafín Ctibum   
Hezký fotky, co ještě umíš ? Škoda, že na nich nic není
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 01:01
wizards   
Umim spousta veci,treba co dnes provadel v podvecer ale o litani to nebylo ))
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 07:36
Jirka Kallasch   
možna že by stačílo kdebys správně nalinkoval obrazky....
 

Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   5. 11. 2006 / 19:34
Rychlokvaška
Not yet
Periskop říká, že hoďku a půl, ale to jen proto, že jsem si u toho vařil Když to ale lidem pomůže, proč se trošku nezdržet...a aspoň si to zopáknu.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 08:38
Bjorn
Když hovoříte ohledně té 735 tak mi prosím poradte jak tam dostanu virtuální kokpit třeba s 734 nebo pokud je někde na netu originál s 735. Mám staženou 735 někde s AVSIMU, ale žádná tam nemá virtuální kokpit. Nebo aspoň jaký to jsou soubory v adresáři toho letadla.

Díky moc
Björn
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 08:58
Pips   
http://flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=29646&lan=0
 

Re: A/P v 737-500   6. 11. 2006 / 14:32
FSPilot   
Tomu se říká stromeček Pravda, za chvíli budou Vánoce
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ