FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 14. 8. 2025, svátek má Alan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Vítr v zádech Jeden příspěvek | Celý strom
Vítr v zádech   7. 11. 2006 / 18:54
Gustav ( BHA576 )   
Jo jo to se to mastí,když je vítr v zádech Až se Jumbík třese ( IVAO teď )
27239 B / 600 x 361 / Vitr.JPG
 

Re: Vítr v zádech   7. 11. 2006 / 19:00
Riff   
to nic neni
tohle uz jsem vybaloval pytliky....let EPWA-LKKV
34553 B / 600 x 450 / crosswind.JPG
 

Re: Re: Vítr v zádech   7. 11. 2006 / 19:07
Michael   
To je pořád pohoda. Nejhorší je to, když se to začne otáčet ze zad do čumáku
 

Re: Re: Vítr v zádech   7. 11. 2006 / 19:10
Gustav ( BHA576 )   
Jo jo , já jsem myslel tu "Ground Speedovku" 570!!!
 

Re: Re: Re: Vítr v zádech   7. 11. 2006 / 19:40
Hory1989   
To je skoro 576, viď, Gustíku Musíš přístě přidat 6 uzlů navrch
 

Re: Re: Re: Re: Vítr v zádech   7. 11. 2006 / 19:52
Jaakov   
Jinak poslední dobou mě ty změny větru na IVAO fakt serou...co vy? Naposledy při letu EGSS-LKPR mi to nad německem mrskalo zapředu zleva a zezadu 100kt....prostě k nezaplacení...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Vítr v zádech   7. 11. 2006 / 20:51
Hory1989   
Takhle to ale funguje i v reálu...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítr v zádech   7. 11. 2006 / 21:09
Jaakov   
Změna větru o 180° o síle cca 100kt během půl sekundy??? TO snad nemyslíš vážně...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítr v zádech   7. 11. 2006 / 21:11
FSPilot   
Proč by né
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítr v zádech   7. 11. 2006 / 21:12
Riff   
A to je presne ono.... kdyz ty to blize nespecifikujes, jak ma asi chudak Hory poznat ze mluvis o tomhle.... psal jsi pouze o zmene vetru.... a normalni myslici clovek kterej napise inteligentni odpoved, dostane vynadano.....no nic.. nema to cenu..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítr v zádech   7. 11. 2006 / 21:13
LS
Predpokladam vtip?!?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítr v zádech   7. 11. 2006 / 21:13
Tragédie v JRD
co blaznis? vzdyt ten thread byl naprosto jasny, to ze se mluvi o ivao je nabile dni ... nedovedu si predstavit, ze by to neko mohl nepochopit
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítr v zádech   7. 11. 2006 / 21:17
Riff   
Tak sorry.. asi jsem blbej.. ja to pochopil jako ze se ten vitr meni a nejak jsem uvazoval dopredu..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítr v zádech   7. 11. 2006 / 21:18
Riff   
prava: ze se ten vitr meni normalne a hory na to napsal ze je to v realu normalni a nejak me nakopla ta odpoved.. omlouvam se panove a beru z5.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítr v zádech   8. 11. 2006 / 11:59
maskot
Iste ked letis do oka uraganu, mozno su vetry aj castejsie Ale vazne take pocasie je v reale nemyslitelne, neviem ako je to v hladinavh nad FL320. Tak vysoko som nikdy nebol co by pilot A ako cestakovi mi to bolo v zasade jedno, nech sa pani piloti trapia, mna zaujmala krasa stewardiek a rychlost ich obsluhy
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítr v zádech   8. 11. 2006 / 11:59
brendon (SVK832)   
Neviem ci sa moze zmenit rychlost o tak prudko ale urcitych vrstvach vysky fuka iny smerom vietor. Takze sa moze teoreticky stat, ze vo FL320 fuka vietor 180°/30 a v uz FL310 fuka 350°/30 a zmena je tam 60. Takze pri klesani by sa to mohlo stat, ze by zachitil tuto zmenu. Ale su tu vzdelanejsi. Takze neviem ci sa takato situacia moze vyskytnut. Co vy na to?
 

Re: Vítr v zádech   7. 11. 2006 / 21:00
Stew
Já jsem měl minulý týden při letu z Keflaviku v jumbu zatím svůj rekord, ground speed 641kts, tailwind 125kts, jsem si to i poznačil. Byl jsem z Islandu v Mošnově za tři a čtvrt hoďky
 

Re: Vítr v zádech   8. 11. 2006 / 00:05
Teflon_490   
To takhle litas ve FL450 bezne?
 

Re: Re: Vítr v zádech   8. 11. 2006 / 00:08
pseudoMates
Gustav je někdy (což je škoda) dost extrémista.. Takže lítá v max. cest. hladině, max. rychlostí apod.
Ale proti Gustu, žádný dišputát..
 

Re: Re: Re: Vítr v zádech   8. 11. 2006 / 00:09
Rozšafín Ctibum   
)))
 

Re: Re: Re: Vítr v zádech   8. 11. 2006 / 00:13
Teflon_490   
No, me to vubec nevadi, jen by me zajimalo, jak to brali ridici, teda, jestli to vubec brali. Jednou sem letel tusim nad Nemeckem, a ozval se nejakej pruzkumnik, ze se jako hlasi na oblasti. A ATC mu jen zahlasil - Ure at FL610, not in my airspace, switch to unicom... Takze pokud tusim spravne, tak rizeny prostor je jen do FL410, nebo je to jen konec RVSM a ridici ridi i vys?
 

Re: Re: Re: Re: Vítr v zádech   8. 11. 2006 / 00:15
pseudoMates
RVSM končí ve FL410, ale aspoň v CZ, je řízený prostor do FL660. Takže ten Němec buď nezná hranice svýho prostoru, nebo mají jinak ty hranice postavený (o čemž dost silně pochybuju). Spíš to vypadá, že nevěděl, co mu má říkat, tak se prostě zbavil..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Vítr v zádech   8. 11. 2006 / 00:21
Teflon_490   
No, ono taky ve FL610 moc kolizi nebude, ze
 

Re: Re: Re: Re: Re: Vítr v zádech   8. 11. 2006 / 07:55
crazy
Pokud se nemylim, tak horni hranice FIR (FL660) je dana Umluvou ICAO. Jedine, ze by nad RVSM meli prostor jine tridy, ale to mi prijde dost nepravdepodobne. Spis bych to videl na chybu ridiciho...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítr v zádech   8. 11. 2006 / 11:25
LS
Varsava ma FIR jen do FL460 tusim, ne 410, jak jsem tu psal prvne, ted jsem na to koukal v praci...Jinak Filip urcite doplni, jak se to resi s lety na FL460, melo by se jim tedy dat radar service terminated a prehodit na nejakou frekvenci, ale tipnul bych, ze pokud neco leti nad FL460, tak se to hazi stejne na Varsavu...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vítr v zádech   8. 11. 2006 / 12:11
Marky Parky   
Varšava je dost specifická (v reálu). Řízený prostor na ACC mají jen mezi FL95 a FL460. Pod FL95 je Gčko, letadlům se dává ATS service terminated a ladí se na FIS Poznaň nebo FIS Krakow (podle místa kde letadlo je a provozní doby). Letadla nad FL460 nejsou nijak dohodou ořešena (ono je taky jedno za rok v těhle končinách), takže se normálně odladí a co si s tim Poláci udělají je jejich byznis.
 

Re: Re: Vítr v zádech   8. 11. 2006 / 01:08
Swordfish   
To už je řízené střediskem pro řízení vesmírných letů
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ