FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 18. 5. 2024, svátek má Nataša Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PMDG 747-400 Secondary EICAS display Jeden příspěvek | Celý strom
PMDG 747-400 Secondary EICAS display   10. 11. 2006 / 23:54
Buffus
Nevíte někdo, proč mám hodnoty N1 3. a 4. motoru červeně orámované? Procházím systémy letadla i manuál, nemohu na nic přijít a ani se toho červeného rámečku za letu zbavit?
Díky.
8009 B / 245 x 195 / EICAS.jpg
 

Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display   11. 11. 2006 / 00:25
North-Wind   
Nemal si nahodou hot-start?
 

Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display   11. 11. 2006 / 00:35
Rychlokvaška
Hotstart je záložitost turbíny, ne kompresoru a vidět je tak na EGT a ne N1. Navíc hotstart na 747-400, to už musí mít člověk opravdu špatný den.
 

Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display   11. 11. 2006 / 00:28
Rychlokvaška
Red is bad ;o)

N1 operating limit reached.

Proč tomu ale tak je, na to by chtělo poslat celý EICAS a popsat nastavení autothrottle a odpovídajících FMC stránek.
 

Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display   11. 11. 2006 / 01:17
Buffus
Posílám celý EICAS Startoval jsem v Sůdánu, bylo ke 30°C v režimu TO/GA, nemůžu to teď za letu v FMC najít, ale myslím, že jsem tam někde zahlédl 108% N1. Letím se Slůnětem prvně a moc se ještě nevyznám :-/
13366 B / 403 x 392 / Image1.jpg
12306 B / 397 x 388 / Image2.jpg
17549 B / 399 x 385 / Image3.jpg
18749 B / 400 x 387 / Image4.jpg
19583 B / 400 x 389 / Image5.jpg
18250 B / 399 x 390 / Image6.jpg
16265 B / 403 x 388 / Image7.jpg
15041 B / 400 x 390 / Image8.jpg
11471 B / 325 x 312 / Image9.jpg
31293 B / 355 x 500 / Image10.jpg
31367 B / 359 x 500 / Image11.jpg
 

Re: Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display   11. 11. 2006 / 01:32
Teflon_490   
No, tak minimalne mas spatne nakonfigurovane crossfeedy, melo by to byt v tomhle pripade "tank to engine config", cili z kazde nadrze do svyho motoru, a dalsi, nevim, proc tam mas ten autostart off, mne to tam nikdy nepsalo ani kdyz sem startoval manualne.
 

Re: Re: Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display   11. 11. 2006 / 01:43
Buffus
Aha. Tak jsem to popřepínal a každý motor má svojí nádrž a zapnul znova autostart. Ale svítí to červené orámování pořád. To o tom vypnutí autostart po nahození jsem se dočetl na Gustavovo stránce..
 

Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display   11. 11. 2006 / 01:47
Teflon_490   
No, ono by to tim crossfeedem ani byt nemelo, je to divne, protoze takhle cervene oramovani mi to jeste nidky neukazovalo.
Pokud postupujes presne podle manualu primo od PMDG, tohle by se stat nemelo. Prinejhorsim tohle jeste muzes dat na PMDG forum, sem si jisty, ze by ti tamejsi odbornici poradili behem chvilky.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display   11. 11. 2006 / 01:56
Buffus
Přiznávám, ve učení PMDG 744 jsem nepostupoval jsem podle manuálu a Checklistu, ale podle Gustavovi stránky, jsem s angličtinou na štíru a český návod je pro mě přijatelnější. Já mám pocit, že se to rozsvítilo při startu. Je to můj asi 5. let s 747 a svítí mi to poprvé a myslím, že vždy jsem postupoval stejně. Je to pro mě záhada, ale to je fuk
 

Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display   11. 11. 2006 / 02:00
Rychlokvaška
Protože nejsou červený i ty stupnice, tak to znamená, že už nejsi mimo povolený rozsah. Podle mně to svítí proto, žes prostě přesáhl operating limit na 3 a 4 (pravděpodobně příliš dlouho TOGA při vysoké teplotě) a zůstane to červený až do přistání, abys mohl dostat pojeb od techniků
 

Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display   11. 11. 2006 / 02:03
Buffus
jj, asi jo
 

Re: Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display   11. 11. 2006 / 01:51
Rychlokvaška
Takže, vidím 2 věci:
1.) Máš prázdný center tank, ale pořád zapnuté crosfeedy 1 a 4. Jakmile se objeví FUEL TANK/ENG, tak bys měl zkontrolovat palivo v nádržích (MAIN by měly být shodné), zavřít crosfeedy 1 a 4 a vypnout override/jettison pumpy. Tím si pak každá nádrž krmí svůj motor.

2.) Máš vypnutý Autostart switch. Nevím jestli jsi startoval motory ručně, nebos to vypnul až pak.

Zbytek vypadá ok, hodily by se ještě thrust limity a aktuální režimy A/T.
 

Re: Re: Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display   11. 11. 2006 / 02:05
Buffus
Thrust limity: GA 110.6 CON 109.1 CRZ 104.1 CLB 105.2 , ono se mi to už s časem mění, asi proto že klesám..
 

Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display   11. 11. 2006 / 02:09
Rychlokvaška
To se mění podle teploty. U toho mně tak napadá, nezadávals náhodou ručně v THRUST LIM stránce teplotu, která by byla nižší než skutečná OAT ? Pořád se mi nechce zdát, že by A/T a FMC v automatickém režimu něco takového dopustil...
 

Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display   11. 11. 2006 / 02:26
Buffus
To je možné. Zadával jsem data do FMC před tím, než jsem se připojil na IVAO. Tak možná tady bylo jádro pudla.
 

Re: Re: Re: PMDG 747-400 Secondary EICAS display   11. 11. 2006 / 03:17
Hory1989   
Jo, to je dost možné... Když to tam boucháš offline a připojíš se, stáhne se ti nové počasí a všechno je hned jinak
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ