| | | PMDG 747-400 Secondary EICAS display 10. 11. 2006 / 23:54 | |
| | Nevíte někdo, proč mám hodnoty N1 3. a 4. motoru červeně orámované? Procházím systémy letadla i manuál, nemohu na nic přijít a ani se toho červeného rámečku za letu zbavit?
Díky. |
| |
|
| | | Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display 11. 11. 2006 / 00:25 | |
| | Nemal si nahodou hot-start? |
| |
|
| | | | Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display 11. 11. 2006 / 00:35 | |
| | Hotstart je záložitost turbíny, ne kompresoru a vidět je tak na EGT a ne N1. Navíc hotstart na 747-400, to už musí mít člověk opravdu špatný den. |
| |
|
| | | Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display 11. 11. 2006 / 00:28 | |
| | Red is bad ;o)
N1 operating limit reached.
Proč tomu ale tak je, na to by chtělo poslat celý EICAS a popsat nastavení autothrottle a odpovídajících FMC stránek. |
| |
|
| | | | Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display 11. 11. 2006 / 01:17 | |
| | Posílám celý EICAS Startoval jsem v Sůdánu, bylo ke 30°C v režimu TO/GA, nemůžu to teď za letu v FMC najít, ale myslím, že jsem tam někde zahlédl 108% N1. Letím se Slůnětem prvně a moc se ještě nevyznám :-/ |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display 11. 11. 2006 / 01:32 | |
| | No, tak minimalne mas spatne nakonfigurovane crossfeedy, melo by to byt v tomhle pripade "tank to engine config", cili z kazde nadrze do svyho motoru, a dalsi, nevim, proc tam mas ten autostart off, mne to tam nikdy nepsalo ani kdyz sem startoval manualne. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display 11. 11. 2006 / 01:43 | |
| | Aha. Tak jsem to popřepínal a každý motor má svojí nádrž a zapnul znova autostart. Ale svítí to červené orámování pořád. To o tom vypnutí autostart po nahození jsem se dočetl na Gustavovo stránce.. |
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display 11. 11. 2006 / 01:47 | |
| | No, ono by to tim crossfeedem ani byt nemelo, je to divne, protoze takhle cervene oramovani mi to jeste nidky neukazovalo.
Pokud postupujes presne podle manualu primo od PMDG, tohle by se stat nemelo. Prinejhorsim tohle jeste muzes dat na PMDG forum, sem si jisty, ze by ti tamejsi odbornici poradili behem chvilky. |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display 11. 11. 2006 / 01:56 | |
| | Přiznávám, ve učení PMDG 744 jsem nepostupoval jsem podle manuálu a Checklistu, ale podle Gustavovi stránky, jsem s angličtinou na štíru a český návod je pro mě přijatelnější. Já mám pocit, že se to rozsvítilo při startu. Je to můj asi 5. let s 747 a svítí mi to poprvé a myslím, že vždy jsem postupoval stejně. Je to pro mě záhada, ale to je fuk |
| |
|
| | | | | | | | | Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display 11. 11. 2006 / 02:00 | |
| | Protože nejsou červený i ty stupnice, tak to znamená, že už nejsi mimo povolený rozsah. Podle mně to svítí proto, žes prostě přesáhl operating limit na 3 a 4 (pravděpodobně příliš dlouho TOGA při vysoké teplotě) a zůstane to červený až do přistání, abys mohl dostat pojeb od techniků |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display 11. 11. 2006 / 02:03 | |
| | jj, asi jo |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display 11. 11. 2006 / 01:51 | |
| | Takže, vidím 2 věci:
1.) Máš prázdný center tank, ale pořád zapnuté crosfeedy 1 a 4. Jakmile se objeví FUEL TANK/ENG, tak bys měl zkontrolovat palivo v nádržích (MAIN by měly být shodné), zavřít crosfeedy 1 a 4 a vypnout override/jettison pumpy. Tím si pak každá nádrž krmí svůj motor.
2.) Máš vypnutý Autostart switch. Nevím jestli jsi startoval motory ručně, nebos to vypnul až pak.
Zbytek vypadá ok, hodily by se ještě thrust limity a aktuální režimy A/T. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display 11. 11. 2006 / 02:05 | |
| | Thrust limity: GA 110.6 CON 109.1 CRZ 104.1 CLB 105.2 , ono se mi to už s časem mění, asi proto že klesám.. |
| |
|
| | | | | | | Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display 11. 11. 2006 / 02:09 | |
| | To se mění podle teploty. U toho mně tak napadá, nezadávals náhodou ručně v THRUST LIM stránce teplotu, která by byla nižší než skutečná OAT ? Pořád se mi nechce zdát, že by A/T a FMC v automatickém režimu něco takového dopustil... |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display 11. 11. 2006 / 02:26 | |
| | To je možné. Zadával jsem data do FMC před tím, než jsem se připojil na IVAO. Tak možná tady bylo jádro pudla. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display 11. 11. 2006 / 03:17 | |
| | Jo, to je dost možné... Když to tam boucháš offline a připojíš se, stáhne se ti nové počasí a všechno je hned jinak |
| |
|
|